Здравейте!!!!
От около два месеца се радвам на новия-стар Пасат В3, двигател 2Е. Взех го от една автокъща, където бе престоял около 2 години. След малко мореприятия по излизане от "зоната на здрача" машината е вече ОК. /Смених гумички на клапаните, сложих газовата и т.н./ Обаче имам странен проблем с хидравличната течност. Нивото на същата спада 100мл. за около 400км. Вече няколко пъти доливам и не мога да разбера откъде тече. Всички маркучи са с стабилни скоби, от тях видимо няма теч. Хидравликата иначе работи безупречно, помпата не вие, волана е лек като "перце". Няма теч от кормилната рейка. Миналата седмица бях на вилата и го бях оставил на двора. По едно време забелязах, че има две петна в зоната около хидравличната помпа. Огледах всичко съвсем внимателно и не забелязах нищо нередно. Няма теч от вала на помпата, липсва луфт на същия. Маркучите за високо налягане са сухи. Преходниците към рейката също не са омаслени. Направо вече не ми стига умствен "багаж" да гадая откъде е проблема. Долях хидравлична течност до максимума миналата седмица и вчера, след като се прибрах от Своге- същата история. Течността отново бе доста спаднала. Свалих гумите. Огледах маншоните на хидрамличната рейка. Няма проблем в тая зона.
Ако някой има някаква идея, нека сподели!!!!
Мерси предварително!!!!
Хидравлика на Пасат В3- спада течността, теч но откъде
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Хидравлика на Пасат В3- спада течността, теч но откъде
Маншоните се пълнят и като пробие ще протече. Това е единственото обяснение, а се пълнят и двата понеже има тръбичка за прехвърляне на въздух и са свързани. При мен последния път теча беше от семеринга дето се хваща карето от волана за рейката. Маншона който уплътнява към купето беше пълен и сигурно половин литър изтече от него като го свалях
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта