малко помощ

Техническа и сервизна информация за Passat
mitni
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 24 юни 2006 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

малко помощ

Мнениеот mitni » Пон 03 юли 2006 19:59


Имам два въпроса:
1.Има ли опасност при развиването на двата болта за смяна на термостата те да се скъсат? :oops:
2.Разбрах ,че колата гасне по инерция на газ(при по-висока скорост) заради маркуч за въздух.Къде по-точно е той и как да го махна?Това ще повлияели на работата на колата на бензин?

колата е пасат 1,8ми 90 кс,92г




barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Пон 03 юли 2006 21:04


Колата загребва въздуха през емблемата след което през един въздуховод (дебела пластмасова траба) от емблемата се вкарва във въздушния филтър. Този въздуховод трябва да махнеш. Не знам на бензин дали има разлика, но едва ли. Пък и да има нали целта на бензина е да успееш да стигнеш до следващата газостанция когато не си преценил правилно разхода :)


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Вто 04 юли 2006 18:42


Това сме го разисквали и в друга тема, но...
Пак ще ти дам идеята: При мен колата така си дойде от Италия:
Като отвориш кутията на филтъра, под него има една клапа - тя служи за подаване на топъл и студен въздух към двигателя в зависимост от времето. На мен тази клапа ми е блокирана в затворено положение за въздуха отпред (отвора за студен въздух е затворен) чрез една видия, завинтена в пластмасата. Към двигателя се подава само топъл въздух, който идва от задната част на кутията - така се озбягва насрещният въздух. А ако някой ден решиш да си разблокираш клапата - една дупка с диаметър от 2-3мм няма да е фатална, след като така или инаше имаш оставени такива за отводняване ;)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot], petiop и 131 госта