съвет за окачване Б5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

съвет за окачване Б5

Мнениеот valerius » Пет 10 сеп 2010 22:38


Здравейте, ще поръчам окачване, моля за съвет. Вариантите са 35/35, 40/40, 60/40. Незнам на кой да се спра.. някакви мнения?

!Bmw!q6QBGk~$(KGrHqMH-D0Etr2vRu!eBLgvg!Wkjw~~_12.jpg




Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Re: съвет за окачване Б5

Мнениеот Тони1 » Съб 11 сеп 2010 0:22


аз лично бих вземал най малко смъкващите сложи снимки като се наканиш да го сложиш на пасата :applause:


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: съвет за окачване Б5

Мнениеот Peteff » Съб 11 сеп 2010 4:33


а защо не регулируемо ?


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: съвет за окачване Б5

Мнениеот ChimeyJimmey » Съб 11 сеп 2010 7:46


Защото не са никак много вариантите за регулируемо окачване за B5/5.5. :)
И вместо 800 - 900 леффа - скачаш на 2 бинки минимум. :041:


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: съвет за окачване Б5

Мнениеот valerius » Съб 11 сеп 2010 7:56


спрял съм се на 35/35. не искам да го забивам много ниско. пък и зимата го карам на '16ки.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: съвет за окачване Б5

Мнениеот ChimeyJimmey » Съб 11 сеп 2010 8:02


Аз сложих такива пружини, смъкващи с 35 мм.

Предни:

Изображение

Задни:

Изображение

Амортисьорите са жълти конита.
Нямаше драмтично влошаване на комфорта. :041:

P.S. Вие си знаете, ама аз да си кажа: смъкването идва от пружините, не от амортисьорите. :D


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: съвет за окачване Б5

Мнениеот Peteff » Съб 11 сеп 2010 18:31


ехе такива цифри ли са ... и аз се надъхвам догодина да взимам ... на тези дето не са регулируеми аз лично се притеснявам, че може да не ми хареса как и колко сваля . предполагам и колегата това го интересува и затова е пуснал темата.става кофти ако не му хареса на човек стойката с дадени пружини нали ? затова регулируемо предложих аз но незнаех че цените са такива солени. успех с избора колега. като вземеш пиши какво си взел и сложи една снимка преди и сега :) поздрави


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: съвет за окачване Б5

Мнениеот valerius » Съб 11 сеп 2010 20:30


ChimeyJimmey написа:Аз сложих такива пружини, смъкващи с 35 мм.

Предни:

Изображение

Задни:

Изображение

Амортисьорите са жълти конита.
Нямаше драмтично влошаване на комфорта. :041:

P.S. Вие си знаете, ама аз да си кажа: смъкването идва от пружините, не от амортисьорите. :D


на снимките в гаража с тези пружини ли е.. на 35мм?


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: съвет за окачване Б5

Мнениеот ChimeyJimmey » Съб 11 сеп 2010 20:37


Да.
С тези е.
Амортисьорите са настроени отпред по-твърди, отзад - най-мека позиция.


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: съвет за окачване Б5

Мнениеот mili 75 » Съб 11 сеп 2010 21:46


Колеги как ги карате колите с тия ниски пружини по хубавите ни пътища.Мойта я купих с някакви червени спортни пружини,слагани в Италия, беше ниска, возеше като картинг и постоянно ме беше страх да не задера нещо отдолу, една малко по-голяма неравност и гадното стържене по пода беше налице.Та мисълта ми е ако може някой да ми обясни с каква цел го слагате това спортно окачване на кола тип семейна и струва ли си постоянно да стържеш пода или другия вариант да си в напрежение откъде да минеш, къде да паркираш, да те покани някой приятел на вилата и ти да не можеш да отидеш, защото ти е ниска колата и т.н., само за да имаш спортно окачване.Това го казвам не с цел да се заяждам или да разводнявам темата на колегата, а просто защото от моя личен опит на вторя месец ги изхвърлих тия спортни пружини и не искам да ги виждам повече, та искам да кажа на колегата много сериозно да се замисли преди да се вкарва в тоя филм.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: съвет за окачване Б5

Мнениеот ChimeyJimmey » Съб 11 сеп 2010 21:57


Пропускаш един много важен факт - колата слиза, но се втвърдява.
Така че - нямаш толкова флуктуации нагоре-надолу от неравностите.
Друго, със 17" джанти/гуми (в моя случай) общата височина (просвет) даже се вдига. Повече е отколкото с 15/16". :041:

Проблеми с легнали полицаи до този момент не съм имал.
Да ти кажа още, и на абсолютно черен планински път (Ромча, преди Владо Тричков), на който му трябва грейдер два пъти в годината, съм я качвал, като обърса само на две места. Подчертано е обърса, нали видя?
A aко толкоз се обливаш в пот от притеснение за картер и тръби на климатика, има това:

Изображение

Което го давам за кой ли път, и ще си го сложа.
Само се чудя какво ще се случи с общата температура в двигателния отсек след това... :hmmmm

Така че - може да се постигне среден вариант - комфорт/проходимост и стабилност/спортно поведение. :)


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: съвет за окачване Б5

Мнениеот mili 75 » Съб 11 сеп 2010 22:35


Тя мойта е с 16 ки джанти и ми беше ниска, още като я сваляха от репатрака при КАТ ми опря тук там, после като влеязох на каналите ми опря напарво едвам се качи на някаква направляваща ламарина и накрая за капак на изхода имаше някаква неравност и ми остърга в пода и аз оше от първия ден си викам няма да се спогодим с това спортно окочване и не го чаках дълго, като излязоха някакви финанси го махнах.Пък и аз съм с малко дете и жената хич не ми дава да се правя на спортист с колата, вдигна ли 140 и веднага почва да ми опява :bishop .Та така извинявам се на колегата, че му разводнявам темата, но няколко теми по-нагоре има една за Пасат б3 срещу Пасат б5 и един пак е писал колко много му върви б3-ката 1,8 моноинжекция, та реших да се разтоваря тук, за да няма изцепки по-форума. :lol:


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: съвет за окачване Б5

Мнениеот valerius » Вто 14 сеп 2010 22:14


НЕ искам да е много ниска. на 35/35 мм ми се струва добре, но искам да е твърдо. да влиза в завой като ютия :D без да се накланя и клати.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: съвет за окачване Б5

Мнениеот Winner25 » Вто 14 сеп 2010 22:27


ChimeyJimmey написа:Защото не са никак много вариантите за регулируемо окачване за B5/5.5. :)
И вместо 800 - 900 леффа - скачаш на 2 бинки минимум. :041:

Регулируемо има и за 500лв. Хубавите обаче наистина за към 800-900евро :)
Това също е вариант ако се разберете с колегата.


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: съвет за окачване Б5

Мнениеот valerius » Нед 26 сеп 2010 21:25


моделите на които съм се спрял се предлагат 60/40, 40/40 и 35/35 газови амортисьори с пружини. като е описано, че са за Variant 110kw с
VA-1070kg, HA-1100kg. По данни са около 30-40% по твърди от нормалните.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, georgi_1986, joker66 и 35 госта