проблем с отечка на тока Пасат 1992 г. 9А мотор

Техническа и сервизна информация за Passat
rosen_wlasev
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 19 яну 2009 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Генерал Тошево

проблем с отечка на тока Пасат 1992 г. 9А мотор

Мнениеот rosen_wlasev » Пон 27 дек 2010 16:08


здравейте колеги,имам такъв проблем:за един-два дни акомулаторът ми пада,ходих на сервиз защото акомулаторът е още в гаранция замерваха го с натоварваща вилка и се оказа в ред,проблема е,че има консумация 1.3А.Колата е Пасат 1992г.9А мотор.Когато дам контакт с ключа и след това изключа остава консумация на ток,трчбва да извадя клемата и като я закача пак консумацията я няма вече.Проверих аларма, бутони на вратите,ел.майстори мериха предпазители и релета и нищо.Преди около2 год. сменях спирачната помпа с АВС,и май оттогава започнаха проблемите.Ако някой може да помогне с нещо ще съм много благодарен.




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: проблем с отечка на тока

Мнениеот znainainai » Пон 27 дек 2010 16:30


Ами започвай на принципа проба грешка една по една да скубеш веригите и виж от де ще излезе зайчето. Ако пасата е със ел.стъкла със комфорт докато не отвориш и затвориш шофьорската врата ( при работещ бутон разбира се) той седи на стенд бай и след 30мин заспива :!:


Потребителски аватар
ohdan
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
Автомобил: vw Polo 1.4
Двигател: AEX 1996
Местоположение: ПЛОВДИВ

Re: проблем с отечка на тока

Мнениеот ohdan » Пон 27 дек 2010 17:38


znainainai написа:Ами започвай на принципа проба грешка една по една да скубеш веригите и виж от де ще излезе зайчето. Ако пасата е със ел.стъкла със комфорт докато не отвориш и затвориш шофьорската врата ( при работещ бутон разбира се) той седи на стенд бай и след 30мин заспива :!:


Колега ,дай малко по-подробно за какво иде реч :wink:
защото нещо не схващам. И аз имам този проблем, и дори вече два пъти оставам на пътя и то нощно време поради падане на акумулатора който също е в гаранция и е напълно изправен , зарежда си добре но въпреки всичко от някъде си черпи когато е колата в покой и въпреки че проверявам с мултицет през това време той отчита 11.26v.като леко се колебае с +/- 0,5 V. :?:
Чува се някакъв шум при отварянето на вратата при качване който спира след около минута време без дори да съм предприел никакви действия, и който не откривам от къде е.


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с отечка на тока

Мнениеот vasilb » Пон 27 дек 2010 19:39


Пробваш с мултицета - когато има такава утечка започваш да вадиш един по един бушоните и когато изчезне, значи си открил проблемната верига и от там нататък проверяваш къде е проблемът в нея. Ако има други вериги, правени допълнително, ги проверяваш и тях - аларми, електрическо присаждано централно и др, които не минават през оригиналните бушони. Дано откриеш проблема, защото не е работа така! Успех!


Потребителски аватар
ohdan
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
Автомобил: vw Polo 1.4
Двигател: AEX 1996
Местоположение: ПЛОВДИВ

Re: проблем с отечка на тока

Мнениеот ohdan » Вто 28 дек 2010 9:45


Мерси колега , това с бушоните ми е ясно, имах предвид това за което говори колегата
..............
znainainai написа:
Ако пасата е със ел.стъкла със комфорт докато не отвориш и затвориш шофьорската врата ( при работещ бутон разбира се) той седи на стенд бай и след 30мин заспива.


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: проблем с отечка на тока

Мнениеот ARusev » Вто 28 дек 2010 14:31


rosen_wlasev написа:ел.майстори мериха предпазители и релета и нищо.

Има едни релета и предпазители, които са над таблото с релета и предпазители, и не се виждат обикновено. Тях дали са ги проверили майсторите?

ohdan написа:вече два пъти оставам на пътя и то нощно време поради падане на акумулатора който също е в гаранция и е напълно изправен , зарежда си добре но въпреки всичко от някъде си черпи когато е колата в покой и въпреки че проверявам с мултицет през това време той отчита 11.26V.като леко се колебае с +/- 0,5 V.

Нещо не е наред, колега ohdan. Зарежда добре, а:
1.Оставя те на пътя ( къде, пред дома ти ли, или на дълъг път тоците се губят).
2. Напрежението е 11.26V - при такова показание акумулатора е доста изтощен.

С мултицета трябва да измерваш не напрежението, а тока на евентуалните утечки и ако е повече от 30-50 мА, правиш процедурата с вадене на предпазителите,за да разбереш коя верига е виновна за това.

Зареждането се мери при работещ двигател на клемите на акумулатора - напреженито трябва да е над 13,5V.


Потребителски аватар
mirkata 4020
Мнения: 905
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 11:57
Автомобил: vw mk3
Двигател: 1996
Местоположение: Ловеч-старият град

Re: проблем с отечка на тока

Мнениеот mirkata 4020 » Вто 28 дек 2010 15:22


ohdan написа:Мерси колега , това с бушоните ми е ясно, имах предвид това за което говори колегата
..............
znainainai написа:
Ако пасата е със ел.стъкла със комфорт докато не отвориш и затвориш шофьорската врата ( при работещ бутон разбира се) той седи на стенд бай и след 30мин заспива.

Знайко имаше в предвид,че комфорт модула ти може да ти харчи тока.


Потребителски аватар
ohdan
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
Автомобил: vw Polo 1.4
Двигател: AEX 1996
Местоположение: ПЛОВДИВ

Re: проблем с отечка на тока

Мнениеот ohdan » Вто 28 дек 2010 18:18


ohdan написа:вече два пъти оставам на пътя и то нощно време поради падане на акумулатора който също е в гаранция и е напълно изправен , зарежда си добре но въпреки всичко от някъде си черпи когато е колата в покой и въпреки че проверявам с мултицет през това време той отчита 11.26V.като леко се колебае с +/- 0,5 V.

Нещо не е наред, колега ohdan. Зарежда добре, а:
1.Оставя те на пътя ( къде, пред дома ти ли, или на дълъг път тоците се губят).
2. Напрежението е 11.26V - при такова показание акумулатора е доста изтощен.

С мултицета трябва да измерваш не напрежението, а тока на евентуалните утечки и ако е повече от 30-50 мА, правиш процедурата с вадене на предпазителите,за да разбереш коя верига е виновна за това.

Зареждането се мери при работещ двигател на клемите на акумулатора - напреженито трябва да е над 13,5V.[/quote]
..........................
Да колега , зарежда добре а и както казах акумулаторът е нов(взел съм го лятото)и имам предвид че след зареждането напрежението му е 12,56v до 13v. но след кратък престой пада на 11,26v.Същото се получава и след като запаля ,качва на 13v след известно каране с включени светлини, парно, и др консуматори поради лошото време пада на 11,26. Това както споделих го измервам с мултицета вътре в колата по време на движение като е директно от клемите на акумулатора.
Оставя ме винаги когато съм карал из градско преди това(обикновенно при обикалянето на магазини или по друга някаква работа),като ви двата пъти точно пред магазина(в случая са различни)от който се каня да продължа.


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: проблем с отечка на тока

Мнениеот Ljubon » Вто 28 дек 2010 18:23


ohdan написа:...а и както казах акумулаторът е нов...

Това, че е нов не е гаранция, че няма дефект. :012:


Потребителски аватар
ohdan
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
Автомобил: vw Polo 1.4
Двигател: AEX 1996
Местоположение: ПЛОВДИВ

Re: проблем с отечка на тока

Мнениеот ohdan » Сря 29 дек 2010 8:22


Ljubon написа:
ohdan написа:...а и както казах акумулаторът е нов...

Това, че е нов не е гаранция, че няма дефект. :012:


И ти си прав колега но не знам защо си мисля че проблемът е нещо по колата та в тази връзка да попитам (знам че не е тук мястото) но.. дали ако залепне стартера по някаква причина и остане известно време в това положение ,ще черпи ток от акумулатора, и може ли това да се случи когато вече е запалил двигателя и колата е в движение :screwy
Мерси и ако прецени модератора , съм съгласен да премести въпросът ми в точната тема :да:


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: проблем с отечка на тока

Мнениеот ARusev » Сря 29 дек 2010 9:33


ohdan написа:Същото се получава и след като запаля ,качва на 13v след известно каране с включени светлини, парно, и др консуматори поради лошото време пада на 11,26.


Тук имаш проблем, ако написаното е коректно. При работещ двигател, алтернатора трябва да дава напрежение поне 13,5V( по скоро 13,8, но на празен ход, при включени светлини и парно,и поизносени четки, му отпускам няколко десети). Ако пада до 11,26V, при работещ двигател, значи алтернатора не работи. Ако пък това показание (11,26V) го отчиташ, след като си спрял двигателя, най-вероятно се дължи на недозареждане ( 13V наистина е недостатъчно напрежение за зареждане за кратко време).
Не трябва да се излкючва вероятността и от повреда в акумулатора, особено ако е от известна марка и скъп - такива акумулатори стоят доста дълго в складовете и магазините, а обикновено купувача няма как да се информира за датата на производство (това не е антиреклама, а наблюдение от проблемите с акумулаторите на синовете ми, които(разбираемо е) не вярват на опита на баща си, а на непознатите си компютърни приятели).Последното, доста дълго, изречение е много валидно, ако си пренебрегнал няколко (5-8) десети слез цитираните 13 волта по време на движение.


Потребителски аватар
ohdan
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
Автомобил: vw Polo 1.4
Двигател: AEX 1996
Местоположение: ПЛОВДИВ

Re: проблем с отечка на тока

Мнениеот ohdan » Сря 29 дек 2010 9:53


ARusev написа:
ohdan написа:Същото се получава и след като запаля ,качва на 13v след известно каране с включени светлини, парно, и др консуматори поради лошото време пада на 11,26.


Тук имаш проблем, ако написаното е коректно. При работещ двигател, алтернатора трябва да дава напрежение поне 13,5V( по скоро 13,8, но на празен ход, при включени светлини и парно,и поизносени четки, му отпускам няколко десети). Ако пада до 11,26V, при работещ двигател, значи алтернатора не работи. Ако пък това показание (11,26V) го отчиташ, след като си спрял двигателя, най-вероятно се дължи на недозареждане ( 13V наистина е недостатъчно напрежение за зареждане за кратко време).
Не трябва да се излкючва вероятността и от повреда в акумулатора, особено ако е от известна марка и скъп - такива акумулатори стоят доста дълго в складовете и магазините, а обикновено купувача няма как да се информира за датата на производство (това не е антиреклама, а наблюдение от проблемите с акумулаторите на синовете ми, които(разбираемо е) не вярват на опита на баща си, а на непознатите си компютърни приятели).Последното, доста дълго, изречение е много валидно, ако си пренебрегнал няколко (5-8) десети слез цитираните 13 волта по време на движение.


Съгласен съм :да: Мислих и за този вариант и изглежда че ще трябва да се заема и с алтернатора и то още сега. За първо време ще взема на заем от някой приятел за проба, ако се окаже в него проблема, направо нов.
Надявах се и на отговор от някой, за въпросът ми за стартера но...Благодаря!!


Потребителски аватар
toci79
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 06 дек 2010 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: проблем с отечка на тока

Мнениеот toci79 » Сря 29 дек 2010 10:00


към колегите с консумациите:би трябвало като извадиш контакния ключ CD-то да се изключи,...защо?...,защото много марки от CD-тата и касетофоните макар и изключени имат малка консумация която стига за 1-2 вечери да източи акумулатора,поради тази причина ги вържат така че когато извадиш кон.ключ да му спре захранването.Може да пробвате нищо няма да ви струва,просто извади CD-то от мястото му и му дръпни кабелите и то ще си покаже


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: проблем с отечка на тока

Мнениеот ARusev » Сря 29 дек 2010 10:41


[quote="ohdan" ... ще трябва да се заема и с алтернатора и то още сега. За първо време ще взема на заем от някой приятел за проба, ако се окаже в него проблема, направо нов.[/quote]

По спокойно,ohdan! Като казвам алтернатор, имам впредвид цялото устройство, осигуряващо ток на автомобила. Но напрежението, което дава алтернатора, зависи много от състоянието на четките на регулатора на напрежението и самия регулатор. Него трябва да провериш - сваля се лесно, само 2 винта го държат към корпуса на алтернатора. Четките трябва да стърчат мин. 5 мм., пружинките да са действащи, токоснемащите пластини на ротора( не се сещам в момента за правилното им име) да не са много издълбани. А пробата с регулатор на напрежение от друг автомобил е добро решение. :да:


Потребителски аватар
bryanokoner
Мнения: 86
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик\София

Re: проблем с отечка на тока

Мнениеот bryanokoner » Сря 29 дек 2010 15:21


Спокойно може да си провериш СД то в колата моето понеже беше вързано постоянно и ми даваше консумация 0.3 а. На мен акумулатора ми падаше за 6 часа.Проверих радиото и се оказа, че се гаси само когато е вързано през контакт 0.04а,явно е изгоряло нещо по управлението му и и оттам и консумацията.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта