Най-напред развиваш гайките на полуоските още преди да си вдигнал колата на крик,понеже иначе е много мъка.После разхлабваш и гумите,вдигаш колата и ги махаш.Развиваш 3-те 13-ки,които държат шарнира от ляво и от дясно,за да можеш да измъкнеш полуоските от главините.После си развиваш полуоските от вътрешните карета и ги махаш.
След това разиваш гайката на предния тампно на двигателя (15 или 16 ключ беше) и надигаш двигателя нагоре за да не лежи на предната конзола.Развиваш 2-та дълги болта на стартера,махаш стартера,като му разкачаш и кабелите,развиваш и 3-тия болт,който крепи конзолата.Развиваш и билтчето 10-ка,което крепи металната тръба към конзолата и махаш конзолата от двигателя.
След това сваляш разширителния съд,покрай него бъркаш надолу и развиваш задния тампон на скоростите,болт 15-ка ако не греша.Надигаш още двигателя за да отлепи от тампона,развиваш и махаш двете лапи,които отиват от кутията към тампона.Едната може и да я няма,понеже не всички я имат.
След това имаш още малко работа - махаш щита отдолу,който се крепи на 2 болтчета към кутията и се завираш отзад покрай дясната чашка на вътрешното каре,да развиеш една макла част от горния щит (отделно капаче,което се крепи на 1 болтче) точно зад чашката на карето.Докато си отдолу развиваш и големия заден болт,който свързва кутията с блока.
Отгоре после откачаш жилата (от механизъма само ги откачаш,а от конзолата не - развиваш я цялата от кутията...2 болта май бяха).Развиваш и помпата за съединителя само от 2-та болта към кутията и я оставяш да си седи на маркуча.Откачаш и кабелите за светлините на задна скорост.
След това разиваш горните 2 яки болта които крепят кутията към блока и започва мъката.С въртене насам-натам се нацелва едно положение,при което чашката за карето минава покрай блока,а в същото време диференциала не опира в магарето и кутията излиза (ще го схванеш като започнеш да я въртиш така,че диф-а да ходи хагоре,към предния капак).
След като си я махнал вече,си виждаш съединителя - там има едни странни болтчета,които аз лично развивам с лула 9мм понеже нямма съответния инструмент.Развиваш ги тях,махаш съединителя и развиваш маховика (мисля,че бяха 17 или 19мм болтовете).За да свалиш семеринга или действаш по описаната от колегата технология или свалящ цялата планка,като за да я свалиш трябва да развиеш и 2 болтчета отдолу от картера.ПРопуснах свалянето на горния щит,но ти ще го видиш как става.После събираш по обратния ред,като маховика влиза само по 1 определен начин (дупките са му така измислени) и гласиш съединитлея с опашка или на око така,че феродота да е що годе в средата на отвора на кол. вал за да пасне лесно кутията.После слагаш кутията така,както си я свалил,завърташ я докато си дойде точно на мястото и действаш с всичките болтове.
След това реглаж на предница не ти трябва,понеже развиваш само шарнира,а тя оттам не бяга.
Ако не си го правил,ще ти трябва цял ден,иначе става и за по-малко време.
