
Проблем с оборотите на Пасат: комби,92г,1.8,газова уредба.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 23 юли 2006 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Проблем с оборотите на Пасат: комби,92г,1.8,газова уредба.
Ами когато колата е студена не поддържа обороти. Изобщо, Гасне! А като загрее ги вдига много. А по принцип трябва да седи на малко под 1000 мисля, че 800, а сега като загрее отива 1500 даже повече. Преди време преди този проблем, когато колата е на празен ход ( на свободна ) се меняха, в смисъл пускам на свободна и стрелката се люлее примерно от 1000 до 2000 хиляди оборота. Ако е по енерция засилена може даже от 500 оборота до 3000 да се лушка (стрелката) не знам от какво е? Можете ли да ми помогнете? 

-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Коя лампичка? Ако е т.нар. "check engine" - не е нормално да свети така, но какво точно сигнализира може да се разбере с вградената диагностика на компютъра.
Най-простото което може да направиш е да видиш дали не е от лош контакт в някой куплунг около моно-инжектора (там има няколко).
Разкачвай ги по един и оглеждай перата дали не са нещо окислени). Също и куплунзите на датчиците за температура може да провериш.
Ако проблема е оттам, дори и само от включването и изключването може да се оправи (като се трият един в друг контактите се позачистват).
Ако не е от това трябва да се прегледа моторчето - но само с гледане няма да стане
, трябва да се тества.
Щом казваш че проблема зависи от температурата, значи може и от датчик за температура да е, те са два, един за компютъра и един за таблото. Виж да не е откъснат някой кабел към датчиците.
Най-простото което може да направиш е да видиш дали не е от лош контакт в някой куплунг около моно-инжектора (там има няколко).
Разкачвай ги по един и оглеждай перата дали не са нещо окислени). Също и куплунзите на датчиците за температура може да провериш.
Ако проблема е оттам, дори и само от включването и изключването може да се оправи (като се трият един в друг контактите се позачистват).
Ако не е от това трябва да се прегледа моторчето - но само с гледане няма да стане

Щом казваш че проблема зависи от температурата, значи може и от датчик за температура да е, те са два, един за компютъра и един за таблото. Виж да не е откъснат някой кабел към датчиците.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 23 юли 2006 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Не е моно, а е пълна а под лампичката има удивителна в скобички и се намира от лявата отстрана на лампичката за акумолатора. Свети червено. и даже да не е запалена колата свети и след примерно 1 минута изгасва. Сутрин гасне по бавно. Да не би да има връзка с ABS-a? Компа си го рестартирах и пак е така.
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
nesravnim написа:Не е моно, а е пълна а под лампичката има удивителна в скобички и се намира от лявата отстрана на лампичката за акумолатора. Свети червено. и даже да не е запалена колата свети и след примерно 1 минута изгасва. Сутрин гасне по бавно. Да не би да има връзка с ABS-a? Компа си го рестартирах и пак е така.
Тази лампа свети при:
-дръпната ръчна спирачка;
- ниско ниво на спирачната течност.
- неизправност в системата на ABS /нормално е като дадеш контакт да свети, като тръгнеш и по време на движение не свети/.
Проблема идва както казват колегите някъде от стъпково моторче или датчик дроселова клапа, или разкачи и измий със спирт всички букси около моноинжекцията а даже и тези на температурните датчици.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 175 госта