Колата е Passat 1.8T, 1998г. и проблема е следния. Всяка сутрин когато паля колата, тя пали, но оборотите варират между 400-700. Тамън да заработи с постоянни обороти и хоп, пригасне, хоп пак се вдигнат оборотите и така в продължение на 2-3 секунди. Ако изгасне, опитвам втори път и всичко е перфектно! През целя ден няма никакъв сходен проблем. Паля я без газ заради тубото, пък и мисля, че всяка нормална кола би трябвало да няма този проблем, който страшно ме изнервя Колата стои в гараж. Установих, че проблема възниква когато двигателя е студен - примерно не е карана 10-12 часа. Отидох в Unitrade-X и те изчистиха дроселната клапа. Проблема се оправи за около месец и сега пак има същия. Не вярвам да се е замърсила отново. От там ме предопредиха, че ако не се оправи, ще трябва да се сменява някакъв блок. Това ме притеснява, защото най-вероятно ще бъде голяма цифра.
Някакви съвети или сходни проблеми?
Въпрос: Проблем при първо палене - Passat B5
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
ей тук се дискутира подобен проблем:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1465
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1465
- Dan4ote
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
GOLFER написа:ей тук се дискутира подобен проблем:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1465
Оказа се, че проблема не е точно такъв.
Откарах вчера колата при Unitrade-X, стоя там цяла нощ на студено, закачили и чарколяците и си запалила от първи път.
Лятото, когато е топло, нямаше този проблем! Това се случва, само когато колата е в гаража, където температурата е 13 до 17 градуса и двигателя изстива там над 9-10 часа. От сервиза ми казаха, че проблема може да е някакъв пласмасов дачик в дроселната клапа и да има межанични проблеми. И тъй като преди пипаха по тая клапа, чистиха я и не знам си какво, проблема се оправи за един месец, Мисля си че може да са я раздвижили или .....'бали му мамата!
Някакви идей? Какъв е тоя датчик.
П.с.: само не ме съветвайте да я държа колата извън гаража
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 13:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
нямам си никаква идея.. обаче си е въпрос на голям късмет да го оправиш този проблем.. добре де - не те бърка чак толкова много.. палиш втори път и си пей сърце..
На колко хиляди км. е? ще му дойде време за нещо по-сериозно за ремонт по двгт. и тогава ще го борят пак.
Аз например си имам проблем с датчика за температурата на двг. Почти не отчита - седи си само на 0... от време на време се присети - та отиде на 90гр., или се шляе някъде между двете
от Юнитрейд казаха, че трябвало да сменят целия датчик.. щото му били нарушени контактите...как ли пък не а пък аз се забравям като го водя на другите майстори да им кажа да го оправят - ама свиркам си и не ми пречи...
На колко хиляди км. е? ще му дойде време за нещо по-сериозно за ремонт по двгт. и тогава ще го борят пак.
Аз например си имам проблем с датчика за температурата на двг. Почти не отчита - седи си само на 0... от време на време се присети - та отиде на 90гр., или се шляе някъде между двете
от Юнитрейд казаха, че трябвало да сменят целия датчик.. щото му били нарушени контактите...как ли пък не а пък аз се забравям като го водя на другите майстори да им кажа да го оправят - ама свиркам си и не ми пречи...
- Dan4ote
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Така и не разбрах какъв е проблема, но пък за сметка на това го реших! Като дам на контакт ми светват сумати лапи за проверки и винаги ги чакам да изгаснат, след това паля колата. Пробах да пропусна тези проверки и проблема изчезна. Като сложа ключа на стартера - направо въртя, без да чакам! Така колата сутринта си пали без грешка
- Dan4ote
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Boxster написа:От моя опит знам че такива магически решения винаги действат временно а някои дори по-скоро психологически отколкото реално
По-скоро има логично обяснение! Този проблем може да е до някой датчик, който да насмита първото палене! По този метод се пропуска някоя проверка. Вече близо седмица пробвам този метод - работи и не мисля, че е психологическо решение. Просто оборотите се вдигат до 1100 и след нялколко стотни заспиват под 1000. А преди не може да вдигне 500 оборота и варират между 250 - 500, като в повечето случаи угасва след 3-4 секунди (освен ако не се натисне педала на гаста).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mrsch66 и 77 госта