Смяната на уплатненията на охладителя е описана в други теми. Само ще спомена , че ги смених 2-те уплътнения без да разкачам маркучите от него.
2. Смяна на уплътнителя на корпуса на масления филтър
Подготовка на колата и инструментите


пригответе си малко фенерче, защото през повечето време ще ви трябва.

Разкачете акумулатора.
Изпуснете маслото от масления филтър - около 200г - шестограм 6 (7 ft.lb)
корпуса се държи на 3 болта 13мм - (18 ft.lb)
долните 2 болта се развиват бавно, но лесно отдолу.

Третият болт е проблема.

Като се осветява фронтално може да бъде наблядаван от 2 места.


препоръчва се радиатора да се освободи отгоре - при мен си беше освободен - болтовете липсват.
Разкачете 3-те датчика.

предните 2 са за налягане , задния в ляво е за температура - зелен кабел, пред него е жълт и десния е син.

аз използвах този ключ - обърнете внимание че не е 1/2" , а 1/4. Последният е значително по-тънък и това позволи развиването на болта.

направих повече снимки на корпуса, защото в и-нет намерих 1.





семеринга излезе на парчета. Преди да поставите новия го намажете с масло.

монтаж -

първо навивате двата болта, после 3 тия. Натягате по спецификация отдолу. Десният го натегнах само с гаечен ключ поради недостъпност.

Третият е отгоре

След това закачате кабелите на датчиците с подръчни приспособления

Сменяте филтъра. Долната част на филтъра се притяга (22 ft.lb) Доливате малко масло.
Въоръжете се с много търпение за болта и датчиците! - Това е цената да не разглобявате други части.