Б4 комби лагери за задна главина
- nikolai_ignatov
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Б4 комби лагери за задна главина
може ли някой да ми препоръча някакви лагери за задни главини(барабани) за пасат Б4 комби.Вече три пъти ги сменям и все се скапват.Последните ги взех от Ауто+ за 33 лв.и издържаха 1 година.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: лагери за задна главина на Б4
SNR. Все още са френски и нямат ментета.2год. от както съм ги сменил и няма проблеми.Преди това ги смених с FAG еми...умряха за 1 година.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: лагери за задна главина на Б4
Смени майстора
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: лагери за задна главина на Б4
ФАГ-а някой размери се произвеждат все още в германия,някой в корея това не значи че са ментета.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: лагери за задна главина на Б4
Има едни полски....13 лева комплекта 1 година карам с тях не са се обадили....мноооого доволен
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: лагери за задна главина на Б4
с ментаци за 18 лв.комплекта, за двете колела карам вече 3-та година.километрите са над 100 к. щото колата беше на 152к,когато я купувах 2005г.,а сега е на 340к.
Сменяй майстора!
Сменяй майстора!
- nikolai_ignatov
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: лагери за задна главина на Б4
ще си купя някакви и се мятам сам да видя колко ще издържат.само незнам колко трябва да се натягат.казвали са ми че се натяга толкова че да няма луфт и да има инерция като завъртиш колелото но дали това е начина незнам.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: лагери за задна главина на Б4
Остава се лек луфт, мисловен 

- nikolai_ignatov
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: лагери за задна главина на Б4
ще се пробвам пък да става каквото ще.така или иначе ще се дават пари.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: лагери за задна главина на Б4
lrlmodo написа:Остава се лек луфт, мисловен
SNR са добър избор. Струва ми се че за да си отиват толкова бързо лагерите- нещо не е нормално в тоя възел. Най-вероятно са пренатегнати - но както колегата lrlmodo пише наистина трябва да се остави лек луфт примерно завиваш (натягаш) лекичко докато блокира лагера (колелото) и после минимум 0.5..1 оборота обратно...
Между впрочем не е маловажно с каква смазка се мажат лагерите там. Оборотите не са високи но от спирането- е възможно температурите да са... (затова се оставя луфта)- спокойно смазката може да е Литеа, Литол..
Re: лагери за задна главина на Б4
Има неколко вида хлабини на лагера, нас ни интересува 'монтажна' vs 'работна' (щото нашите лагери не са фабрично запресовани), 'работната' се постига при достигане на работни параметри на лагера (да кажем температура, че е по лесно, тя е функция на триенето при таркаляне в лагера основно) на лагера. Монтажната хлабина зависи от много работи но да кажем, че зависи от лагера (материал, размер и т.н.). Ако се спази точно монтажната хлабина живота на лагера се доближава до проектният (мери се в часове). За лагери на различни производители монтажната, а и работната хлабина може да е различна, но не драстично много. За лагери по 8-20 кинта парчето не си струва да се издребнява.
Некъде беше бая изписано по тая тема, по-добре е да оставиш лагера с по-голяма монтажна хлабина отколкото с по-малка. Критерий ще ти е леко преместване на шайбата под гайката на главината, използвай примерно отвертка.
Аааа да! Купи си лагери с пълен монтажен комплект, гайка, шплент, шайба, грес, фиксираща капачка, капачка и т.н.
п.п. Аз съм с некакви боклуци от 8.65 от около 6 месеца (около 25 000 км, баси като таксиджия съм станал, но не съм) - не вият, ако извият - нови ментета.
Некъде беше бая изписано по тая тема, по-добре е да оставиш лагера с по-голяма монтажна хлабина отколкото с по-малка. Критерий ще ти е леко преместване на шайбата под гайката на главината, използвай примерно отвертка.
Аааа да! Купи си лагери с пълен монтажен комплект, гайка, шплент, шайба, грес, фиксираща капачка, капачка и т.н.
п.п. Аз съм с некакви боклуци от 8.65 от около 6 месеца (около 25 000 км, баси като таксиджия съм станал, но не съм) - не вият, ако извият - нови ментета.
- vpetrovbg
- Мнения: 569
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: лагери за задна главина на Б4
FAG - 20-тина лева за едното колело, SKF-35 лева.
Първите произведени в Корея, а вторите в Бразилия, но може и в България да са! Няма значение къде е произведен стига да е истински!
Първите произведени в Корея, а вторите в Бразилия, но може и в България да са! Няма значение къде е произведен стига да е истински!
- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
Re: лагери за задна главина на Б4
vit_autosofia написа:Смени майстора

-
- VW експерт
- Мнения: 13411
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: лагери за задна главина на Б4
Добър вечер!
При мен комплект лагери изкарва до около 50 000км.По-интересното е,че малко след като провие лагера направо се разпада.Преди месец десния,като тогава и шенкела беше заминал,а днес и левия.Загледах,че на тях пише Фленор,знам,че не са стока.От А+ ми продадоха някакви Койо.
Ще ги видим,но питането ми е:
Защо почти веднага се разпадат след като провият,имах едно Ауди преди години-над 20 000см го карах с провили лагери и нищо не се строши разпадна и т.н.
При мен комплект лагери изкарва до около 50 000км.По-интересното е,че малко след като провие лагера направо се разпада.Преди месец десния,като тогава и шенкела беше заминал,а днес и левия.Загледах,че на тях пише Фленор,знам,че не са стока.От А+ ми продадоха някакви Койо.
Ще ги видим,но питането ми е:
Защо почти веднага се разпадат след като провият,имах едно Ауди преди години-над 20 000см го карах с провили лагери и нищо не се строши разпадна и т.н.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: лагери за задна главина на Б4
Добре да имал луфт няма такова животно ако колата е със ABS тоя луфт излиза скъпо тъкмо два датчика струва. Аз лично стягам лагера така че хем да няма луфт хем да се върти леко и да има инерция като е вдигната колата. Е моите са от най-евтините и имайки в предвид че и ръчната се ползва зимно време далеч от това което е написано в книгите
вече над 30К нямам грижи.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта