логични обяснения за моя проблем. Та Пасата е В4, 1.8, ABS, и сутрешното палене или когато двигателя е студен паленето е около 5-6
сек., а сега когато е доста под нулата паленето се удължава на 9-10
сек. Това доведе и до истощаването на акумулатора. След като вече запали задържа оборотите на 1100 предружено от "грухтене" - богато смесообразуване на горивото успуредно с черния дим и сажди по земята и работа от време на време на три цилиндъра /тук следва сваляне на свещи почистване от тъмно черния нагар и горивна влага -
дори веднъж на първи цилиндър свеща беше направила мост от нагар на два от трите диоди с електрода - естесвено тук искра не можеше и да се очаква. Тук последва първото нещо смяната на температурния датчик /жълт/- без резултат. Свещите са NJK на около 2000 км, старите кабели заменени с нови. Забравих да спомена ,че колата е с АГУ,ламбда контрол и ТАБ, пали задължително на бензин и работа на газ след като позагрее. Проблема който описвам е само на бензин и е докато позагрее,тогава работата на мотора става стабилна на ПХ и няма черен дим и сажди - на газ също няма никакъв проблем и докато е студена - само на бензин. Ходих на диагностика/до италянеца/ и от там не откриха никакъв проблем освен да изчистят грешките от паметта на компютъра /май е само ламбда сонда/ но тя не играе роля при студен двигател и първи старт. След това проблема си остана същия /трудно палене/. МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ
