Здравейте, ще си купувам Пасат 1999 или 2000г. Съвет!!!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dpassat
Мнения: 106
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Здравейте, ще си купувам Пасат 1999 или 2000г. Съвет!!!

Мнениеот dpassat » Сря 05 юли 2006 21:35


Здравейте,
Моля за малко инфо относно моделите и двигателите на Пасат Комби ЗАДЪЛЖИТЕЛНО - семейна кола и какво да гледам специфично за тези модели. Какъв разумен пробег?? :D :) :?
Предварително благодаря че не пускате догатки. Технически съм грамотен!!!! :oops: :P




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 05 юли 2006 21:49


слабо, скъпоструващо окачване от ковани алуминиеви шарнир/носачи.
проблеми с електрониката на централното и ел. стъклата (всичко се командва от машинката на ел. стъклото в шофьорската врата-струва мама и тате)
проблемни ел инсталации.

иначе като цяло-много добри дизелови и не само мотори (с внимание за турбото разбира се) комфортна возия, екстри...

ако не робуваш на година-предлагам да се ориентираш към пасат комби до '96 с двулитров бензинов мотор. климатик (не климатроник!)
много по държеливи като експлоатация и евтини за поддръжка.
прилична мощност и харч.


Потребителски аватар
dpassat
Мнения: 106
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re:

Мнениеот dpassat » Чет 06 юли 2006 7:39


Благодаря колега :lol:


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Чет 13 юли 2006 14:40


Пасат петица или четворка си харесал?


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Чет 13 юли 2006 16:41


"Пасат петица или четворка си харесал?"

Четворките са до 97 мисля, от 98 до 2005 са петичките. Така че колегата явно се е насочил към петица.


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Пет 14 юли 2006 8:08


Четворките са от 97 а не до 97.Тройките са до 97.


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2302
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Пет 14 юли 2006 8:23


zaharievdent написа:Четворките са от 97 а не до 97.Тройките са до 97.

Провери си данните пич!


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Пет 14 юли 2006 11:11


Пич, моя пасат е четворка 2000 год. Четворките почват да се произвеждат от 97 или 96 год. не съм сигурен. Но в никакъв случай не спират да се произвеждат тогава.Провери си данните ти.


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Пет 14 юли 2006 11:12


Нали говорим за пасати а не за голфове.


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Пет 14 юли 2006 11:32


Имаше история на модела със снимнки тук във форума. Нека колегата, който е с Пасат Б4 2000 година да се поразтърси и да намери статията, за да се изясни сам със себе си какво кара, за да не редим само спам тука. spam


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 14 юли 2006 14:09


zaharievdent-в грешка си! В4 е фейслифта на В3 (моя-виж го в гаража) а В5 е от '97 и няма вече нищо общо с В4. но това изобщо няма общо с темата така че ще те посъветвам да попроучиш историята на модела преди да влизаш в спорове и също така да се придържаш към темите в които пишеш.
благодаря.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пет 14 юли 2006 16:12


Та да се върнем на темата ....
Карам В5 от около 3 години (моя е вариятнт 1.9 TDI, помпа дюза, 1999) и мога да споделя с теб следните впечатления:
- колата е относително нова и ако не се касае за тревиални ремонти (смяна на масло, филтри, накладки) направо забрави за кварталния майстор;
- накрайник на кормилна щанга около 60лв., долен голям носач около 200лв. Тези цени ти ги давам защото по BG пътищата май са си направо консуматив. Не се притеснявай обаче от някое поскърцване. Четириточковото окачване на колата е доста надеждно и няма да си "изтървеш" предното колелото като някоя баба Лада (позната гледка от близкото минало, ... а и не чак толкова минало). Имай в предвид че докъто не се появи луфт в колелото можеш да си спокоен (това обаче е гаранция за разбити поне 3 носача, те са общо четири). Дори и при един разбит трудно се долавя луфт, най-много да се разкърца захабения шарнир. Амортисьорите им са добри и на тази въраст (6-7год.) обикновенно не създават проблеми. Добре е все пак да се погледнат.
По-натък - смяна на масло при дизелов мотор 7 максимум 8 хиляди км. За дизелака около 100лв. маслото плюс филтъра.
Смяна на ремъци около 6-700лв в Юнито (ремъци+труд) процедурата за дизеловите агрегати се прави през 60,000км. Ако практикуваш предимно градско се препоръчват 50,000. Предни накладки АТЕ - около 80лв. комплекта; дискове Brembo около 100лв. бройката.
Да се оглеждаш за удари - това си го знаеш и без да ти казвам. Имай в предвид че при удар отпред в ляво обикно след това протичат през кутията на компютъра. Има писано по темата - ползвай търсачката. Задължително минаваш диагностика (не че тоя дето ти я продава преди това не е изтрил грешките, но намираш някой с VAG-COM или сервиз, където да ти направят диагностиката, сядаш, карате около 25-30км и без да гасите закачате на компютъра. Ако има проблем ще си изпее всичко. Добре е все пак да се погледне от специалист, който единствено може да ти каже дали основните и важни параметри са в норма (ако има фейлнал датчик или система и дете може да каже - в същност казваго софтуера).
В последствие можеш да очакваш проблеми с подгряването на седалките и огледалата (ще го установиш едва когато температурите паднат под 10 градуса, над тази температура дори да ги включиш, компютъра ще си помислиш че не си у ред да си топлиш задника и изобщо няма да го включи). А ако имаш неблагоразумието през зимата да ползваш размразяващи течности за ключалките ще си докараш сериозни главоболия. Ако ключалката е замръзнала (което е малко вероятно, конструкцията е доста добре направена) просто ползвай дистанционното на ключа и няма да имаш никакви ядове.
От там натък - редовно масълце, консумативи, диагностика на половин година (дори и нищо да няма, ей тъй за всеки случай), грижовно отношение и количката ще ти се отблагодари с безрезервна вярност.
Ако имаш по-конкретни въпроси - ще помагаме с каквото можем.


jgmec
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 0:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jgmec » Пет 14 юли 2006 20:20


Твърдя че окачването на пасат 5 или ауди а4 е по-здраво и по-надеждно от това на по-старите модели. Но пък е доста по-скъпо - уви няма безплатен обяд.
Двигателят който ти препоръчва Ваското1 е малко дрът като технология, възможности и разход (обаче пък все още го слагат на Шкодите).
По-добре 1.8 или 1.8Т бензинов двигател. Разходът е приличен, поддръжката и възможностите също). Виж тук:

http://audibg.com/NEW/index.php?showtopic=6559



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта