Двигателя ми е 2е колата има газова от години (която няма да махна защото проблема не е в нея , работеше си добре 3 години и сега започна да прави проблеми запалителната система)Та колата може да е добре и 1 седмица и след това да започне отново да прекъсва и да гори ужасно много (последния път 27/100 газ) !
Сменил съм до момента кабели , свещи капачка на делкото.
Преди си мислех, че прекъсва заради конденз около кабели, бобина ,капачка и т.н.
за бобината не мога да съм сигурен но колата и на сухо не пуска искрата когато трябва , центровката не е пипана изобщо.
Искам да попитам с какво е свързана запалителната му система ?
Правилно ли е да мисля, че даден датчик работи щом като го изключа и двигателя да минава в авариен режим? Защото дебитомер, датчик на темп. ми дават разлика в поведението на двигатела , а ТПС и антидетонационния не дават разлика.
Стъпковото моторче е включено, но е махнато от колектора още когато колата си работеше (просто и пречеше да работи на газ.
Някой има ли идея какво може да му има, че така е меко казано неприятно като ме изненада с тея прекъсвания и тва бъркане в джоба.
Проблем със запалителна система
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна- кв.Виница
Re: Проблем със запалителна система
направи си една качествена профилактика на АГУ преди зимата ,че зимата ще береш ядове!обърни внимание на филтъра и клапана към него.първо от това почни .
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна- кв.Виница
Re: Проблем със запалителна система
Колеги , колата литна , започнах я датчик , по датчик в форуми и книги се рових 3 дена и накрая се оказа проблемен дебитомер ...
Като слагах газовата и отначало нямах проблеми , после започнаха с сутрешното палене и накрая спря да работи на бензин и затова застопорих дебитомера на напълно отворена клапа и колата тръгна (това с идеята да не преча на въздуха да минава)
само,че сега след 4 години компа е решил , че дебитомера му дава грешка и влиза в авариен режим ...
След като оцеля потока който дебитомера (газ до ламарината) колата пак тръгва и аз започвам да я карам в високите като през целия диапазон преминавам поне веднъж към авариен режим и колата ПРЕКЪСВА !!!
само, че карането или в авариен режим или в високите е нормално да дава 25/100 разход.
Сега незнам вече защо като го застопорих на средно положение и сложих един спортен филтър за да не мърдам клапата повече колата ме предърпва на всяка скорост
Дано всичко да е ок до проекта който му готвя вече без побългарявания !!!
Като слагах газовата и отначало нямах проблеми , после започнаха с сутрешното палене и накрая спря да работи на бензин и затова застопорих дебитомера на напълно отворена клапа и колата тръгна (това с идеята да не преча на въздуха да минава)
само,че сега след 4 години компа е решил , че дебитомера му дава грешка и влиза в авариен режим ...
След като оцеля потока който дебитомера (газ до ламарината) колата пак тръгва и аз започвам да я карам в високите като през целия диапазон преминавам поне веднъж към авариен режим и колата ПРЕКЪСВА !!!

само, че карането или в авариен режим или в високите е нормално да дава 25/100 разход.
Сега незнам вече защо като го застопорих на средно положение и сложих един спортен филтър за да не мърдам клапата повече колата ме предърпва на всяка скорост

Дано всичко да е ок до проекта който му готвя вече без побългарявания !!!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта