Здравейте,
значи перката на климатроника я ремонтирах лятото
аз хич и не бях забелязал че не работи , най вероятно още като съм си купил колата преди 2 години не е работила, добре че тази година реших да отида на профилактичен сервиз за климатроника та от там ми казаха
че не работи, иначе принципно не съм имал проблеми, дори и в жегите си работи на студено.
Сега забелязах че и двете перки работят постоянно,
на климатроника работи на бавна степен, тук четох в форума че било нормално да работи, само когато е на ЕКОН не работи, така е и при мен, не знам дали при температура навън по ниска от 5 градуса спира като стане по студено ще видя.
макар че според мен тази перка не трябва да работи при температура по нска от 20 градуса, кажи речи работи на хаос.
Но тази другата перка която се върти от двигателя трябва ли сутрин при студен двигател и тя да се върти?



Перки на радиатора и климатроника на Пасат Б5
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Перки на радиатора и климатроника на Пасат Б5
Тази за двигателя е на така наречения виско съединител.Тя винаги се върти заради инерцията,но според загряването на двигаеля се променят оборотите и.Примерно при студен двигател се върти с около 10-15% от оборотите на двигателя,на около 70-80 градуса се върти на 25-30%,при около 90-100 градуса,на около 60-65%,което са и максималните обороти. Това е така,ако ти е изправен виско съединителя.Ако не е изправен масово перката спира да се върти на повече от 20-тина % и хорта я зацепват постоянно на 100% към двигателя и тогава върти постоянно и при стден двигател.Това не е хубаво да се прави понеже двиателя загрява много по-бавно а и се разбиват лагерите на оста на перката,защити не се прадвидени да работят на 100% обороти на двигателя.
За електрическата - при работа на място на колата няма дебит,който да обдухва климатичния радиатор и фреона ще се прегрява,дори при околна темература от 10 градуса,защото няма въздушна струя,която да го охлажда.Затова и е направено така - ако работи компресора за фреона (климатроника не е на Екон),върти и перката,независимо от температурата на двигателя или околната.Когато температурите паднат под +5 градуса,електрониката спира и перката и компресора

За електрическата - при работа на място на колата няма дебит,който да обдухва климатичния радиатор и фреона ще се прегрява,дори при околна темература от 10 градуса,защото няма въздушна струя,която да го охлажда.Затова и е направено така - ако работи компресора за фреона (климатроника не е на Екон),върти и перката,независимо от температурата на двигателя или околната.Когато температурите паднат под +5 градуса,електрониката спира и перката и компресора


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта