Трудно пали първия път на студен двигател - РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Passat
batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Трудно пали първия път на студен двигател - РЕШЕНО

Мнениеот batsande » Съб 12 яну 2008 19:54


Здравейте колеги, четох из търсачката и имаше подобни теми но не и
логични обяснения за моя проблем. Та Пасата е В4, 1.8, ABS, и сутрешното палене или когато двигателя е студен паленето е около 5-6
сек., а сега когато е доста под нулата паленето се удължава на 9-10
сек. Това доведе и до истощаването на акумулатора. След като вече запали задържа оборотите на 1100 предружено от "грухтене" - богато смесообразуване на горивото успуредно с черния дим и сажди по земята и работа от време на време на три цилиндъра /тук следва сваляне на свещи почистване от тъмно черния нагар и горивна влага -
дори веднъж на първи цилиндър свеща беше направила мост от нагар на два от трите диоди с електрода - естесвено тук искра не можеше и да се очаква. Тук последва първото нещо смяната на температурния датчик /жълт/- без резултат. Свещите са NJK на около 2000 км, старите кабели заменени с нови. Забравих да спомена ,че колата е с АГУ,ламбда контрол и ТАБ, пали задължително на бензин и работа на газ след като позагрее. Проблема който описвам е само на бензин и е докато позагрее,тогава работата на мотора става стабилна на ПХ и няма черен дим и сажди - на газ също няма никакъв проблем и докато е студена - само на бензин. Ходих на диагностика/до италянеца/ и от там не откриха никакъв проблем освен да изчистят грешките от паметта на компютъра /май е само ламбда сонда/ но тя не играе роля при студен двигател и първи старт. След това проблема си остана същия /трудно палене/. МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ :077:

Последна промяна от batsande на Вто 15 яну 2008 16:03, променено общо 2 пъти.




batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batsande » Съб 12 яну 2008 19:57


Забравих да спомена ,че при топъл двигател пали от четвърт


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Съб 12 яну 2008 19:59


Същия проблем и с моя Голф ABS 1.8 моно.,загрее ли няма проблем,а и стрелката ми за температурата стига само до 70гр.Това от таблото ли е или от t датчик?????????
На газ е ОК.
Не съм сменял нищо и без диагностика от как го взех.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 12 яну 2008 23:58


До колко сте сигурни и двамата, че клапана за газта не ви пропуска и в резултат на това в началото да дави?
Може ли да се спре газта директно от бутилката?
Я направете и тази проба.


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Нед 13 яну 2008 0:06


Е сега като свърши газта ,ще покарам малко само на бенз да видим това с клапана :idea:


batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batsande » Нед 13 яну 2008 2:20


radotom , точно преди да напиша първия пост слезнах и именно него свалих,почистих го/имаше даста мърсотия/но клапана задържа като го надуя с уста, утре по светло ще видя как ще запали без него. Дали има вероятност като дам на контакт и въртя стартера да отива напрежение към него и да го отваря /в случай че клапана е здрав/
:roll:


batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batsande » Нед 13 яну 2008 2:36


А за да сваля клапана по него и тръбичките имаше скреж а колата не е карана от предния ден. И все пак ако не е той какво би могло да бъде друго?


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Нед 13 яну 2008 8:23


batsande написа:А за да сваля клапана по него и тръбичките имаше скреж а колата не е карана от предния ден. И все пак ако не е той какво би могло да бъде друго?


Обледяване се получава при теч(дори и минимален).


batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batsande » Нед 13 яну 2008 13:37


Слизам днес за да пробвам със спряна газ от бутилката и свален ел. клапан /разглобен и почистен/ и влизам кръстейки се да паля и ....
О Чудо запали без проблеми, работата на мотора беше монотонна без прекъсвания и давене. За всеки случай за да съм сигурен че е от газта направих следното:
1. Проверих дали при даден контакт и работещ двигател на бензин
идва напрежение към плюсовия кабел на клапана но нямаше.
2. Монтирах клапана на място и завих само входящата тръбичка
и развих кранчето от бутилката и обратно при клапана, наплюнчих един пръст натистнах изходящия отвор и ....О балончета.

За сега ще подменя дефектния клапан или ще пробвам да го поправя и ще видя дали при следващите студени паления със спряна газ ще пали от раз. Ще пиша едва тогава че проблема е решен за да съм сигурен и да не омазвам темата. А не дай си Боже проблема остане
то се знае - Ваското1 :lol:


batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batsande » Вто 15 яну 2008 15:59


Вече мога да се похваля ,че проблема е напълно решен. Стария газов клапан е пропускал съвсем минимално голичество газ но и достатъчно че след няколко часа престой да пали трудно от пребогатата горивовъздушна смес /повечето е било гориво :) /. Сега със чисто нов клапан Ловато /естествено го тествах по същия начин като стария/
и чисто нов акумулатор/защото стария му взех душицата/ пали от четвърт независимо от студа. Благодаря ви за мненията и вашите предположения, специално на radotom и i.e.i

P.S. към Ваското1: Няма пък да си записвам час :heeeavy metal


Mladenski
Мнения: 93
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трудно пали първия път на студен двигател - РЕШЕНО

Мнениеот Mladenski » Чет 24 сеп 2009 13:15


Колеги, имам много сходен проблем на Пасат Б3, 1990, 1.8 РП - палене на 6-7-ма секунда, леко грухтене, перката се включва на около 80 градуса. Въпросът ми е за кой клапан става дума - този който е преди изпарителя и от който до изпарителя води една медна тръбичка ли? И дали бихте могли да ме ориентирате относно цената и мястото, от което може да се купи такъв?


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трудно пали първия път на студен двигател - РЕШЕНО

Мнениеот i.e.i » Пет 25 сеп 2009 7:24


В магазините ,където продават части за АГУ-около 25 лв.
Виж колко мм ти е тръбичката(най-добре свали стария)
Ако клапана "щрака" силно се нуждае само от 1 гумичка на цена 1лв.
Ремонта е 5 минути.


Mladenski
Мнения: 93
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трудно пали първия път на студен двигател - РЕШЕНО

Мнениеот Mladenski » Пет 25 сеп 2009 9:02


Много благодаря. Ще потърся днес.


hanibal
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трудно пали първия път на студен двигател - РЕШЕНО

Мнениеот hanibal » Пет 25 сеп 2009 12:26


Да не пускам и аз нова тема искам да попитам тук.Имам Passat B5,1.8-20V ADR,1999 с газова и като чета темата ,установявам че,и аз имам проблем с подобни признаци.Като оставя колата по-дълго време ,като запаля и започват да ми играят оборотите и гасне .Като запаля повторно започват едни детонации и ми мирише на богата смес.Това го прави само на бензин в началото.Като прехвърли на газ няма такъв проблем.Проблема се проявява при палене когато колата е студена и е преседяла повече време.Та възможно ли е и при мен да пропуска газовия клапан и при първоначално палене да се дави от богата смес?Кажете майстор да отида да го погледне това нещо.


Потребителски аватар
draior
Мнения: 121
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 12:01
Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
Двигател:
Местоположение: Перник-София-Перник
Контакти:

Re: Трудно пали първия път на студен двигател - РЕШЕНО

Мнениеот draior » Съб 26 сеп 2009 9:02


hanibal написа:Да не пускам и аз нова тема искам да попитам тук.Имам Passat B5,1.8-20V ADR,1999 с газова и като чета темата ,установявам че,и аз имам проблем с подобни признаци.Като оставя колата по-дълго време ,като запаля и започват да ми играят оборотите и гасне .Като запаля повторно започват едни детонации и ми мирише на богата смес.Това го прави само на бензин в началото.Като прехвърли на газ няма такъв проблем.Проблема се проявява при палене когато колата е студена и е преседяла повече време.Та възможно ли е и при мен да пропуска газовия клапан и при първоначално палене да се дави от богата смес?Кажете майстор да отида да го погледне това нещо.


Ако намериш решение на проблема пиши че и аз съм със същия пасат, същият двигател и абсолютно същия проблем. И мисля да пробвам това което бяха писали колегите да свърша газта и да я покарам малко на бензин да видя как ще и се отрази паленето сутрин



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002 и 37 госта