Ляв кормилен накрайник

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Ляв кормилен накрайник

Мнениеот cerosina » Пон 26 юни 2006 8:46


Здравейте ,
искам да питам дали левия накрайник на кормилото трябва да може да се върти свободно в рейката.
след смяна на предни амортисьори и последващ реглаж забелязах глухо чукане когато въртя волана наляво/надясно на място. В движение не се усеща, понякога намалява.
Вчера хванах жената да върти геврека, аз опипвах там квото трябва и установих че чукането идва откъм маншона на левия накрайник ( като си седнал на мястото на шефьора ).
Та приципно дигнах колата, развъртях контра гайката и забелязах че левия накрайник се върти откъм рейката. Не трябва ли той да е залепен там този накрайник ( абе не знам дали всъщност този е левия - откъде се гледа ? Дали оня пич от реглажа е объркал нещо, щото забелязах че въртеше нещо там отляво, а пък по книгите пише че сходимостта не се регулира от този накрайник.
Хаиде мерси ако някои каже нещо.




Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пон 26 юни 2006 8:58


Незнам кое точно наричаш сходимост и кои книги си чел за нея, но тя се гледа в две направления и определено се регулира и от там.
Точно за това е сложена тази контра-гайка. При положение че си въртял вътрешния спрямо външния накрайник, отиди пак на реглаж, но смени накрайника преди това щом пука.


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Пон 26 юни 2006 11:17


Значи казваш, че това дето го пише на :

http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=steering

"Регулировку схождения передних колес, производить только вращением правой рулевой тяги. "

не е вярно ?


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пон 26 юни 2006 14:33


Вси пак там има шарнир и е нормално да се върти друг е въпроса как се върти и дали е разбит.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта