Здравей те!
Имам Пасат 1.9 ТДИ -94г. ими изгоря компютъра 028 906 021В. Взех си друг от моргата но припали и угасна, пробвах още 2-3 броя, но за мой късмет, не попандах на комп. с деактивиран имобилайзер. Закачих VAG-COM-a ими даде, че двигателя е блокиран от имобилайзера. Старият ми компютър беше "отключен", тоест не търсеше имото, слагаш палиш и тръгваш.
Може ли някой да ме посъветва, как да си "отключа" компа?
На дънната платка има два чипа БОШ с номерация съответно 30154 и 30155, квадратни с 44 крачета и два епрома В58157 -> 27С512 дип 28. Кои от тези чипове да прехвърля от стария на новия?
Изключване на имобилайзер - решено
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Изключване на имобилайзер
Според мен е по-лесно да деактивираш имобилайзера. Всъщност какъв е твоя модел? На таблото ли е или ключа за запалването е с чип? Ако е на таблото и е CONLOG играта е в двете релета с № 53. След това си пробваш със здрав компютър.
На ЛС.
На ЛС.
- mmt-kj
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: Изключване на имобилайзер
Имаш ЛС
- mmt-kj
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: Изключване на имобилайзер
Здравейте колеги!
Моят проблем е разрешен.
Благодаря на колегите Dpop и Vaskoto1, които ме ориентираха към правилния човек и най-вече на Vladko, който ми спести доста проби и грешки, време и нерви и ме посъветва за правилното решение.
В крайна сметка се оказа, че трябва да се сменят само епромите 27С512 в които е записан фирмуера.
това е общ изглед на компа.
Ясно се виждат въпросните епроми с лепенките.Номерът на горния е с 1 по-голям.
Съдържанието им е свалено, в случай че някой друг колега изпадне в подобна ситуация, с удоволстви е бих се отзовал.
И накрая едно уточнение!
Пасата ми е В4 1.9 TDI, '94 -> 1Z мотор.
компютъра съм го включвал и на пасат В5 1.9 TDI '97-'98 -> AHU мотор.
Моят проблем е разрешен.
Благодаря на колегите Dpop и Vaskoto1, които ме ориентираха към правилния човек и най-вече на Vladko, който ми спести доста проби и грешки, време и нерви и ме посъветва за правилното решение.
В крайна сметка се оказа, че трябва да се сменят само епромите 27С512 в които е записан фирмуера.
това е общ изглед на компа.
Ясно се виждат въпросните епроми с лепенките.Номерът на горния е с 1 по-голям.
Съдържанието им е свалено, в случай че някой друг колега изпадне в подобна ситуация, с удоволстви е бих се отзовал.
И накрая едно уточнение!
Пасата ми е В4 1.9 TDI, '94 -> 1Z мотор.
компютъра съм го включвал и на пасат В5 1.9 TDI '97-'98 -> AHU мотор.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта