Имам проблем с вакумните маркучи на 2Е

Техническа и сервизна информация за Passat
aatanas
Мнения: 95
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Имам проблем с вакумните маркучи на 2Е

Мнениеот aatanas » Пет 21 юли 2006 18:54


Помагайте колеги, не намерих нищо като за мен с търсачката.
Двигателя е 2Е Digifant 115к.с.

Когато двигателят работи всичко е наред .След като го изгася от вакумният маркуч , който излиза някъде отзад мисля под дроселовата клапа започва да тече бензин............
Този маркуч влиза в тройник , разклонява се за горната част на инжекцията и другата част в горната страна на въздушния филтър.
Та мисълта ми е , че бензина се връща по този маркуч и влиза във въздушния филтър.
Защо е така не знам, но мисля че не е правилно. Отварям възд. филтър -наполовина мокър от бензин

И бензин връща само след като се загаси двигателя .

Помагайте , че ще се запаля като нищо.

Благодаря на всички предварително.

Атанас




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 21 юли 2006 19:36


пробит регулатор на налягането на горивото в рейката! сменяй!


aatanas
Мнения: 95
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aatanas » Пет 21 юли 2006 19:49


vaskoto1 написа:пробит регулатор на налягането на горивото в рейката! сменяй!


Благодаря за скоростния отговор.

Така ли се нарича тая джаджа точно и лесно ли се сменя, има ли нещо особено?????/имам в предвид
дали ще мога сам , тъйкато не съм много на ти с тия работи / или да я карам в сервиз.

И още за какви пари става дума приблизително??

Още веднъж благодарско за бързия отговор.

Атанас


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 22 юли 2006 10:47


белята е че е към 100 лв. а е нищо и никакво нюню... представлява едно метално цилиндърче в което влиза вакуумен маркуч от дроселклапата (то е под нея) и е закачено на една черна пластмасова рейка (на която са и дюзите) по протежение на двг-то. закрепено е с една скоба-както датчика за температурата-през него.
работи се внимателно защото налягането вътре е поне 2.5-3 бара-да не си измиеш очите с бензин-не е хич приятно. относително лесно се сменя ама ти си реши.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 22 юли 2006 10:50


Ама е умно дитетуууууууууууу


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Съб 22 юли 2006 11:19


Имам регулатор за 2Е, ако не намериш се обади, а и цената му ще бъде далеч по-различна от посочената.
В моргите принципно се опитват да ти набутат цялата рейка, заедно с дюзите, ако не са успели да ги продадат преди това.

Смяната наистина е лесна. Само като вземеш сваления регулатор и ще ти стане ясно как да смъкнеш твоя и да ги смениш.
Успех и сменяй наистина, докато е време, че като нищо ще пламне. Дръж работещ пожарогасител под ръка.


aatanas
Мнения: 95
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aatanas » Нед 23 юли 2006 19:36


Sunny , пуснх ти лично.

Атанас



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта