

Много сериозен проблем с пасат б5
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 11:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Много сериозен проблем с пасат б5
Колеги здравей.Проблема ми е следният карам я до 1800 оборота няма проблем почвам да я карам извън града с 130 140 и след 20 км светка лампата, че е прегряла спирам дигам капака в казанчето няма никой отварям капачката антифриза се връща но не точно целият карам я с 80 90 не го гълта но след 100 км от мах е почти мин ходих в доста сервизи радиатора е нов на година е само с антифриз по каталог е каран термостат сменен всичко препипано няма течове по маркучи замерен е в сервиза и гарантират,че няма газове в охладителната система и не е глава или гарнитура.Смених и капачката не е гледаха водна помпа не е маркучите не са запушени а забравих да спомена,че като се кара по здраво и маркучите направо стават два пати по големи на камък и като отвориш капачката всичко се нормализира а не е от нея сменявана е.Досега сте ми помагали много дано и сега да е така.
:):)

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Много сериозен проблем с пасат б5
Г-ра на главата 
Щом си надува маркучите доста,сигурен белег.
Това с тестовете за газове е относително,редовно не показва правилно,особено ако си с дизелче и наскоро така гледаха един голф в 2 сервиза с тестерчета (лакмус) и показа,че няма проблем,ама се оказа,че точно г-ра на главата е проблема,като я отхлупиха после.
Все пак не е зле да се види,да се свалят свещите,да се види какво гори и как го гори (антифриза почиства цилидъра и вътре е лъскаво всичко,както и свещта е бяла)
Ако пък имаш газова,може да влиза газ през изпарителя в охл. с-ма и така да се получава същата работа,трябва и това да се види,но не си споменал с какъв мотор си.
Ако си пък V-образен,ще правиш и двете глави...


Щом си надува маркучите доста,сигурен белег.
Това с тестовете за газове е относително,редовно не показва правилно,особено ако си с дизелче и наскоро така гледаха един голф в 2 сервиза с тестерчета (лакмус) и показа,че няма проблем,ама се оказа,че точно г-ра на главата е проблема,като я отхлупиха после.
Все пак не е зле да се види,да се свалят свещите,да се види какво гори и как го гори (антифриза почиства цилидъра и вътре е лъскаво всичко,както и свещта е бяла)

Ако пък имаш газова,може да влиза газ през изпарителя в охл. с-ма и така да се получава същата работа,трябва и това да се види,но не си споменал с какъв мотор си.
Ако си пък V-образен,ще правиш и двете глави...

-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 17 май 2008 13:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Много сериозен проблем с пасат б5
Чувал съм че надува ли маркучите главата долуууууууууууууууууу 

-
- Мнения: 104
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 11:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Много сериозен проблем с пасат б5
АФн 1.9тди 110коня мерси много колега, ми ще я карам да и сменяват гарнитурата и ще пиша че така направо не се търпи.Дано всичко се оправи.



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта