Колеги някой знае какви точно размери и марки са лагерите на хидравличната помпа. Ще си я правя вече сам. Ако някой има информация за лагерите на хидравличната помпа ще съм му много благодарен. Ако даде и адрес от каде да си ги купя в Пловдив.
А също така ако е ремонтирал и преди да каже някои тънкости.
Лагери за хидравличната помпа.
Колега, сменях предния лагер, но размера не мога да ти кажа. Просто не си направих труда да го запиша някъде. Един приятел ми го даде, но мисля, че е стандартен размер и ще се намери лесно. Уви първо трябва да разглобиш помпата и свалиш лагера за да знаеш какво да купуваш. При мен беше изпаднала пластмасовата капачка на предния лагер, откъм шайбата и греста беше изчезнала, сепаратора на парчета и т.н. Добре, че се случи на 100 м от вкъщи след яко каране от морето. Задния лагер е потопен в хидравличното масло и преполагам, че деяни много. За смяната на лагерите най-големия зор е да свалиш зегерката на задната капачка на помпата. Зегерката е от доста яка стомана и трудно излиза. Махнеш ли я после няма проблем, нещата се виждат кое на къде излиза. Това до тук е за смяна на лагерите. Замерването на хлабините на помпата е по-тънка работа, но нямам никакви размери и допуски като информация.
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Трябва ти една хубава скоба за да извадиш първо фланчето на което се държи ремъчната шайба,то просто е набито на оста няма шпонка или болт,да го държи.След това пристъпваш към отвряне на помпата,за тази цел оглеждаш внимателно задния краи на помпата,отстрани ще видиш отвор около 3мм,който завършва към зегерката която държи задния капак.Намираш си инструмент който да влиза в отвора,и като почукваш по него ще извадиш зегерката от канала.Като почнеш да отваряш капака на помпата внимавай как стой "статора" на помпата,запомни точното му положение защото иначе помпата няма да ти дава налягане ако го обърнеш!Като извадиш "статорчето "и :роторчето" с лопатките,пристъпваш към вадане на оста на помпата с дефектиралия лагер,трябват ти едни хубави зегер клещи за да извадиш зегерката отпред на помпата,ако не тръгне да излиза на ръка,можеш леко да почукваш по задния край на вала но не директно в/у него,а с парче алумин или бронз за да не подбиеш валчето!В общи линий е това,ако нещо не си разбрал питай
Успех!!!

- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Другото лагерче е "иглено" на корпуса му пише-TORR 8 BH-59.Незнам дали го продават по магазините.Ако ли не, ще ти се наложи да си търсиш задния капак с лагерчето.Аз моя капак го смених със друг втора ръка и досега съм доволен.Смяната се наложи защото някой преди мен се беше опитвал да прави помпата,и беше спукал задния капак и следтова решил че може да я залепи" с течен метал" или някакво подобно лепило! Пиши ако имаш проблем,а и да нямаш после сподели как си се справил.Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта