Проблем с оборотите на Пасат: комби,92г,1.8,газова уредба.

Техническа и сервизна информация за Passat
nesravnim
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Проблем с оборотите на Пасат: комби,92г,1.8,газова уредба.

Мнениеот nesravnim » Нед 23 юли 2006 13:48


Ами когато колата е студена не поддържа обороти. Изобщо, Гасне! А като загрее ги вдига много. А по принцип трябва да седи на малко под 1000 мисля, че 800, а сега като загрее отива 1500 даже повече. Преди време преди този проблем, когато колата е на празен ход ( на свободна ) се меняха, в смисъл пускам на свободна и стрелката се люлее примерно от 1000 до 2000 хиляди оборота. Ако е по енерция засилена може даже от 500 оборота до 3000 да се лушка (стрелката) не знам от какво е? Можете ли да ми помогнете? :shock




Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Нед 23 юли 2006 17:42


На газ или на бензин го прави?Ако е само на празен ход може да е моторчето за празен ход - или е зацапано или си е изпяло песента...Има много писано за това - пусни търсачката и ще намериш много неща!


nesravnim
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот nesravnim » Пон 24 юли 2006 13:10


Ами аз разгледах тук там и ми казаха да рестартирам ECU-то (компа). Направих го ама пак е така. И на газ и на бензин го прави. Ще погледна моторчето. Сутрин като запаля колата свети червената лампичка внимание и изгасва след 1-2 минути. Какво точно сигнализира и нормално ли е да свети така?


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 24 юли 2006 17:13


Коя лампичка? Ако е т.нар. "check engine" - не е нормално да свети така, но какво точно сигнализира може да се разбере с вградената диагностика на компютъра.

Най-простото което може да направиш е да видиш дали не е от лош контакт в някой куплунг около моно-инжектора (там има няколко).
Разкачвай ги по един и оглеждай перата дали не са нещо окислени). Също и куплунзите на датчиците за температура може да провериш.
Ако проблема е оттам, дори и само от включването и изключването може да се оправи (като се трият един в друг контактите се позачистват).

Ако не е от това трябва да се прегледа моторчето - но само с гледане няма да стане :-), трябва да се тества.

Щом казваш че проблема зависи от температурата, значи може и от датчик за температура да е, те са два, един за компютъра и един за таблото. Виж да не е откъснат някой кабел към датчиците.


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Пон 24 юли 2006 19:49


Ще ме извинявате, но ако е '92-ра не би трябвало да има такава лампа, освен това не е ли оранжева?

Сега по проблема - струва ми се, че един от възможните дефекти е датчика за положението на дроселовата клапа. Другия вариант е стъпковия мотор...


Потребителски аватар
Styx
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Styx » Вто 25 юли 2006 14:10


Има един гумено-метален тампон най-отдолу на моноинжекцията. Като остарее гумата се спича от топлината и оттам смуче въздух и става страшно мазало. Компютъра се сбърква и ..... какво повече да кажа. Тампона струва около 20 лв. , сменяваш и проблема е решен ако е от това.


nesravnim
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот nesravnim » Вто 25 юли 2006 15:07


Не е моно, а е пълна а под лампичката има удивителна в скобички и се намира от лявата отстрана на лампичката за акумолатора. Свети червено. и даже да не е запалена колата свети и след примерно 1 минута изгасва. Сутрин гасне по бавно. Да не би да има връзка с ABS-a? Компа си го рестартирах и пак е така.


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Вто 25 юли 2006 16:34


nesravnim написа:Не е моно, а е пълна а под лампичката има удивителна в скобички и се намира от лявата отстрана на лампичката за акумолатора. Свети червено. и даже да не е запалена колата свети и след примерно 1 минута изгасва. Сутрин гасне по бавно. Да не би да има връзка с ABS-a? Компа си го рестартирах и пак е така.

Тази лампа свети при:
-дръпната ръчна спирачка;
- ниско ниво на спирачната течност.
- неизправност в системата на ABS /нормално е като дадеш контакт да свети, като тръгнеш и по време на движение не свети/.
Проблема идва както казват колегите някъде от стъпково моторче или датчик дроселова клапа, или разкачи и измий със спирт всички букси около моноинжекцията а даже и тези на температурните датчици.


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aron1 » Съб 26 авг 2006 21:00


проблема наистина ти е в мотор4ето отка4и го и запали веднага 6те го разбере6 има и друго ако дат4иците за студено и типло палене са ти заминали пак 6те има6 проблем



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 175 госта