Проблем с охлаждащата течност

Техническа и сервизна информация за Passat
danov2
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 20 юни 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с охлаждащата течност

Мнениеот danov2 » Вто 20 юни 2006 14:37


Проблема е, че на около 50 км градско доливам по литър вода... има доста голям разход на вода и незнам каде отива тази вода. Прегледах всички връзки няма течове от никаде не капе и ниама следи от вода, но някаде се отива... пасата е GT с двигател KR 16V 136к.с. от 92г. колата си мении и температурата непрекъснато стига до 110гр. даже подминава след което пада до 90 градуса и пак дига до 110 и така. на високи обороти работи по стабилно т.е. държи си 90градуса, но пониакога и при висока скорост загрява... някой може ли да даде съвет какво да правя..




Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Вто 20 юни 2006 14:51


Най-вероятно минава през скъсана гарнитура на главата и влиза в цилиндрите и оттам излиза на бял пушак през ауспуха? Пробвай да даваш газ и някой да гледа отзад дали се получава този пушак. Може и да е много малък.


ra4o
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 12 юни 2006 13:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ra4o » Вто 20 юни 2006 14:52


Така като те слушам работата отива на прогоряла гарнитура на главата и по-лошо спукана глава. Приготвяш малко пари и отиваш на сервиз.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 20 юни 2006 14:52


Водна помпа!!!Прегледай я нея.Щом на високи обороти има добро охлаждане сигурно е от нея проблема.


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Вто 20 юни 2006 14:57


Щом има загуба без течове по-вероятната причина е гарнитура на главата.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 20 юни 2006 15:02


Може и гарнитура да е, не отричам.
Помпата обаче провери, защото може да е протекла и да и е пребоксувала турбината в оста (щом на високи обороти е нормална температурата).


danov2
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 20 юни 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот danov2 » Вто 20 юни 2006 15:03


съмняваме гарнитура да е ... колата е и с газова уредба слагана тук в БГ .. според мен водата триабва да отива някаде и единствено през ауспуха може да излиза та да незабележа защото от дръгаде няма течове. Дано е гарнитура само. някой знае ли колко парички ще ми струва смяната й?


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Вто 20 юни 2006 15:05


Ти побързай със смяната, че ако знаеш колко пари ще ти отидат за други повреди по мотора с това количество вода в него.


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 20 юни 2006 15:18


danov2 написа:... някой знае ли колко парички ще ми струва смяната й?


около 200 лева грубо, зависи от майстора :wink:
сменяш освен гарнитура на главата и гарнитурите на капака на клапаните, всмукателния и изпускателния колектор. Използвай намалението и си смени и гумичките на клапаните и семеринга на разпределителния вал. Погледни и повдигачите как са. Мога да ти препоръчам свестен майстор, който освен това не взима скъпо.

Опаа, не видях, че си с 16V. Аз говорех за 1.8 ABS


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Сря 21 юни 2006 9:32


Отиваш в някой сервиз и работата става ясна за 1-2 минути.Те дръпват малко антифриз с една спринцовка от казанчето и казват:Кръсти се да е гарнитура,а не спукана глава! което могат да разберат само като свалят главата на мотора.

Преди година имах същия случай.При мен се оказа спукана главата.И се почнаха едни ремонти....така и така е отворен мотора-сегменти,биални лагери,всичките гарнитури,друга глава,припасване на клапаните,гумички,нови ангренаж и ролка,семеринги....почти всичко без шлайфане на блока.Това удоволствие ми излезе към 650 лв.(мотор ABS)

Дано при теб да е само гарнитурата.

Успех!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 21 юни 2006 11:31


Колега, тъй като не ми се пише наново, просто си копирам писаното отпреди! Имах същия проблем!

Тъйиии, за да си приключа епопеятааа... с издуханата гарнитура, де!
Цената на целия ремонт ми излезе близо 600 лева. В това се включва шлайф на глава и припасване на клапани, барабар с оправяне на стеблата на изпускателните, челосване на блока (иии, отиде на 0.1 мм сваляне! неговата кожа и блок), смяна на сигменти, биелни лагери (основните са перфектни), всичките му там гарнитури, смяна термостат, оправяне на конзолата, дето държи водната и хидравличната помпа (че беше счупено 1 ухо) и естественно масло с филтър и каквото си трябва там. Проблема е, че не мога да цитирам суми, защото не ми се щеше да го занимавам допълнително човекът, че имаше работа, но сегментите са на Гьотсе, гарнитурите на Гирлинг, ако не бърка и така. Трудът му беше 250 лева. останалото-чаркове и външни услуги. Не коментирам тази цифра, тъй като мисля, че си свърши работата чудесно. Освен това, нещо, което определено ми прави впечатление, не е мундар, като много други 'майстори' и е почистил идеално всичко, което е докосвал. Включително и скоростната кутия, въпреки, че нея само я вади, без да се пипа по нея нищо. Много идиотски места съм виждал, дето примерно ти сменят ладери на главина, да кажем, и си пльосват барабана, без 1 парцал дори да му теглят отвътре после. Не беше моя тази кола, за която говоря, но го предупредих колегата да си огледа нещата, след като излезе от майстора. А аз попитах някаква глупост и си тръгнах!!
Относно работата на моя майстор още мога да кажа, че 3 дни, както вече я карам колата, не показа никакви проблеми и смятам че си е свършил не само козметичната, а и същинската работа. Естественно, като всяка кола, която излиза след дълъг и продължителен ремонт от сервиз, иска да се дооправят разни дреболийки, например, наместване на кабеляци, и други такива, които не заслужават споменаване, де, но като цяло съм напълно доволен.
Да не прозвучи като реклама, но за колегите от и около Пловдив да уточня, че се казва Ангел и работи в гаража на бившия 'Балкантурист', до Руския пазар


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Сря 21 юни 2006 11:48


може да тече от много места не езадължително гарнитура на глава или пък спукана Изображение
като това например илш пукнат маркуч като загрее не тече а се изпарява ..................................... :arrow:

/тук се налага наваляване на главата поради проядена повърхност това е страничен фланец на ABS /


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 21 юни 2006 12:01


Може и от капачката на разширителното казанче да е.И при мен губеше,но си личеше къде се изпарява антифриза.И като смених капачката вече казанчето не ми се цапаше с испарен антифриз.


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

За главата

Мнениеот skk » Сря 21 юни 2006 13:34


Нема какво да се ваЙкате:
1. Отваряш капачката и палиш колата и гледаш щом започне течноста да се връща да прелива през казанчето даваш газ ако водата се дръпне навътре си ОК ако изкочи още повече навън лошо или глава или гарнитура.
2.На лека загрял мотор сваляш ремъка който движи водната помпа, сваляш капачката, палиш и гледаш в съда ако водата стой ОК си ако водата напира да излиза или бълбучи лошо или глава или гарнитура.
3. Ако ги нямаш горните два проблема и си ОК до тука започваш да търсиш теча.

Имай в предвид, че 1-вия тест е по достоверен защото ако имаш пукнат блок примерно тогава цепнатината е малка и студена може и да нямаш проблем но ри топъл двигател няма начин да не се види!!!


danov2
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 20 юни 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот danov2 » Сря 21 юни 2006 19:31


начи реших да си наравя аз ремонта на колата ... та днес сжалих главата. гарнитурата е проядена на два от цилиндрите и има голияма вероятност от там да е влизало вода, но забелязах малки пукнатини около свещите. на всиака свещ има по 4етири пикнатинки съответно кам клапана. според мен си е нормално защото е на всички свещи пък и около свещите не циркулира вода или така мисля... открих друг проблем с една от свещите която не е завита до край и седи с около 1 сънтиметър по на вън... дали е възможно от това да губи мощност двигателя???



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта