Проблем с ниските обороти 1,8ми

Техническа и сервизна информация за Passat
bgnasko
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 11:42
Автомобил:
Двигател:

Проблем с ниските обороти 1,8ми

Мнениеот bgnasko » Сря 28 юни 2006 15:53


Карам Пасат 1.8ми RP без катализатор, от известно време ми изчезнаха ниските обороти както на газ така и на бензин. Проверих стъпковия мотор, датчиците за температура всичко е ОК. Проблема е че понякога се появяват абсолютно нормално и след форсиране /2000 - 3500/ пак ги няма. От къде компа взема сигнали за да ги поддържа?




skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

И моята е същата.

Мнениеот skk » Сря 28 юни 2006 18:56


И моята е същата от време на време. Не знам дали е от компютъра но може да е от настроиката на дроселната клапа, ако я е пипал някои. Другия варянт е малко по сложен примерно ако имаш вакум регулатор да е заял и при форсиране да ти прави предватрението голямо тогава става трудно да се направи настройка и обикновено в някои случеи може и да гасне. Ако имаш вакум регулатор можеш да пробваш следното. Когато запалиш изфорсираи двигателя до окло 3500 оборота после дръпни маркуча на регулатора от делкото ако оборотите се променят занчи трябва там да се погледне. Има и една дуга урутка там до жилото на газта която пак ти регулира кога да поеме управлението моторчето за парзен ход. така че вземи си намери свестен майстор и да я погледне.


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: Проблем с ниските обороти 1,8ми

Мнениеот Pav3l » Чет 29 юни 2006 10:42


bgnasko написа:... От къде компа взема сигнали за да ги поддържа?

От датчика за положението на клапата. В него има едни пътечки (4), по които се движат два двойни контактора, ако контактите им са се износили, или ако пътечките са прекъснати...


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Чет 29 юни 2006 13:36


Предполагам,че ти трупа грешки в компютъра при работа на газ.Пробвай да ги изчистиш (с откачане на клемите от акумулатора за 5-10 минути) би трябвало да се оправи
Успех


bgnasko
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 11:42
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот bgnasko » Чет 29 юни 2006 15:17


Проверявях съпротивлението на датчика за положение, също е нормално, както и резетиране с масата или куплунга на компа - няма резултат.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 29 юни 2006 17:13


bgnasko написа:Проверявях съпротивлението на датчика за положение, също е нормално, както и резетиране с масата или куплунга на компа - няма резултат.

според мен моторчето за празен ход..
датчика за положение на дроселовата клапа... не играе на газ ;)
компира там е неволен не участник...;)


bgnasko
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 11:42
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот bgnasko » Пет 30 юни 2006 15:13


Не е неволен неучастник.Тои задава ниските обороти/положението на отваряне/ на стъпковия мотор. Проверявах Го - когато му подаде напрежение /компа/ веднага отреагира. Направих и проверка с изключена Ламбда и резет - няма промяна. Забелязах че при последващо стартиране, дори и студен, без да подавам газ с педала, заработва и при последващо подаване пак няма обороти.


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Пет 30 юни 2006 23:19


доскоро и аз имах проблем с ниските обороти. Оказа се че тампона на моноинжекцията е заминал, смених го и всичко е перфектно.
При запалена кола се чува съскане (диагностика :) )


bgnasko
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 11:42
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот bgnasko » Пон 03 юли 2006 12:22


Тампона е наред. Това което ще проверя е контакта за затворено положение на стъпковия мотор, но трябва ба разтворя целият му корпус, а ме притеснява прегорялата пластмаса. Някой правил ли е това ? Има ли хитрост да не счупиш всичко?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 03 юли 2006 12:37


купи едно съпротивление около 1 килоом. при загрял мотор извади буксата на датчика за температурата и сложи съпротивлението - оборотите трябва да се вдигнат доста. след това си измери какво е съпротивлението на твоя датчик - при 80 градуса - около 300 ома.


bgnasko
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 11:42
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот bgnasko » Пон 03 юли 2006 14:05


И двата датчика за температура дават стойности близки до предписаните по диаграма /80С - 300-400 ома/ и се изменят в зависимост от температурата.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 03 юли 2006 14:11


ами да няма някое клапанче да прави проблем /вакумно/
оборотите се регулират от степ мотора посредством датчика за температура на водата /и на въздуха/ и датчика на дроселната клапа


bgnasko
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 11:42
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот bgnasko » Сря 05 юли 2006 7:14


Проблема е решен. След дълги опити, даже кодо-четец установих, че са замарсени контактите на куплунга на Датчика на Хол, а компа оттам брой и подава сигнал за необходимите обороти.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 05 юли 2006 7:36


буксата с трите извода ли имаш наизпредвид?


bgnasko
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 11:42
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот bgnasko » Сря 05 юли 2006 9:37


Да, буксата с трите извода. Понеже е в предната част, влагата от пътя и е повлияла да се окисли, можеби не добра херметизация.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта