Дразнещо виене ???

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
shoon
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Дразнещо виене ???

Мнениеот shoon » Вто 08 апр 2008 12:59


Здравейте на всички. Имам проблем, и се надявам да ми се помогне :) Та става въпрос, за това че вдигна ли поне 70 km/h и почва едно виене което много дразни усилвам музиката и пак го чувам :( като маневрирам наляво, надясно спира за малко но после пак продължава.... същото става когато натисна спирачките, и когато си махна крака пак продължава :?: приятел ми каза че е било кормилната рейка :| но не ми се мисли ако е така. Благодаря предварително за помоща :)




Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Вто 08 апр 2008 14:02


защо не огледаш лагерите на главините....най-вероятно е от тях


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 08 апр 2008 14:04


Да, с много голяма вероятност е някой от предните лагери.


pojarnata
Мнения: 154
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pojarnata » Вто 08 апр 2008 14:19


Не казващ каква е колата...
Ако е Пасат комби,може да е от лагерите на задните главини. :wink:


Потребителски аватар
shoon
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Мнениеот shoon » Вто 08 апр 2008 14:36


VW Passat Saloon 1.8 mono I :) ще проверя това за лагерите, ако е това ще се размина с 30 лв. някаде само едно се надявам каквото и да е да не е толкова сериозно и скъпо...


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Вто 08 апр 2008 15:17


най-вероятно лагер....ако можеш вдигаш на крик и въртиш колелото на ръка...ако се чува нехарактерен шум-лагер...също така ако има колеми луфтове по двете равнини-хоризонтала и вертикала


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Вто 08 апр 2008 16:08


И ако са предните се набиват на преса, ако са задните внимателската със затяганенто, порови с търсачката има доста теми.
А понякога и от гадни гуми става така, историята познава и такива случаи :twisted:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 08 апр 2008 17:12


Предните общо взето с въртене на ръка няма да ги усетиш. Щото се въртят и полуоски, карета, диференциал... Трудно може на ръка да ги развъртиш бързо.

Трябва да вдигнеш едното колело, при добре укрепена кола (!), палиш и включваш внимателно на скорост (4-та, 5-та) - ако почне да вие/бучи - от него е. После другото.

За 30лв, малко съмнително да смениш преден лагер - само самия лагер ще е повече, а и труд има *доста*. Евентуално ако ги сменяш сам с чук (става, стига да са налице съответните умения) - но хич не е от лесните задачки. :-)

Задните се проверяват лесно с въртене на ръка, и се сменят лесно, но симптомите повече насочват към преден лагер според мен.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Вто 08 апр 2008 19:21


Преден лагер с чук ако набиеш си го прецакал преди да си го сложил, при каквито и да е умения. От такива тарикатлъци освен да се набуташ с пари друго няма да стане... Лагера е двуредов и се набива с преса! А иначе както колега беше писал по-горе можеш да провериш за луфт като хванеш колелото и го клатиш срещу на равнината му, не е задължително да се върти колелото.


Потребителски аватар
Masculan
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ха

Мнениеот Masculan » Вто 08 апр 2008 19:35


Пич, както колегите ти казаха, лагер е(100%), аз го имах същия проблем. Не се опитвай сам, защото нищо няма да направиш. Успех


Потребителски аватар
shoon
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Мнениеот shoon » Сря 09 апр 2008 7:52


В тея дни ще пробвам да видя какво ще стане :) ами за цената аз си я оределям само че за 1-я лагер говоря, просто работя в магазин за авточасти и затова ще ми излезе по-евтино :) Но вече за майсторлъка ще оставя това на майстора да ги сменя :) дано излезе това благодаря за помоща :) до другата седмица ще мога да кажа резултат.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 09 апр 2008 9:39


"Преден лагер с чук ако набиеш си го прецакал преди да си го сложил, при каквито и да е умения."

Интересно защо моя вече 3 години си работи прекрасно въпреки че лично съм го набил с чук? :-) Не е проблем да се набие с чук, стига да знаеш какво правиш, и да имаш опит в такива неща. Даже е по-лесно отколкото избиването на стария. Използваш стария лагер за "дорник" и това е. Разбира се трябва голям чук, аз ползвах 2кг. Това не значи да млатиш като изоглавен, а леко, нежно, само от няколко см. дистанция.



"можеш да провериш за луфт като хванеш колелото и го клатиш срещу на равнината му, не е задължително да се върти колелото."

Не става. Личен опит. :-) Виенето не идва от луфт, а от появили се малки язвички по леглото на лагера, там където се търкалят сачмите. При това язвичките не са по целия диаметър а само тук там. Моя виеше цяла година докато намеря време за смяна, и въпреки това имаше само няколко малки язвички и никакъв луфт.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 31 госта