
Сълзи антифриз между главата и блока ???
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сълзи антифриз между главата и блока ???
Здравейте колеги. Днес забелязах, че имам леко мазно петънце, което се стича леко надолу между главата и блока точно под свещите. И по конкретно под мястото където излиза една капачка,в която влизат 2 датчика/ син и черен/ отгоре, а напред продължава маркуча към радиатора. Попих с една салфетка и си беше син антифриз. Възможно ли е да ми сълзи между главата и блока или е по скоро от тази пластмасова капачка? Проверих си маслото и ми изглежда ОК. Лики моли с молибдена на 4000км си изглежда екстра, в смисъл няма смесване на маслото с антифриза. Антифриза и той си е екстра. Доливам по 200 гр на седмица ама те видимо ми сълзят един два маркуча така че предполагам от там е загубата. Да се притеснявам ли и да бързам да ходя на сервиз или да не му обръщам много внимание?


- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Сълзи антифриз между главата и блока ???
alien1 написа:... по скоро от тази пластмасова капачка?
Говориш за гнездото на температурните датчици, нали?
От там е - пука се
Сменяй го - 15-20 лв беше някъде - смяната можеш да я направиш и сам. Изключително просто е.
Не е болка за умиране, ама да не стане сакатлък някъде по път.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Проблема приятелю е именно от този трипътник който е пластмасов и от нагряването на главата той се изкривява и започва да сълзи и то не е постоянно.Аз го имах същия проблем като доливах антифриз долу горе колкото теб.Как се решава проблема:Отиваш и си купуваш този пластмасов трипътник и го сменяш,като решаваш проблема напълно.Сега ако неси сменял ,просто следвай следния път-източваш антифриза,намазваш със силикон новия и го прикрепваш към главата.Изчакай малко и си налей антифриза който предварително си събрал.Успех




- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Само преди това старателно почисти леглото на уплътнителя, а най-добре цялата плоскост и провери за шупли и язви, защото аз смених уплътнителя, който беше сдал багажа но на тръбата и нямаше нищо, обаче пак течеше, въпреки забърсването. При повторното сваляне и минаване с шкурка цъфнаха язвички - хубаво почистване на окисите до дъното и после лечението на силиконова диета... и вече не тече!
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Само един съвет - купи си тройника от Юнитрейд,разликата е 5-6 лева,но ще си сигурен че след няколко дена няма да има същия проблем.Просто има разлика в материала от който е изработен.Трябва да почистиш добре основата(там където ляга тройника).И още нещо - не мажи нищо със силикон,освен ако има язвички.
- Miki
- Мнения: 1035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
jerrry написа:Само един съвет - купи си тройника от Юнитрейд,разликата е 5-6 лева,но ще си сигурен че след няколко дена няма да има същия проблем.Просто има разлика в материала от който е изработен.Трябва да почистиш добре основата(там където ляга тройника).И още нещо - не мажи нищо със силикон,освен ако има язвички.
Точно така. Само от Юни-то да ти е мирна главата.
Даже и ако язвичките не са големи пак без силикон - мини ги с водна шкурка.
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
От фланеца си е проблема. Сълзи съвсем леко точно от уплътнението около главата където се захваща. Оставих я в сервиз да го сменят, че нямам време да се занимавам точно в момента. Дадоха ми цена 20 лв за него. За труд предполагам 10-15 лв максимум и върху това ползвам 10% отстъпка. Сега като го сменя се надявам да реша проблема.
Миналата година бях дал да ми правят главата - гарнитура и т.н. и те последно са го слагали тоя фланец ама гледам, че и тоя и другия дето влиза отсрани в главата го бяха мацали със силикон. Не знам да ли е имало нужда от силикон ама предполагам ,че ако е нямало може и заради него да е прокапало сега. Надявам се след смяната да нямам проблем. Ако пак ми се случи ще си го сменя сам и ще си взема оригинален от Юнитрейд и ще третирам с нещо повърхноста преди това, но искрено се надявам да не ми се налага.
Миналата година бях дал да ми правят главата - гарнитура и т.н. и те последно са го слагали тоя фланец ама гледам, че и тоя и другия дето влиза отсрани в главата го бяха мацали със силикон. Не знам да ли е имало нужда от силикон ама предполагам ,че ако е нямало може и заради него да е прокапало сега. Надявам се след смяната да нямам проблем. Ако пак ми се случи ще си го сменя сам и ще си взема оригинален от Юнитрейд и ще третирам с нещо повърхноста преди това, но искрено се надявам да не ми се налага.

- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Смениха ми този тройник ама сега изникна друг проблем като е на газ ми надува нещо, а на бензин всичко си е нормално. Предполагам мембраните на изпарителя са сдали багажа и вкарва газ в антифриза и повишава налягането. Както и да е ще се боря и с тоя проблем , но настоящата тема може да се заключи защото първоначалния проблем е решен. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта