От къде и как да си вдигна ниските обороти на бензин?
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
От къде и как да си вдигна ниските обороти на бензин?
В момента оборотите са някъде към 800, но искам да ги направя 900-1000.Има едно леко тресене на двигателя, което се оправя на малко по високи обороти.Преди време в сервиза ми казаха че тези 800 не са много препоръчителни, защото двигателя нямал добро смазване. Така че съм решил да ги вдигна малко, кажете ми колеги от къде и как?
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
MobilLife написа:Според мен оборотите са си добре - би трябвало да са от 700-900 .Преди как ти е било? И моята тресеше но от тампон на двигателя - твоите как са?
Ако бяха 900 оборота, направо щеше да е идеално.Преди - да ти кажа ли пак си бяха 800 но го нямаше тресенето.Преди време помолих изрично в сервиза да проверят тампоните на двигателя и ми казаха че всички до един са добре.Ако е от тампоните, като се вдигнат малко оборотите няма ли пак да ги има тези вибрации?
vaskoto1 написа: radotom-хубаво даваш съвети-ама погледна ли за какво ги даваш? да вземе сега да върти където ме се върти...
докторе-твоите обороти нямат регулиране!
Васко, благодаря ти за уточнението. Значи не мога да ги мръдна никак тези ниски обороти - дори и от стъпковото моторче?Не ги ли определя то?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19708
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
vaskoto1 написа:radotom-хубаво даваш съвети-ама погледна ли за какво ги даваш? да вземе сега да върти където ме се върти...
докторе-твоите обороти нямат регулиране!
Искренно се извинявам... но направо се шашкам, че не може да се регулират оборотите... До сега не бях и чувал, че е възможно да нямат центровка... а всички там се правят центровкитеее....

-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Докторе, и аз съм със същия двигател и оборотите наистина не могат да се променят. Аз също мислех че са ми ниски - около 800 и също тресеше доста на празен ход. Какво ли не пробвах - дори въртях делкото - след два дена компютърът си ги върна пак както си знае. Причината за тресенето се оказа спукана мембрана на долния капак на въздушния филтър, чрез която се командва една клапа вътре - да смуче студен или топъл въздух. Тя се управлява с вакуум, който се образува в поддроселното пространство в смукателния колектор. От там смучеше въздух и никой не знае каква горивна смес се образуваше в крайна сметка - бедна в общи линии. Провери си тази мембрана за всеки случай, като извадиш маркучето, което влиза в долния капак на въздушния филтър и надуеш или всмукниш с уста.
- passatGL
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: От къде и как да си вдигна ниските обороти на бензин?
Преди време в сервиза ми казаха че тези 800 не са много препоръчителни, защото двигателя нямал добро смазване. Така че съм решил да ги вдигна малко, кажете ми колеги от къде и как?[/quote]
Е неразбирам защо от тоя сервиз не са ти вдигнали оборотите
И вместо да се правиш на майстор по-добре ходи да ти ги оправят в сервиз

Е неразбирам защо от тоя сервиз не са ти вдигнали оборотите

И вместо да се правиш на майстор по-добре ходи да ти ги оправят в сервиз


- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Оборотите ако е АВS мотора според руснаците трябва да са 950-1050.. и действително не се регулират. Можеш да врътнеш малко делкото към по голямо предварение но не много. Поне аз и след двете профилактични диагностики и настройки на ъгъла съм побутвал към малко по голямо предварение за да върви добре колата.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Оборотите се регулират само от компа на колата.
Най-вероятен проблем е моторчето за празен ход.
Най-добре да го оправиш.
Ако не можеш да раглобиш инжекциона и да погледнеш застопоряването на дроселовата клапа.Оригинално е пломбирано с едно желязо,подобно на болче.Ако го махнеш,на негово място можеш да сложиш обикновен болт,с който да си нагласиш оборотите ръчно.
Но да знаеш,че е пипкава работа.
Най-вероятен проблем е моторчето за празен ход.
Най-добре да го оправиш.
Ако не можеш да раглобиш инжекциона и да погледнеш застопоряването на дроселовата клапа.Оригинално е пломбирано с едно желязо,подобно на болче.Ако го махнеш,на негово място можеш да сложиш обикновен болт,с който да си нагласиш оборотите ръчно.
Но да знаеш,че е пипкава работа.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Аз преди време ходих на стенд и ми свалиха оборотите с въртенето на делкото.Мисля че е добре оборотите на празен ход да са възможно най-ниските при които двигателят работи равномерно-без да потреперва.
Да попитам- когато съм на газ компютъра пак ли ми поддържа оборотите на празен ход, или всичко зависи от настройката на АГУ?
Да попитам- когато съм на газ компютъра пак ли ми поддържа оборотите на празен ход, или всичко зависи от настройката на АГУ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта