1. Смених термостата, че не затваряше и температурата все беше 70 градуса. Оправи се и допреди 2-3 седмици беше нормално - отваряше си както трябва,а перката на радиатора се включваше на около 95- 100 градуса. И един ден - загря до 110 градуса - термостата не отваря, перка не се включва. Ходих на майстор - термостатите били дефектна серия и го смени, обаче - проблема си остава. Казаха, че може да е датчика на температурата - гледаха го майстори и работи точно един ден като хората. После започна да показва 105 градуса и тогава да включва перката. Разбрах, че може и от напрежението в таблото да е - трябвало да е между 9,5 и 10,5 ома. Мерих го - 10,04 ома. Проблема си остава. Какво да го правя???
2. Имам и друг проблем - откакто взех да пускам парното на топло - предното стъкло се замъглява до невидимост. Чистих с какви или не препарати, и щом го включа - пак същото. Възможно ли е да е спукан втория радиатор и антифриза да се изпарява, и затова да ми се омазва стъклото. Ако проблема е в този радиатор - как се сваля?
Моля ви, помогнете!
И само от любопитство - какво означават означенията GL, CL и GT?
