vaskoto1 написа:по разликата в резбите и от Мк20 знам че големите резби са левите колела, малките-десните.
на Мк20 вътрешните щуцери са задните-външните-предните.
резбите и за четирите колела са еднакви, за едс-а са различни, ама аз тях не съм ги и отвивал. Втората тръбичка(на снимката отляво надясно) със сигурност е за предно ляво колело, както споменавате и двамата
IANSTO написа:Преди малко погленах как е при мен и направих няколко снимки . За съжаление снимките няма да мога да ги кача сега .
Значи и при мен са 6 тръбички . Докато при теб излизат вертикално нагоре при мен са хоризонтални и излизат на пред към радиаторите . Също така при мен не са в редица а са на дра реда .
Качвам новия абс/едс на пасат б3. За донор имам два пасата- б4(1994)комби и б4(1995 седан)
IANSTO имам и този абс с едс, той е все още на б4комбито което взех, явно както твоя. Положението е следното- абс-ите са еднакви като исталация и букси, разменях блоковете, компютрите- всичко работи. Номерата на конторлерите съвпадат с изключение на буквата накрая (при единия е "А", при другия "С"). Предпочетох този, понеже е от кола 95г и тръбичките са удобно за работа разположени. На доста места има инфо за абс-а за който споменавате, обаче не намирам за този дето го монтирах
Звучи доста правдоподобно предположението, ама ако се объркат тръбичките става много кофти- колата ще отнеме спирачното усилие от неправилното колело- хем ще остане блокирало колелото(евентуално завъртане), хем колелото което има сцепление ще остане без спирачно усилие.
Затова ако не съм 100% сигурен мисля да го демонтирам, а да сложа от комбито, което означава че...
