Пасата е комби 1,8 АБС и го карам от 5месеца.
До сега съм карал Опели и при тях при изпреварване, ако съм на пета и не ми стига ускорение превключвам на четвърта и колата започва да набира яко.
При моя Пасат -комби не е така.Ако съм на пета и мина на четвърта като че ли ускорението не се променя?!
Така ли е и при вашите пасати?
Каква е вашата практика и стил на изпреварване при скорост 80-100км/ч?
Как се изпреварва с Пасат 1,8/решения/
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Как се изпреварва с Пасат 1,8/решения/
Последна промяна от K22 на Сря 16 авг 2006 11:28, променено общо 2 пъти.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
питам сериозно
vladtod написа:3-та предавка
Питам сериозно!
Какво правите ако сте на бензин без климатик на пета и пак не ви стига ускорението?
- Miki
- Мнения: 1035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: питам сериозно
kaloyan22 написа:vladtod написа:3-та предавка
Питам сериозно!
Какво правите ако сте на бензин без климатик на пета и пак не ви стига ускорението?
Купуваме си Опели

Тоя двигател иде леко слабичък на това купе, така че свиквай с реалността.

- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако съм под 80, бутам втора с изравняване на оборотите ( разбирай газ до ламарината) и от 80 нагоре на трета и да ти каа, набира си екстра
Ако съм от 100 нагоре и на 5-та, не сменям предавки, само го састъпвам и то си върви
)) Е, ако искам да изпреваря някое BMW 4-та или 3-та, в зависимост от настроението, дължината на правата за изпреварване и модела на бавареца
Ходи нещо да го видят тоя пасат, да не би да имаш проблемче някъде... 




- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
Както бях казал в друга подобна тема вкарай двигателя над 4000 об. да видиш няма ли тяга, без значение, че си на газ и с климатик.
3-та върши работа при изпреварване когато крайната скорост след завършване на маневрата е до 100-110, а началната до 80 км/ч. Ако започваш изпреварването и скороста ти е над 90 тогава изпреварваш на 4-та предавка. Иначе започнеш ли изпреварване при обороти на двигателя под 3500 ти трябва доста повече време.
3-та върши работа при изпреварване когато крайната скорост след завършване на маневрата е до 100-110, а началната до 80 км/ч. Ако започваш изпреварването и скороста ти е над 90 тогава изпреварваш на 4-та предавка. Иначе започнеш ли изпреварване при обороти на двигателя под 3500 ти трябва доста повече време.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз съм с подобен пасат от години.
И при мен обикновено тегли по-добре на по-висока предавка.
Това вероятно се дължи на факта че максималния въртящ момент му е при относително ниски обороти.
В началото и аз по навик от предната ми кола винаги минавах на по-ниска предавка за изпреварване и се чудех що става по-зле, после свикнах. И на газ е по-зле отколкото на бензин.
Но принципно 90 коня са си малко за това купе. Изпреварванията си искат добра преценка. Ще му свикнеш от един момент.
Иначе 80 на трета си е малко гавра с колата според мен.
И при мен обикновено тегли по-добре на по-висока предавка.
Това вероятно се дължи на факта че максималния въртящ момент му е при относително ниски обороти.
В началото и аз по навик от предната ми кола винаги минавах на по-ниска предавка за изпреварване и се чудех що става по-зле, после свикнах. И на газ е по-зле отколкото на бензин.

Но принципно 90 коня са си малко за това купе. Изпреварванията си искат добра преценка. Ще му свикнеш от един момент.
Иначе 80 на трета си е малко гавра с колата според мен.

- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
psstv18rp написа:Аз съм с подобен пасат от години.
И при мен обикновено тегли по-добре на по-висока предавка.
Това вероятно се дължи на факта че максималния въртящ момент му е при относително ниски обороти.
Иначе 80 на трета си е малко гавра с колата според мен.
Много обичам хората с логично мислене.Мисля че си много прав-на моя Пасат максималния въртящт момент е при 2500об/мин, а при опелите при 3500.
трябва да си доста запознат с колата,защото тя както върви/добре за теглото си на 90кс/,така и може да те постави в ситуация-"ами сега"
пътувам доста извънградско и подхождам по следният начин:
ако изпреварвам от 100-120 и искам да се прибера по-бързо-задължително-4та!
ако тръгвам от 80-задължително 3та до 110,после третата свършва
от 100 нагоре на 5 изпреварвам,когато има място време за маневрта.
/говоря за седан на бензин/


ако изпреварвам от 100-120 и искам да се прибера по-бързо-задължително-4та!
ако тръгвам от 80-задължително 3та до 110,после третата свършва

от 100 нагоре на 5 изпреварвам,когато има място време за маневрта.
/говоря за седан на бензин/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта