Лампа за маслото!
- xaxobgcc
- Мнения: 217
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив/София
Лампа за маслото!
Днес като отивах до София по магистралата и понеже бързах карах с около 170км/ч и изведнъж ми светна лампата за маслото и се разсвири зумера за налягането. Спрях веднага и си помислих да не съм я прегрял ама температурата ми беше около 85 градуса. Отварям капака и виднам, че е пръскало масло от капачката за наливане на масло. Кажете колеги дали да сменя капачката или какво е станало това. И да се притеснявам ли?
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз не съм карал със 170 ама ми изпускаше малко масълце от капачката и омазняваше главата около капачката. Гуменото и уплътнение беше заминало просто. Купих си за 5 лв. нова капачка и всичко е ок сега. Няма омазняване около нея. Ама аз повече от 140 не съм вдигал с тая кола. Не и давам зор както и на себе си.
Според мен смени капачката като начало, пък после ще видиш дали пак го прави номера.

Според мен смени капачката като начало, пък после ще видиш дали пак го прави номера.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
170 си е сериозна скорост. Възможно е маслото да се е загряло много и да се е разредило, оттам и сигнализацията. Какво е като марка и възраст?
Странно че е все още на макс маслото - нали е изхвърляло уж? Или е било над максимума преди това? Ако нивото на маслото "нараства" отсамосебе си е лошо.
Смени капачката, ако е изправна не би трябвало да изпуска.
А щеката за мерене на масло беше ли излязла нагоре?
Ако е била излязла значи е имало повишено налягане на картерните газове, т.е. може да е задръстена маслообиращата цедка през която се изсмукват.
Ако не е била изскочила, значи вероятно само капачката е виновна.
Странно че е все още на макс маслото - нали е изхвърляло уж? Или е било над максимума преди това? Ако нивото на маслото "нараства" отсамосебе си е лошо.

Смени капачката, ако е изправна не би трябвало да изпуска.
А щеката за мерене на масло беше ли излязла нагоре?
Ако е била излязла значи е имало повишено налягане на картерните газове, т.е. може да е задръстена маслообиращата цедка през която се изсмукват.
Ако не е била изскочила, значи вероятно само капачката е виновна.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта