Колеги, вярно ли е, че след техническите прегледи /годишните/, когато се тества работата на електронната ръчна спирачка възникват проблеми с нея след това?
Благодаря!
електронна ръчна спирачка
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: електронна ръчна спирачка
не според мен няма нищо общо.
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: електронна ръчна спирачка
Не би трябвало. В книжката е записано, че има и авариен режим при който в движение натискаш и задържаш копчето и тя се задейства. В този случай натоварването може и да е по-сериозно.
Re: електронна ръчна спирачка
Да разбирам ли, че тези които са ходили на технически преглед не са имали проблем с електронната ръчна спирачка след това? Защото съм чувал и противоположни мнения.
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: електронна ръчна спирачка
Едва ли дойчото е направил ръчната спирачка, макар и електронна, толкова калпава, та от натоварването на валяците да се развали! Тя трябва да издържа на по-големи натоварвания, като на валяците трябва да блокира задните колела и те (валяците) да "изхвърлят" колата. Ако се развали при такова нещо ... значи не ти трябва и по-добре да е развалена, отколкото да разчиташ на нея!
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: електронна ръчна спирачка
Не я тестват, защото има проблем с валците, и не отчитат точно. Поне при мен беше така. Вместо ръчната, ме караха да натисна крачната
Re: електронна ръчна спирачка
bnick написа:Не я тестват, защото има проблем с валците, и не отчитат точно. Поне при мен беше така. Вместо ръчната, ме караха да натисна крачната
Значи наистина има нещо вярно в това, което съм чул.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: електронна ръчна спирачка
Да, но не защото се прецаква ръчната 

-
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 08 апр 2007 23:52
- Автомобил: VW Multivan T5
- Двигател: AXE 2005
- Местоположение: София
Re: електронна ръчна спирачка
Не мисля, че ще се повреди електронната спирачка или пък влияе по някакъв начин на валците.Все пак е направена за да хваща здраво.....пък и веднага възниква въпроса как тогава в Германия проверяват спирачното усилие на тази спирачка. А за валците каква е разликата дали дърпаш постепенно с ръка и колелата блокират.....или същите биват блокирани от електромотори.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: електронна ръчна спирачка
За валяците е все едно,просто е напълно възможно ръчната да не задесйтва в режима си на ръчна на валяците.Не мисля,че за колата е проблем,освен да я ошашкаш качествено понеже се мъчиш да я вкаравш в мега странен режим на движение и спиране - предните ти колела са спряли напълно,задните ускоряват през това време,макар че не са двигателни и в даден момент ти се опитваш да ги блокираш с ръчната...и аз да съм електроника и аз няма да ти го позволя 
Проста логика :
за да се активира ръчната,вероятно колата трябва да е на контакт или пък точно преди това да е изгасена,но в покой на едно място,напълно спряла.Датчиците за АБС-а следят дали колелата са спряли и тогава дават възможност на ръчната да се активира,съответно на валците задните колела не са спряли,понеже вацлите ги въртят и забрави да "дръпнеш" ръчната спирачка.
Също така в движение и предните колела се движат и електрониката би могла да следи тях,за да ти позволи да спираш с ръчната авариино (нали има и такъв режим),като АБС-а се грижи да не ти блокират задните колела и да не се завъртиш,когато я задействаш авариино,а да спреш максимало бързо и ефективно само с нея,без да се пребиеш като куче...все пак говорим за авариина ситуация.
Цялата тази ситуация,която немеца е измислил,няма как да я пресъздадеш на валците...


Проста логика :
за да се активира ръчната,вероятно колата трябва да е на контакт или пък точно преди това да е изгасена,но в покой на едно място,напълно спряла.Датчиците за АБС-а следят дали колелата са спряли и тогава дават възможност на ръчната да се активира,съответно на валците задните колела не са спряли,понеже вацлите ги въртят и забрави да "дръпнеш" ръчната спирачка.
Също така в движение и предните колела се движат и електрониката би могла да следи тях,за да ти позволи да спираш с ръчната авариино (нали има и такъв режим),като АБС-а се грижи да не ти блокират задните колела и да не се завъртиш,когато я задействаш авариино,а да спреш максимало бързо и ефективно само с нея,без да се пребиеш като куче...все пак говорим за авариина ситуация.
Цялата тази ситуация,която немеца е измислил,няма как да я пресъздадеш на валците...

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: електронна ръчна спирачка
Е, добре де,явно нещо съм пропуснал от техническия възход,но това значи ли че ако нямам ток в колата(причини ще се намерят..)-и какво!!!-не мога да я спра на ръчна ли..бах ти безумието,и защо аварийна система да зависи от електроника,та да се чудя как да и се моля та да пресъздам някаква си ситуация,родена в нечий болен мозък.Който има такава система е по-добре да си носи подходящ камък до седалката,поне до такъв извод стигам ровейки се в собственото си незнание-примесено с доста подозрение!
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: електронна ръчна спирачка
emo-gar написа:Който има такава система е по-добре да си носи подходящ камък до седалката!
За съжаление, има случаи в които е добре да имаш тоя камък.(http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/ ... tm?t=67407) човека писал темата е отгледал колата как тръгва сама от бенз.колонката.Това са единични случаи, но системата не е цвете.Просто е свръх усложнена, заради едната "autohold" функция.Колкото до тока, да:без ток няма да сработи и без ток няма да отлепи.Но по идея ако изскубеш акумулатора няма и да тръгне..ако на колегата му се занимава в руския сайт четох как се тества(във връзка с ГТПто) и обслужва http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=pl_b5
и тема как се сменят накладки http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3865092 при такава система.

-
- Мнения: 735
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: електронна ръчна спирачка
След около месец трябва да минавам ГТП и след това ще споделя как са я тествали ръчната 

Re: електронна ръчна спирачка
Благодаря на всички отзовали се.
Според мен трябва човек да има едно на ум при тестването на ръчната по време ГТП.Като знаем какви хора се занимават с тази работа не е чудно да има и проблеми след това с елетрониката.Между другото са ми казвали че се случва.
Добре е колегата да сподели опит след прегледа.
Според мен трябва човек да има едно на ум при тестването на ръчната по време ГТП.Като знаем какви хора се занимават с тази работа не е чудно да има и проблеми след това с елетрониката.Между другото са ми казвали че се случва.
Добре е колегата да сподели опит след прегледа.
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: електронна ръчна спирачка
Ivo_ написа:След около месец трябва да минавам ГТП и след това ще споделя как са я тествали ръчната
Минах ГТП. Тествахме и ръчната. След нормалното задействане служителите в пункта изказаха мнение, че не държала достатъчно. Затова единия умник реши да ми покаже, че имала няколко режима, които аз не съм знаел


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта