Здравейте ,
искам да питам дали левия накрайник на кормилото трябва да може да се върти свободно в рейката.
след смяна на предни амортисьори и последващ реглаж забелязах глухо чукане когато въртя волана наляво/надясно на място. В движение не се усеща, понякога намалява.
Вчера хванах жената да върти геврека, аз опипвах там квото трябва и установих че чукането идва откъм маншона на левия накрайник ( като си седнал на мястото на шефьора ).
Та приципно дигнах колата, развъртях контра гайката и забелязах че левия накрайник се върти откъм рейката. Не трябва ли той да е залепен там този накрайник ( абе не знам дали всъщност този е левия - откъде се гледа ? Дали оня пич от реглажа е объркал нещо, щото забелязах че въртеше нещо там отляво, а пък по книгите пише че сходимостта не се регулира от този накрайник.
Хаиде мерси ако някои каже нещо.
Ляв кормилен накрайник
- cerosina
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи казваш, че това дето го пише на :
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=steering
"Регулировку схождения передних колес, производить только вращением правой рулевой тяги. "
не е вярно ?
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=steering
"Регулировку схождения передних колес, производить только вращением правой рулевой тяги. "
не е вярно ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта