Здравейте, ще поръчам окачване, моля за съвет. Вариантите са 35/35, 40/40, 60/40. Незнам на кой да се спра.. някакви мнения?
съвет за окачване Б5
- Тони1
- Мнения: 598
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Габрово
Re: съвет за окачване Б5
аз лично бих вземал най малко смъкващите сложи снимки като се наканиш да го сложиш на пасата 

- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: съвет за окачване Б5
а защо не регулируемо ?
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: съвет за окачване Б5
Защото не са никак много вариантите за регулируемо окачване за B5/5.5. 
И вместо 800 - 900 леффа - скачаш на 2 бинки минимум.

И вместо 800 - 900 леффа - скачаш на 2 бинки минимум.

- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: съвет за окачване Б5
спрял съм се на 35/35. не искам да го забивам много ниско. пък и зимата го карам на '16ки.
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: съвет за окачване Б5
Аз сложих такива пружини, смъкващи с 35 мм.
Предни:

Задни:

Амортисьорите са жълти конита.
Нямаше драмтично влошаване на комфорта.
P.S. Вие си знаете, ама аз да си кажа: смъкването идва от пружините, не от амортисьорите.
Предни:

Задни:

Амортисьорите са жълти конита.
Нямаше драмтично влошаване на комфорта.

P.S. Вие си знаете, ама аз да си кажа: смъкването идва от пружините, не от амортисьорите.

- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: съвет за окачване Б5
ехе такива цифри ли са ... и аз се надъхвам догодина да взимам ... на тези дето не са регулируеми аз лично се притеснявам, че може да не ми хареса как и колко сваля . предполагам и колегата това го интересува и затова е пуснал темата.става кофти ако не му хареса на човек стойката с дадени пружини нали ? затова регулируемо предложих аз но незнаех че цените са такива солени. успех с избора колега. като вземеш пиши какво си взел и сложи една снимка преди и сега
поздрави

- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: съвет за окачване Б5
ChimeyJimmey написа:Аз сложих такива пружини, смъкващи с 35 мм.
Предни:
Задни:
Амортисьорите са жълти конита.
Нямаше драмтично влошаване на комфорта.
P.S. Вие си знаете, ама аз да си кажа: смъкването идва от пружините, не от амортисьорите.
на снимките в гаража с тези пружини ли е.. на 35мм?
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: съвет за окачване Б5
Да.
С тези е.
Амортисьорите са настроени отпред по-твърди, отзад - най-мека позиция.
С тези е.
Амортисьорите са настроени отпред по-твърди, отзад - най-мека позиция.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: съвет за окачване Б5
Колеги как ги карате колите с тия ниски пружини по хубавите ни пътища.Мойта я купих с някакви червени спортни пружини,слагани в Италия, беше ниска, возеше като картинг и постоянно ме беше страх да не задера нещо отдолу, една малко по-голяма неравност и гадното стържене по пода беше налице.Та мисълта ми е ако може някой да ми обясни с каква цел го слагате това спортно окачване на кола тип семейна и струва ли си постоянно да стържеш пода или другия вариант да си в напрежение откъде да минеш, къде да паркираш, да те покани някой приятел на вилата и ти да не можеш да отидеш, защото ти е ниска колата и т.н., само за да имаш спортно окачване.Това го казвам не с цел да се заяждам или да разводнявам темата на колегата, а просто защото от моя личен опит на вторя месец ги изхвърлих тия спортни пружини и не искам да ги виждам повече, та искам да кажа на колегата много сериозно да се замисли преди да се вкарва в тоя филм.
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: съвет за окачване Б5
Пропускаш един много важен факт - колата слиза, но се втвърдява.
Така че - нямаш толкова флуктуации нагоре-надолу от неравностите.
Друго, със 17" джанти/гуми (в моя случай) общата височина (просвет) даже се вдига. Повече е отколкото с 15/16".
Проблеми с легнали полицаи до този момент не съм имал.
Да ти кажа още, и на абсолютно черен планински път (Ромча, преди Владо Тричков), на който му трябва грейдер два пъти в годината, съм я качвал, като обърса само на две места. Подчертано е обърса, нали видя?
A aко толкоз се обливаш в пот от притеснение за картер и тръби на климатика, има това:

Което го давам за кой ли път, и ще си го сложа.
Само се чудя какво ще се случи с общата температура в двигателния отсек след това...
Така че - може да се постигне среден вариант - комфорт/проходимост и стабилност/спортно поведение.
Така че - нямаш толкова флуктуации нагоре-надолу от неравностите.
Друго, със 17" джанти/гуми (в моя случай) общата височина (просвет) даже се вдига. Повече е отколкото с 15/16".

Проблеми с легнали полицаи до този момент не съм имал.
Да ти кажа още, и на абсолютно черен планински път (Ромча, преди Владо Тричков), на който му трябва грейдер два пъти в годината, съм я качвал, като обърса само на две места. Подчертано е обърса, нали видя?
A aко толкоз се обливаш в пот от притеснение за картер и тръби на климатика, има това:

Което го давам за кой ли път, и ще си го сложа.
Само се чудя какво ще се случи с общата температура в двигателния отсек след това...

Така че - може да се постигне среден вариант - комфорт/проходимост и стабилност/спортно поведение.

-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: съвет за окачване Б5
Тя мойта е с 16 ки джанти и ми беше ниска, още като я сваляха от репатрака при КАТ ми опря тук там, после като влеязох на каналите ми опря напарво едвам се качи на някаква направляваща ламарина и накрая за капак на изхода имаше някаква неравност и ми остърга в пода и аз оше от първия ден си викам няма да се спогодим с това спортно окочване и не го чаках дълго, като излязоха някакви финанси го махнах.Пък и аз съм с малко дете и жената хич не ми дава да се правя на спортист с колата, вдигна ли 140 и веднага почва да ми опява
.Та така извинявам се на колегата, че му разводнявам темата, но няколко теми по-нагоре има една за Пасат б3 срещу Пасат б5 и един пак е писал колко много му върви б3-ката 1,8 моноинжекция, та реших да се разтоваря тук, за да няма изцепки по-форума. 


- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: съвет за окачване Б5
НЕ искам да е много ниска. на 35/35 мм ми се струва добре, но искам да е твърдо. да влиза в завой като ютия
без да се накланя и клати.

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: съвет за окачване Б5
ChimeyJimmey написа:Защото не са никак много вариантите за регулируемо окачване за B5/5.5.
И вместо 800 - 900 леффа - скачаш на 2 бинки минимум.
Регулируемо има и за 500лв. Хубавите обаче наистина за към 800-900евро

Това също е вариант ако се разберете с колегата.
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: съвет за окачване Б5
моделите на които съм се спрял се предлагат 60/40, 40/40 и 35/35 газови амортисьори с пружини. като е описано, че са за Variant 110kw с
VA-1070kg, HA-1100kg. По данни са около 30-40% по твърди от нормалните.
VA-1070kg, HA-1100kg. По данни са около 30-40% по твърди от нормалните.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, georgi_1986, joker66 и 35 госта