Проблем с охлаждащата течност
Проблем с охлаждащата течност
Проблема е, че на около 50 км градско доливам по литър вода... има доста голям разход на вода и незнам каде отива тази вода. Прегледах всички връзки няма течове от никаде не капе и ниама следи от вода, но някаде се отива... пасата е GT с двигател KR 16V 136к.с. от 92г. колата си мении и температурата непрекъснато стига до 110гр. даже подминава след което пада до 90 градуса и пак дига до 110 и така. на високи обороти работи по стабилно т.е. държи си 90градуса, но пониакога и при висока скорост загрява... някой може ли да даде съвет какво да правя..
- Miki
- Мнения: 1035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
danov2 написа:... някой знае ли колко парички ще ми струва смяната й?
около 200 лева грубо, зависи от майстора

сменяш освен гарнитура на главата и гарнитурите на капака на клапаните, всмукателния и изпускателния колектор. Използвай намалението и си смени и гумичките на клапаните и семеринга на разпределителния вал. Погледни и повдигачите как са. Мога да ти препоръчам свестен майстор, който освен това не взима скъпо.
Опаа, не видях, че си с 16V. Аз говорех за 1.8 ABS
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Отиваш в някой сервиз и работата става ясна за 1-2 минути.Те дръпват малко антифриз с една спринцовка от казанчето и казват:Кръсти се да е гарнитура,а не спукана глава! което могат да разберат само като свалят главата на мотора.
Преди година имах същия случай.При мен се оказа спукана главата.И се почнаха едни ремонти....така и така е отворен мотора-сегменти,биални лагери,всичките гарнитури,друга глава,припасване на клапаните,гумички,нови ангренаж и ролка,семеринги....почти всичко без шлайфане на блока.Това удоволствие ми излезе към 650 лв.(мотор ABS)
Дано при теб да е само гарнитурата.
Успех!
Преди година имах същия случай.При мен се оказа спукана главата.И се почнаха едни ремонти....така и така е отворен мотора-сегменти,биални лагери,всичките гарнитури,друга глава,припасване на клапаните,гумички,нови ангренаж и ролка,семеринги....почти всичко без шлайфане на блока.Това удоволствие ми излезе към 650 лв.(мотор ABS)
Дано при теб да е само гарнитурата.
Успех!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Колега, тъй като не ми се пише наново, просто си копирам писаното отпреди! Имах същия проблем!
Тъйиии, за да си приключа епопеятааа... с издуханата гарнитура, де!
Цената на целия ремонт ми излезе близо 600 лева. В това се включва шлайф на глава и припасване на клапани, барабар с оправяне на стеблата на изпускателните, челосване на блока (иии, отиде на 0.1 мм сваляне! неговата кожа и блок), смяна на сигменти, биелни лагери (основните са перфектни), всичките му там гарнитури, смяна термостат, оправяне на конзолата, дето държи водната и хидравличната помпа (че беше счупено 1 ухо) и естественно масло с филтър и каквото си трябва там. Проблема е, че не мога да цитирам суми, защото не ми се щеше да го занимавам допълнително човекът, че имаше работа, но сегментите са на Гьотсе, гарнитурите на Гирлинг, ако не бърка и така. Трудът му беше 250 лева. останалото-чаркове и външни услуги. Не коментирам тази цифра, тъй като мисля, че си свърши работата чудесно. Освен това, нещо, което определено ми прави впечатление, не е мундар, като много други 'майстори' и е почистил идеално всичко, което е докосвал. Включително и скоростната кутия, въпреки, че нея само я вади, без да се пипа по нея нищо. Много идиотски места съм виждал, дето примерно ти сменят ладери на главина, да кажем, и си пльосват барабана, без 1 парцал дори да му теглят отвътре после. Не беше моя тази кола, за която говоря, но го предупредих колегата да си огледа нещата, след като излезе от майстора. А аз попитах някаква глупост и си тръгнах!!
Относно работата на моя майстор още мога да кажа, че 3 дни, както вече я карам колата, не показа никакви проблеми и смятам че си е свършил не само козметичната, а и същинската работа. Естественно, като всяка кола, която излиза след дълъг и продължителен ремонт от сервиз, иска да се дооправят разни дреболийки, например, наместване на кабеляци, и други такива, които не заслужават споменаване, де, но като цяло съм напълно доволен.
Да не прозвучи като реклама, но за колегите от и около Пловдив да уточня, че се казва Ангел и работи в гаража на бившия 'Балкантурист', до Руския пазар
Тъйиии, за да си приключа епопеятааа... с издуханата гарнитура, де!
Цената на целия ремонт ми излезе близо 600 лева. В това се включва шлайф на глава и припасване на клапани, барабар с оправяне на стеблата на изпускателните, челосване на блока (иии, отиде на 0.1 мм сваляне! неговата кожа и блок), смяна на сигменти, биелни лагери (основните са перфектни), всичките му там гарнитури, смяна термостат, оправяне на конзолата, дето държи водната и хидравличната помпа (че беше счупено 1 ухо) и естественно масло с филтър и каквото си трябва там. Проблема е, че не мога да цитирам суми, защото не ми се щеше да го занимавам допълнително човекът, че имаше работа, но сегментите са на Гьотсе, гарнитурите на Гирлинг, ако не бърка и така. Трудът му беше 250 лева. останалото-чаркове и външни услуги. Не коментирам тази цифра, тъй като мисля, че си свърши работата чудесно. Освен това, нещо, което определено ми прави впечатление, не е мундар, като много други 'майстори' и е почистил идеално всичко, което е докосвал. Включително и скоростната кутия, въпреки, че нея само я вади, без да се пипа по нея нищо. Много идиотски места съм виждал, дето примерно ти сменят ладери на главина, да кажем, и си пльосват барабана, без 1 парцал дори да му теглят отвътре после. Не беше моя тази кола, за която говоря, но го предупредих колегата да си огледа нещата, след като излезе от майстора. А аз попитах някаква глупост и си тръгнах!!
Относно работата на моя майстор още мога да кажа, че 3 дни, както вече я карам колата, не показа никакви проблеми и смятам че си е свършил не само козметичната, а и същинската работа. Естественно, като всяка кола, която излиза след дълъг и продължителен ремонт от сервиз, иска да се дооправят разни дреболийки, например, наместване на кабеляци, и други такива, които не заслужават споменаване, де, но като цяло съм напълно доволен.
Да не прозвучи като реклама, но за колегите от и около Пловдив да уточня, че се казва Ангел и работи в гаража на бившия 'Балкантурист', до Руския пазар
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За главата
Нема какво да се ваЙкате:
1. Отваряш капачката и палиш колата и гледаш щом започне течноста да се връща да прелива през казанчето даваш газ ако водата се дръпне навътре си ОК ако изкочи още повече навън лошо или глава или гарнитура.
2.На лека загрял мотор сваляш ремъка който движи водната помпа, сваляш капачката, палиш и гледаш в съда ако водата стой ОК си ако водата напира да излиза или бълбучи лошо или глава или гарнитура.
3. Ако ги нямаш горните два проблема и си ОК до тука започваш да търсиш теча.
Имай в предвид, че 1-вия тест е по достоверен защото ако имаш пукнат блок примерно тогава цепнатината е малка и студена може и да нямаш проблем но ри топъл двигател няма начин да не се види!!!
1. Отваряш капачката и палиш колата и гледаш щом започне течноста да се връща да прелива през казанчето даваш газ ако водата се дръпне навътре си ОК ако изкочи още повече навън лошо или глава или гарнитура.
2.На лека загрял мотор сваляш ремъка който движи водната помпа, сваляш капачката, палиш и гледаш в съда ако водата стой ОК си ако водата напира да излиза или бълбучи лошо или глава или гарнитура.
3. Ако ги нямаш горните два проблема и си ОК до тука започваш да търсиш теча.
Имай в предвид, че 1-вия тест е по достоверен защото ако имаш пукнат блок примерно тогава цепнатината е малка и студена може и да нямаш проблем но ри топъл двигател няма начин да не се види!!!
начи реших да си наравя аз ремонта на колата ... та днес сжалих главата. гарнитурата е проядена на два от цилиндрите и има голияма вероятност от там да е влизало вода, но забелязах малки пукнатини около свещите. на всиака свещ има по 4етири пикнатинки съответно кам клапана. според мен си е нормално защото е на всички свещи пък и около свещите не циркулира вода или така мисля... открих друг проблем с една от свещите която не е завита до край и седи с около 1 сънтиметър по на вън... дали е възможно от това да губи мощност двигателя???
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта