Днес видях един пасат В3 комби - който спокойно може да се нарече най-жалката и нещастна кола на света. Човека дойде при един познат майстор с "проблем"
Отвори капака - и о майко мила - вътре ужас - все едно някой с лопата беше намятал чарковете вътре - кал , масло, мърсотия, кабели , маркучи не се знае кое откъде е и накъде отива, двигателя се тресе, хърка гасне....кошмар, поглеждам в купето - цялото табло разбито, висят кабели, прах 2 пръста смрад на гнилоч......
те такава грозна картинка не бях виждал стана ми жал за колата
питам го оня - да не се я крали че е такава ? Той ме гледа учуден - не бе такава си е.кво и е... и вика по-гадна кола от тая не съм имал и не искам да чуя повече за пасат, ще си взема едно бмв 3 да се видя с кола
Изумях просто, таз кола не е виждала подръжка през живота си явно, или всеки кой я е карал се е изсрал в нея и пича искаше да върви.....
какви хора има не истина - аз съм потресен
най-жалката и нещастна кола на света
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Що не го преби, да си вземем колата, да я стегнем, че да види Пасата, че има и хора дето си гледат колите.
Писна ми от селяндури, дето само мъчат колата и я използват за товарно животно. После "защо не върви вече" Е как да върви аланкоолу? Сменяш масло на 100 000, никаква поддръжка.... Брейййй.. вдигна ми се адреналина. Аз от 6 месеца ми изгниха праговете и съм болен. Пък камо ли да си оставя колата в такова състояние... Нямам думи
Писна ми от селяндури, дето само мъчат колата и я използват за товарно животно. После "защо не върви вече" Е как да върви аланкоолу? Сменяш масло на 100 000, никаква поддръжка.... Брейййй.. вдигна ми се адреналина. Аз от 6 месеца ми изгниха праговете и съм болен. Пък камо ли да си оставя колата в такова състояние... Нямам думи
kossel написа:Хей ONE, това звучи малко като реклама на Б3, без подръжка и в ужасно състояние още върви .. а ние нашите ги глезим и все проблеми
ебаси рекламата, айде нема нужда

таз кола ако можеше да говори какво ли щеше да сподели милата....
толкоз бях потресен та хич не сетих да снимам да видите какво значи душманин....
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Абе колеги много им робуваме на тези коли все едно са безценни. И аз си се грижа за моя пасат доста. Обаче в случая може да е служебна работна кола. Аз примерно за работни карам един опел кадет 80та и един ситроен зх 92ра дето се карат докато спрат и след това се управят и продължават
А ако сте ходили в чужбина- примерно италия да видите какво им се е случило на тези коли преди да стигнат до нас - косите ще ви настръхнат. Защото точно тези коли от 85 до 95та година там са им работни и се карат точно така - докато спрат и кадето спре ако не е прекалено голям проблем я завличат до сервиза, а ако голям проблема директно там я зарязват и си взимат друга. А да не ви казвам как се пали кола с бутане - просто отзад я бута друга кола като я подпира в бронята. Там по колите няма права ламарина- направо се чудя наще теникиджии какви са факири та да ги правят толкова добре колите че да не личи (имам предвид горубленските)
А като се блъснат там само си се усмихват и даже не слизат от колите ако е малко поне да видят какво се е огънало а направо продължават. Кога ли ще доживеем и ние да не им робуваме на тия коли а да ги експлоатираме както би трябвало.


- audiokick
- Мнения: 603
- Регистриран на: Чет 15 юни 2006 8:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
barbushev написа:Абе колеги много им робуваме на тези коли все едно са безценни. И аз си се грижа за моя пасат доста. Обаче в случая може да е служебна работна кола. Аз примерно за работни карам един опел кадет 80та и един ситроен зх 92ра дето се карат докато спрат и след това се управят и продължаватА ако сте ходили в чужбина- примерно италия да видите какво им се е случило на тези коли преди да стигнат до нас - косите ще ви настръхнат. Защото точно тези коли от 85 до 95та година там са им работни и се карат точно така - докато спрат и кадето спре ако не е прекалено голям проблем я завличат до сервиза, а ако голям проблема директно там я зарязват и си взимат друга. А да не ви казвам как се пали кола с бутане - просто отзад я бута друга кола като я подпира в бронята. Там по колите няма права ламарина- направо се чудя наще теникиджии какви са факири та да ги правят толкова добре колите че да не личи (имам предвид горубленските)
А като се блъснат там само си се усмихват и даже не слизат от колите ако е малко поне да видят какво се е огънало а направо продължават. Кога ли ще доживеем и ние да не им робуваме на тия коли а да ги експлоатираме както би трябвало.
Не си прав бате!
За тебе, ако да се грижиш за колата си значи да и робуваш, то повечето от хората, които държат колите им да изглеждат добре и да са технически безупречни изпитват удоволствие при обикновена смяна на масло или полиране на джанти или т.н.
Повярвай батенце - ЛЮБОВ е нужна !!!
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
е да така е, но ние чак се вманиачаваме. И аз лично мойта кола си я поддържам много и я пазя, но за работните е достатъчно да има масло в двигателя,вода в охладителната система и гориво в резервара
И между другото ми прави впечатление че така се минават дву или трикратно повече километри като се правят значително по малко работи. Просто не се прави нищо излишно по колата.

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19701
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Да, де, ама аз навремето, като си продавах Голфчето, не го дадох на един колега! Жал ме беше! Возила ме беше тая кола, нищо, че заради нея плащах за гараж с канал и всеки ден, най-малко през ден бях под нея! Или може би точно за това...
Ония си е абсолютен селяндур. Като казвам това, нямам пред вид, че е от село Цалапица! ( Нищо против колегата хахоbg, имам и свестни момчета приятели от там) Просто си е говедо! И ми каза веднъж, като му споменах, че е я продавам: Ми що не я взема аз, да си карам стоката!! :f_ckyou: Щот няма да ти я дам! му отговорих...
До преди време караше едно АУДИ 80. На сила едва ли не съм го убеждавал да иде да смени масло, ремъци да провери, да не сипва А91, щото се преебава сам и така... Сега дали е в движение АУДИ-то не знам... предполагам, че изглежда по подобен начин на описания Пассат
А се като минавам покрай Софето се оглеждам за сив Г2 дизел... дано си я видя старата колица в читави ръце..
Ония си е абсолютен селяндур. Като казвам това, нямам пред вид, че е от село Цалапица! ( Нищо против колегата хахоbg, имам и свестни момчета приятели от там) Просто си е говедо! И ми каза веднъж, като му споменах, че е я продавам: Ми що не я взема аз, да си карам стоката!! :f_ckyou: Щот няма да ти я дам! му отговорих...
До преди време караше едно АУДИ 80. На сила едва ли не съм го убеждавал да иде да смени масло, ремъци да провери, да не сипва А91, щото се преебава сам и така... Сега дали е в движение АУДИ-то не знам... предполагам, че изглежда по подобен начин на описания Пассат



А се като минавам покрай Софето се оглеждам за сив Г2 дизел... дано си я видя старата колица в читави ръце..
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
barbushev написа:Абе колеги много им робуваме на тези коли...
Съгласен съм, че чак толкова не е нужно да се вживява човек, но все пак не е кой знае какво колата ти да не изглежда като кокошкарник.
Аз тепърва започвам да научавам туй-онуй за пасата си и все повече се убеждавам в колко лошо състояние съм я взел. С нея минавам по 140 км. на ден (до работа и обратно) и по 900 км. на 1-2 седмици и много, ама много държа, когато нещо по нея не ми харесва, да знам какво точно е, дали и колко може да кара така, респ. веднага влиза в плановете за следващите заплати. Колата ми не изглежда добре отвън, често е мръсна, взех я с олющена боя по тавана, Януари месец ме удариха и все още не съм сложил лайсни на новата врата (тя не е и боядисата, а има само грунд), но за времето от тогава си оправих фаровете, спирачките и двигателя. Редовно сменям всички консумативи (вкл. гуми), а когато й е писано ще оправим и боята.
Та това разбирам аз под необходима и достатъчна грижа. Защото, когато сане някакъв фал с оня прошляк, дето не си поддържа колата, всеки от нас може да е пред, зад или до него... да не говорим за хората, които са с него в колата!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта