Занесох стартера на ремонт (четки ,втулки) и майстора поиска да му занеса и скоростната кутия,можело и с двигателя за да смени втулката
.Не може ли тази втулка в кожуха на маховика да не я сменям ?Прочетох умно решение за мечик и последващо набиване.Какви са прогнозите ако не я сменя?Ако е неизбежно,моля за някъква ориентация:размер,цена,продават ли ги поединично?
проблем със стартера
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Продават се отделно, цената е от порядъка на 2-3 до 5 лева, не помня вече. Не е добра идея да не се сменя, защото реално това е най-натоварената втулка...т.е., не я ли смениш, нищо не правиш.
А тоя майстор... ми що не поиска и до морето да му я занесеш кутията.. под мишничка... Той свалени ли ги иска?!? Да влиза в канала с медчика и да действа! Има и по правилен начин, с едни "инерционни " скоби, но трябва той да ги има, защото си е по-специализирано. Аз я вадих с медчик навремето... е... или поне опитах...
На практика се изложих и се наложи с едно много тънко и леко секачле да я разбия тази втулка и да я искарам на парченца. Но това е най-неправилния начин, да знаеш!
А тоя майстор... ми що не поиска и до морето да му я занесеш кутията.. под мишничка... Той свалени ли ги иска?!? Да влиза в канала с медчика и да действа! Има и по правилен начин, с едни "инерционни " скоби, но трябва той да ги има, защото си е по-специализирано. Аз я вадих с медчик навремето... е... или поне опитах...
На практика се изложих и се наложи с едно много тънко и леко секачле да я разбия тази втулка и да я искарам на парченца. Но това е най-неправилния начин, да знаеш!
Проблем със стартер
По-добре си смени втулката . Виж в www.volkswagen.msk.ru Мисля си че бях виждал нещо в раздел електрооборудване.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
mitni написа:Запали от първият път,но след 2-3 паления започна старата песен:завърта от 2 или 3 път.
Ама чакай... въобще не иска да завърт ли? И дори не се чува да се мъчи?
Ако е от втулката отпред, тя трябва да е толкова износена, че не може майстора да не ти е казал, че трябва да се смени... А ако въобще не иска да завърта, или машинката не ти е наред, или четките са клеясали в гнездата и не могат да се допрат до колектора... Но това майстора щеше да го види...

-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
и аз мисля че втулката в кожуха е грешния избор за търсене на проблема.Преди седмица свалих стартера за смяна на бендикс и установих че втулката в кожуха е толкова износена че напрактика я нямаше и вала бе започнал да "похапва" от кожуха
, въпреки това си палех без проблеми .Според мен е хубаво да провериш управляващата верига на шалтера и ако тя е наред да провериш дали дали самия шалтер прехвърля силово захранване към електродвигателя.Всичко това разбирасе в случай че стартера въобще не се опитва да завърти , в противен случаи -бендикс ...успех

При палене ,1-2 пъти се чува че стартера върти,но все едно е свален-дори не зацепва с маховика.На 3 -я път пали веднага.Стартера го носих на ремонт,смениха само втулките,четките били много добре.Там го пробвахме бендиксът се изхвърляше без проблем.При завъртане на контактния ключ на клема50 има ток.Просто не знам какво да правя
Всяка сутрин играя тото:с колата на работа или с рейса
Акумулатора уж е добре,но ще пробвам с друг да видя какво ще покаже.Помагаите с идеи 



-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
След това уточнение залагам 90 % на бендикса .При мен бе същото положение самоче задължително палеше от втория опит , което много ме дразнеше и решх да го сменя (бендикса).От тогава никъкъв проблем пали от раз.И при теб явно бендикса се куплира с маховика но превърта.Общо взето няма сигурен начин да установиш дали това е проблема преди да го смениш (е освен в случай че имаш изпитателен стенд в което се съмнявам
)

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ъхъъъ... Бендикс! Имах го (и частично все още го имам) същия проблем!
Здраво чистене и старателно гресиране му направих! Сега по веднъж месечно пак ми го прави, ама да си играем чак на тото...
Същата процедура направих и с машинката, но не се престарах с греста, че да не вземе да се събере долу, вътре и да стане като такламид!
Здраво чистене и старателно гресиране му направих! Сега по веднъж месечно пак ми го прави, ама да си играем чак на тото...
Същата процедура направих и с машинката, но не се престарах с греста, че да не вземе да се събере долу, вътре и да стане като такламид!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта