Доста почетох , но точно това което ме интересува не можах да прочета. Та по ред на номерата. Спрял съм се на Пасат от 2000 г., но си мисля че мога да взема и по-нова година, комби и да е автомат (предполагам че от тези години ще е типтроник), предпочитам да е дизела с 131 к.с., но може и 1,8Т бензиновия.
Въпроса ми обаче е следния: може ли някой да отдели малко време и да ми поразясни работата на ск. кутия - в смисъл такъв: положение D на селектора и карам примерно с около 50км/ч. Като отпусна педала на газта как се държи автомата: действа ли двигателната спирачка и до колко, бърза ли кутията да връща на по-ниска предавка (което ако е така предполагам, че се засилва ефекта на двигателната спирачка) или това става ако е необходимо при последващо подаване на газ, при спускане и ако намалявам посредством спирачката ще започне ли отново да сваля скоростите и има ли ефекта на фройлайфа (както беше при Вартбурзите, защото при Е класата от 1996г. до 60км/час при отпускане на газта двигателя работи на празен ход все едно съм по инерция и в зависимост от това дали се ускорява по бързо или пък ако скороста е паднала много си връща на по-малка предавка или остава на най-високата - в случая 4-та).
Надявам се горе-долу да съм се изразил правилно и да не съм ви объркал в това, което ви питам. Вярвам, че ще бъдете така добри и да драснете по няколко реда.
Ваш нов съфоромник.
