За температурните датчици и техните връзки

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

За температурните датчици и техните връзки

Мнениеот Emo » Вто 29 юни 2004 19:52


Днес пасата ми направи един доста неприятен проблем. Малко е смешно но се прибирах с включено отопление през целия град. Стрелката на температурата изведнъж литна до 120-130, естествено веднага отбих и отворих капака. След един тест, оставих я да работи на празен ход при отворена капачка на разширителния съд, така 'щото температурата на охладителната течност да не мине 100С и след 10-15 минути вентилатора се включи, значи всичко си беше наред. Само дето не можах да разбера кой е този датчик, който показва температурата на таблото. Е накрая се прибрах с отопление на МАХ, за всеки случай, да се застраховам, да си имам и тъпата глава.

Апропо, ако някой знае, кой датчик отговаря за темпераурата на таблото, направо ще го сменя, или може би проблема е в кабелите, което ми се струва доста по-вероятно след пороя днес.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11992
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: За температурните датчици и техните връзки

Мнениеот vaskoto1 » Пон 06 сеп 2004 20:37


Emo написа:. След един тест, оставих я да работи на празен ход при отворена капачка на разширителния съд, така 'щото температурата на охладителната течност да не мине 100С и след 10-15 минути вентилатора се включи, значи всичко си беше наред. Само дето не можах да разбера кой е този датчик, който показва температурата на таблото.

1 когато един флуид е под налягане точката му на кипене се измества нагоре-т.е. ако оставиш капачката натегната налягането ще се повиши и това ще спре антифриза ти от извиране при същата температура.
2 щом не е включила перката веднага а по късно значи имаш въздушна възглавница в системата-това може да се получи и ако оставиш капачката отворена докато мотора изстива-глътва въздух.
в момента в който е поработила на празен ход без зорове и обороти 15-20 минутки се е обезвъздушила и сичко ток...
3 датчика е обикновено син на цвят и се намира на тройника който е с дебелия маркуч отиващ към радиатора точно по средата пред тебе като отвориш капака-но не мисля че проблема ти е електрически.
по скоро гълта въздух по някакъв начин-възможно е да са ти прецакани клапаните в капачката и да "засядат" и да симулират отворена капачка. не знам-провери ама мене ако питаш-очаквай пак да ти се случи тая мизерия... :?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Enigma07, Google [Bot] и 12 госта