проблем с В4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
espase
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 21 май 2007 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с В4

Мнениеот espase » Съб 26 май 2007 21:16


Здравеите колеги,на някои случвало ли се е такова нещо.Колата си върви нормално,изведнъж и пада мощноста,става тромава.След малко всичко се оправя и пак си става пъргава и си върви нормално.
От какво може да е това и как да се оправи?Става въпрос за пасат комби Б4 1,6i мотор АЕК 95г.




Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Съб 26 май 2007 21:34


моя съвет е да си провериш филтъра на горивото, също така съм чувал че понякога когато бобината почва да си заминава го прави този номер но последното само съм го чувал. иначе виж на колко време ти е горивния филтър


Потребителски аватар
espase
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 21 май 2007 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот espase » Съб 26 май 2007 21:46


Всички филтри съм ги сменил.
въздушен,горивен,на купето


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 26 май 2007 21:47


Grizzlito написа:.............също така съм чувал че понякога когато бобината почва да си заминава го прави този номер но последното само съм го чувал


Прав си до някъде за това с бобината,като тръгне да заминава колата направо си гасне,а по некой път кат изгасне и няма палене поне половин един час,аз съм патил така и найстина ми каза едно майсторче че така започват проблемите при заминаваща бобина,така че не съм много сигурен че е от нея,по вероятно да е от филтъра ако не е сменяван или проблем в самата бензинова помпа :wink:


Потребителски аватар
Bradatia
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bradatia » Съб 26 май 2007 23:01


Аз съм със същия проблем - колата е Пасат '95 1,6АЕК 101к.с. седан. Въпроса ми е има ли начин да се установи чрез тест дали е бобината или се кара по метода на изключването, т.е. щом са сменени филтрите значи не от тях и т.н. И още един въпрос колко горе-долу трябва да са оборотите на празен ход на двигателя?


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Нед 27 май 2007 8:49


Абе да не би от време на време да ти прекъсва някой цилиндър и да бачка на 3.Там кабели,свещи проверявал ли си,сменял ли си нещо?Що не пробваш от някой познат да заемеш за малко и да анулираш това предположение?


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Нед 27 май 2007 9:35


Bradatia написа:..колко горе-долу трябва да са оборотите на празен ход на двигателя?


800-900 оборото :wink:


Потребителски аватар
Bradatia
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bradatia » Нед 27 май 2007 9:52


Лошо. При мен са около 600-700. :(


Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Нед 27 май 2007 10:20


ако бачка на 3 цилиндъра ще бачка като трактор и ще пуши черна пушилка - богата смес, да отиде на диагностика да видят датчици, и тн. и бобината какъв ток подава дали е какъвто трябва той конмютъра си тества всичко и бензинова помпа всичко според мен това е най разумно. Ако ти е 101 коня инжекцион колата ти, мисля че е АFT не AEK аз съм с такъв голф 1.6 101коня инжекцион :)


Потребителски аватар
Bradatia
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bradatia » Нед 27 май 2007 10:37


Ок, ще я карам на диагностика. А колата по документи и по маркировка на двигатела е АЕК 74kW, което е 100-101 к.с. :)


Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Нед 27 май 2007 10:41


съжалявам за неточността :oops: проверих го http://layert.ru/spravka/model_auto/det ... ID=1248250
:oops: :oops: :oops:


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Нед 27 май 2007 19:02


по някой път става и от запушени гърнета


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 27 май 2007 19:57


Ако като поработи известно време и после намалеят оборотите на празен ход и аха да пригасне и отзад изважда кълбо дим говорим за моя проблем - питата на катализатора беше заминала по задните гърнета и беше като тапа...смеих ги и всичко е ток и жица :)


Потребителски аватар
Bradatia
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bradatia » Нед 17 юни 2007 10:53


Най-накрая намерих време да закарам колата на диагностика. ОКаза се, че при смяна на ангренажен ремък, не са зацепили делкото. И тъй като и датчика на инжекциона е вързан към него е станала една хубава мешавица. В крайна сметка сега не мога да си позная колата. Преди с газта която подавах на първа, за дамога въобще да тръгна сега пиля гуми, а според майстора който ми я прави ще ми спадне и разхода на гориво!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 88 госта