Дразнещо виене ???
- shoon
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 08 апр 2008 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Дразнещо виене ???
Здравейте на всички. Имам проблем, и се надявам да ми се помогне
Та става въпрос, за това че вдигна ли поне 70 km/h и почва едно виене което много дразни усилвам музиката и пак го чувам
като маневрирам наляво, надясно спира за малко но после пак продължава.... същото става когато натисна спирачките, и когато си махна крака пак продължава
приятел ми каза че е било кормилната рейка
но не ми се мисли ако е така. Благодаря предварително за помоща 
-
psstv18rp
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Предните общо взето с въртене на ръка няма да ги усетиш. Щото се въртят и полуоски, карета, диференциал... Трудно може на ръка да ги развъртиш бързо.
Трябва да вдигнеш едното колело, при добре укрепена кола (!), палиш и включваш внимателно на скорост (4-та, 5-та) - ако почне да вие/бучи - от него е. После другото.
За 30лв, малко съмнително да смениш преден лагер - само самия лагер ще е повече, а и труд има *доста*. Евентуално ако ги сменяш сам с чук (става, стига да са налице съответните умения) - но хич не е от лесните задачки.
Задните се проверяват лесно с въртене на ръка, и се сменят лесно, но симптомите повече насочват към преден лагер според мен.
Трябва да вдигнеш едното колело, при добре укрепена кола (!), палиш и включваш внимателно на скорост (4-та, 5-та) - ако почне да вие/бучи - от него е. После другото.
За 30лв, малко съмнително да смениш преден лагер - само самия лагер ще е повече, а и труд има *доста*. Евентуално ако ги сменяш сам с чук (става, стига да са налице съответните умения) - но хич не е от лесните задачки.
Задните се проверяват лесно с въртене на ръка, и се сменят лесно, но симптомите повече насочват към преден лагер според мен.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Преден лагер с чук ако набиеш си го прецакал преди да си го сложил, при каквито и да е умения. От такива тарикатлъци освен да се набуташ с пари друго няма да стане... Лагера е двуредов и се набива с преса! А иначе както колега беше писал по-горе можеш да провериш за луфт като хванеш колелото и го клатиш срещу на равнината му, не е задължително да се върти колелото.
- Masculan
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ха
Пич, както колегите ти казаха, лагер е(100%), аз го имах същия проблем. Не се опитвай сам, защото нищо няма да направиш. Успех
- shoon
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 08 апр 2008 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
В тея дни ще пробвам да видя какво ще стане
ами за цената аз си я оределям само че за 1-я лагер говоря, просто работя в магазин за авточасти и затова ще ми излезе по-евтино
Но вече за майсторлъка ще оставя това на майстора да ги сменя
дано излезе това благодаря за помоща
до другата седмица ще мога да кажа резултат.
-
psstv18rp
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
"Преден лагер с чук ако набиеш си го прецакал преди да си го сложил, при каквито и да е умения."
Интересно защо моя вече 3 години си работи прекрасно въпреки че лично съм го набил с чук?
Не е проблем да се набие с чук, стига да знаеш какво правиш, и да имаш опит в такива неща. Даже е по-лесно отколкото избиването на стария. Използваш стария лагер за "дорник" и това е. Разбира се трябва голям чук, аз ползвах 2кг. Това не значи да млатиш като изоглавен, а леко, нежно, само от няколко см. дистанция.
"можеш да провериш за луфт като хванеш колелото и го клатиш срещу на равнината му, не е задължително да се върти колелото."
Не става. Личен опит.
Виенето не идва от луфт, а от появили се малки язвички по леглото на лагера, там където се търкалят сачмите. При това язвичките не са по целия диаметър а само тук там. Моя виеше цяла година докато намеря време за смяна, и въпреки това имаше само няколко малки язвички и никакъв луфт.
Интересно защо моя вече 3 години си работи прекрасно въпреки че лично съм го набил с чук?
"можеш да провериш за луфт като хванеш колелото и го клатиш срещу на равнината му, не е задължително да се върти колелото."
Не става. Личен опит.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта
