Първо честито с новата кола

- със здраве да я караш и да нямаш големи проблеми

, малки се ще се намират, но не са болка
Пробвай да намокриш с една гъбичка по външната (не пистовата) част ремъка- когато в същото време някой от вътре прави онова при което се чуват звуци...
Ако скърцукането спира, когато намокряш - е възможно ремъка да приплъзва по огледалната шайба на вентилатора

, но защо пък ще го прави само в крайни положения на кормилото

виж и това
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=48727 Интересното е, че скърцикането се увеличаваше при по-силно обтягане на ремъка (механично притискане чрез обтяжната ролка)...
При мен (случая от линка по-горе) завърши с разцепването на участък от пистовия ремък на две несиметрични ленти - все едно някой го е рязал с остър нож. Явно ремъка е има лдефект- макар че го покарах почти 8-9 месеца.
След 2-3 дни като го открих сменихме и двата ремъка - пистовия и този за компресора за климатика - че той (втория) се срязва (без да се разглобява предницата), щото не може да се свали че пречи...
От тогава пак се чуваше да поскърцва ремъка, но май се окара и след около седмица спря
