температура на охлаждане и парно ??2

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dima99_99
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 01 дек 2004 13:16
Автомобил:
Двигател:

температура на охлаждане и парно ??2

Мнениеот dima99_99 » Сря 01 дек 2004 13:58


Бррр, имам Пасат комби CL 1991г. и имам два проблема с него:
1. Смених термостата, че не затваряше и температурата все беше 70 градуса. Оправи се и допреди 2-3 седмици беше нормално - отваряше си както трябва,а перката на радиатора се включваше на около 95- 100 градуса. И един ден - загря до 110 градуса - термостата не отваря, перка не се включва. Ходих на майстор - термостатите били дефектна серия и го смени, обаче - проблема си остава. Казаха, че може да е датчика на температурата - гледаха го майстори и работи точно един ден като хората. После започна да показва 105 градуса и тогава да включва перката. Разбрах, че може и от напрежението в таблото да е - трябвало да е между 9,5 и 10,5 ома. Мерих го - 10,04 ома. Проблема си остава. Какво да го правя???
2. Имам и друг проблем - откакто взех да пускам парното на топло - предното стъкло се замъглява до невидимост. Чистих с какви или не препарати, и щом го включа - пак същото. Възможно ли е да е спукан втория радиатор и антифриза да се изпарява, и затова да ми се омазва стъклото. Ако проблема е в този радиатор - как се сваля?
Моля ви, помогнете!

И само от любопитство - какво означават означенията GL, CL и GT? :banghead:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: температура на охлаждане и парно ??2

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 дек 2004 14:02


dima99_99 написа:Бррр. Разбрах, че може и от напрежението в таблото да е - трябвало да е между 9,5 и 10,5 ома. Мерих го - 10,04 ома. Проблема си остава. Какво да го правя???


напрежение=волтове
съпротивление=омове
ток=ампери...
:shock: :?: :shock:
а иначе ако ти е мазна прата по стъклото и е сладникава на близване-антифриз е и радиаторчето на парното е спукано.
сменя се като се свали цялото табло-няма друг начин...


Потребителски аватар
dima99_99
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 01 дек 2004 13:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот dima99_99 » Сря 01 дек 2004 14:07


Опаааааа, :oops: . Сорка - все пак съм жена. Напрежение мерих, ама за съпротивление си мислих :wink: 10х Ама това не ми помага да измисля какво да правя с температурата :(


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 дек 2004 14:13


:shock: :shock: жена-да мери разни неща по колата и да се бори сама... :shock: :shock:
бравос!
ти си представителка на вид от Червената Книга... :shock:


Потребителски аватар
klamat
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 8:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:)

Мнениеот klamat » Сря 01 дек 2004 14:54


Датчика на таблото може да провериш със съпротивление мисля че беше около 100 ома (писал сьм по форума преди колко точно е). Закачва се на куплунга отпред при мотора (ако са черен и син - черния, ако е само един то правилните два от четирите ще разбереш когато ги даваш на късо с нещо два по два и при контакт стрелката ще се качи над 110. Дава се само контакт ако е наред таблото стрелката трябва да отиде в границата на 100 градуса.
За запотяването е голяма верочтноста да е от парното или ако имаш филтър на въздуховода за парното да е влажен или от там да влиза вода. Ако е от радиатора то в краката отпред трябжа да е поне прилично мокро. Ако е радиатора на парното не се лъжи да ти го лепят а направо си вземи ново. Като се разглобява трябва да се внимава с жилата на управлението и пластинките които са накрая.
Много се отплестнах май?
Успех!


Потребителски аватар
dima99_99
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 01 дек 2004 13:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот dima99_99 » Сря 01 дек 2004 14:54


:oops: ами... неволята учи. Благодаря! До момента установих, че проблема със стъклото със сигурност е свързан с антифриза... началната цена на "търга" за ремонта ми е предложена (някъде около 50- 60 лева), ама какви ще ги свършат...не искам да мисля. Ако и това не помогне - Васко, ти ще си ми спасението и за другата работа с температурата. :P


Потребителски аватар
klamat
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 8:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klamat » Сря 01 дек 2004 14:54


:D


Потребителски аватар
dima99_99
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 01 дек 2004 13:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот dima99_99 » Сря 01 дек 2004 15:07


хмммм, на вас ви е смешно, ама на мен ми се плаче.... :cry:. Радиатор няма да лепя със сигурност, а ще го сменям. Вече послушах един "майстор" да пробвам с едно прахче в антифриза да запуши дупки, ако има и няма промяна. Явно не помага. В краката ми (под стелките, де, зная :wink: ) няма много течност. Всъщност, от дясно може ли да изтича (там на два пъти забелязвам мокри петна по мокета, без да имам дупки по пода). В интерес на истината, течността за охлаждане видимо намалява всеки ден, без да има следи от течове под колата (нощува в гараж и бих видяла по пода, ако има нещо). Довечера ще се мъча с температурата, и ако нищо не направя... ще ви питам пак (нямам друг изход, май)


Потребителски аватар
klamat
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 8:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:(

Мнениеот klamat » Сря 01 дек 2004 15:13


100% e радиатора
при мен имаше малка шупла/пукнатина от горе и когато загрееше от изпарението се губеше около 100 грама на 10 дни но си потече постепенно повече
трябва да го изшушиш хубаво защото ще мерише после сериозно
ако имаш въпроси питай
а за смяната на радиатора се разглобява доста от вътре и си е рисковано ако не си техн наясно. За да не счупиш нещо.
Един съвет като разглобят парното махни всички дунапрени които са на големите клапи за въздух и залепи на тези клапи мещо ново (аз съм залепил от опаковачно PVC за телевизор и стана яко)
:)


Потребителски аватар
klamat
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 8:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: температура на охлаждане и парно ??2

Мнениеот klamat » Сря 01 дек 2004 15:15


dima99_99 написа:И само от любопитство - какво означават означенията GL, CL и GT? :banghead:


Това са индекси за нивата на оборудване при VW
:)


Потребителски аватар
dima99_99
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 01 дек 2004 13:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот dima99_99 » Сря 01 дек 2004 15:25


Благодаря за съветите! Довечера ще бъда жената в колата и коло нея :wink:.
П.П. А тези означения CL, GL и т.н. все пак по- конкретно на какво ме научават? Примерно моите буквички CL какви предимства ми дават (ако мога така да се изразя)? :wink:


Потребителски аватар
klamat
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 8:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klamat » Сря 01 дек 2004 15:35


CL - базово оборудване (екстрите са само по поръчка при покупка)
GL - базово - ел. стъкла, централно и т.н
GT - най- желаната :) серийно се монтират всички неща които в повечето случай са екстри за останалите модели + лети джанти, борд компютър и т. н.


Invisible
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 27 окт 2004 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

температурен датчик

Мнениеот Invisible » Чет 02 дек 2004 18:18


Индикатора за температурата на охлждащата течност не ми работи.В едно ръководство за сервизна поддръжка на passat на издателство AutoPoint,пишеше че датчика за температурата на охлаждащата течност е със син куплонг.Смених го, ефекта бе нулев. :banghead:
klamat написа:Датчика на таблото може да провериш със съпротивление мисля че беше около 100 ома (писал сьм по форума преди колко точно е). Закачва се на куплунга отпред при мотора (ако са черен и син - черния, ако е само един то правилните два от четирите ще разбереш когато ги даваш на късо с нещо два по два и при контакт стрелката ще се качи над 110. Дава се само контакт ако е наред таблото стрелката трябва да отиде в границата на 100 градуса.

Все пак кой е правилния датчик?Да не се окаже накрая този който е на радиатора.
Двигателя ми е 1.8 RP. :roll: :help:


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Re: температурен датчик

Мнениеот popeye » Чет 02 дек 2004 21:31


Все пак кой е правилния датчик?Да не се окаже накрая този който е на радиатора.
Двигателя ми е 1.8 RP. :roll: :help:[/quote]

ами датчика за температурата е от долната страна на фланеца


mafiotkata_sl
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бяла Слатина

Мнениеот mafiotkata_sl » Пет 30 ное 2007 20:19


Здравеите колеги еми чесно да ти кажа и на мен ми се потеше стъклото и ми се беше спукало радиаторчето на парното и хванах и си купих ново радиаторче и един ден се навих и си сфалих таблото и за 4 часа беше с ново радиаторче и зглобено табло само че внимаваи че пласмасите са чупливи мен ми се счупи пласмасата при СД-то и сега немога да ги намерия и колега и жените разбират от коли и аз съм жена и моя Пасат си го подържам сама .колежке успех в сменянето



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта