Проблем с пасат Б3 , 1.8 MI 90 ps
- стоянов bg
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пон 13 дек 2010 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: троян
Проблем с пасат Б3 , 1.8 MI 90 ps
здравейте колеги както карах стъпквото моторче даде газ само без някакав зор,колата беше загряла бях минал около 300км-и така остана на пълна газ,кое го кара да се движи,ТПС ми е изключен защото карам само на газ а той ми прави проблеми
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблем с пасат Б3 , 1.8 MI 90 ps
Зацапан контакт в степ моторчето!Как изобщо караш без ТПС-а?
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Проблем с пасат Б3 , 1.8 MI 90 ps
pas1.8mi написа:Как изобщо караш без ТПС-а?
Според мен е извадил просто буксата към ТПС-а
- стоянов bg
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пон 13 дек 2010 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: троян
Re: Проблем с пасат Б3 , 1.8 MI 90 ps
pas1.8mi написа:Зацапан контакт в степ моторчето!Как изобщо караш без ТПС-а?
не съм се изразил правилно без букса на ТПС и от вчера без букса на стъпково моторче-утре незнам кво ще махна ама ще го накарам да върви както трябва

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблем с пасат Б3 , 1.8 MI 90 ps
Да,има теми как става! 

- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с пасат Б3 , 1.8 MI 90 ps
Ами може да се чисти,ама според мене няма смисъл,или работи или не работи.Вътре е електромотор на оста на който е закрепен червяк със щифтче,зацепващ със червячно колело на резба от единия си край на главинката, и като завърти червячето се навива или развива колелото спрямо корпуса и така тласка щока напред назад.Вътре в корпуса на колелото има едни контактни,медни или алумниеви са.пластини,разглобявал съм го и съм го сглобявал без особено нещо да се подобри/вътре си е със заводска смазка/Виж ако е превъртяло и смазало някой зъб в крайно положение на щока то постоянно ще се форсира мотора 2000-3000 об. че и може нагоре даже.Отварянето е кофти трудно и почти винаги се чупят щипките дето държат капачето на корпуса.Трябват ти еврейски звезди да свалиш моторчето от колата.
Това е за 1.8 моно.
Това е за 1.8 моно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта