Да си споделя болката, щот дистанционно едва ли някой ще може да даде идея,но все пак !
Малко предистория:
На отиване към морето решавам да мина от газ на бензин,че не можах да вдигна повече от 170. Подкарах я така и известно време ОК, но после започна да се дави и повече от 3000 оборота не ме пуска! Загасна си, след което едвам успях да запаля и да мина на газ! Та така стигнах до морето! направи ми впечатление,че помпата започна да вие странно,но после изчезна това виене!
На връщане обаче ми свърши газта и минах на бенз., но едвам едвам вървеше и се давеше! Загасна и неще палене ! Криво - ляво стигнах до газстанцията сипах газ, запалих и веднага минах на газ ! За съжаление поработи 2-3 минути и загасна ! От тук нататък никакво палене !
Мотора е KR(1,8.) и винаги пали първо на бензин и над 2500 оборота включва на газ !
-Свещите не мога да ги сваля (никъде няма такъв ключ), но пробвах за всеки от цилиндрите с отделна свещ и искра си имаше!
-Смених дистрибуторната капачка и палеца!
-Главният бензинопровод си "плюеше" бензин !
-Разглобих и разпределителя,но нямам идея той как работи! От него към дюзите незнам кога и как да пуска горивото!
По-нататък нямам идеи!
Аз лично се ориентирам към помпата! Как мога да разбера дали това "плюене" е достатъчно ?
(Няма да разказвам как съм се прибирал 70 км през едни разбити селски пътчета !)
КR-Угасна и неще да запали! (Или 17 часа път от морето)
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
КR-Угасна и неще да запали! (Или 17 часа път от морето)
Последна промяна от WDW на Чет 10 авг 2006 16:00, променено общо 1 път.
При мен подобен проблем имах и се оказа ламбдата ,лъже компа и пускаше много бензин и дави колата ,цапа свещите и гасне,налагаше се да ги обгарям щото отказаха чисто нови нжк .На всичкото отгоре си представи как го е лъгала ,че за кратко време ми качи нивото на маслото,толкова много бензин пускаше.Направи си една диагностика да видиш дали бачка всичко.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
WDW написа:radotom написа:Зависи какво наричаш 'плюене'......
Със сигурност няма да може да напълни шишето за това време!
Нали само подаваш контакт?Стартера не го въртиш?
Тя отначало за около 2-3 сек. пуска помпата при контакт и после я спира!
Да, точно това имам предвид. Само на контакт, без да вътя.
Във фирмата имаме една Мазда с 2-литров мотор... и тя просто "плюе"... никакъв дебит няма ... и съответно не пали! Ако дадеш няколко пъти (примерно.. 9-10) на контакт, че да наточи бензинче, припалва и веднага угасва.
Възможно е да не е отишла помпата, а просто да има кофти връзка по захранването. Проври при закачена помпа какво напрежение стига до нея.Ако е под 12.5V, мисля, че ще е от това. Имай пред вид, че разкачиш ли помпата, да не е под товар захранването, може да ти покаже нормално напрежение, а като я включиш после, да се издънва отново.
И все пак, имай предвид и че мойта помпа би трябвало (не съм сигурен) да може да дава по-голям дебит от твоята...
- OzzY
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)
vladtod,KR е механичен инжекцион и няма ламбда.При тези двигатели налягането след бензиновата помпа е доста високо - на входа на разпределителя е между 4,7 и 5,4 атмосфери! Дебита - при 12V напрежение върху изводите на помпата,трябва да даде за 30 сек. 750-770 ml. Ако не - възможно е да си е тръгнала или горивният филтър да плаче за смяна.Само че не виждам в даденият случай защо това ще бърка работата на двигателя на газ... 

- Miki
- Мнения: 1035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: КR-Угасна и неще да запали! (Или 17 часа път от морето)
WDW написа:....
На отиване към морето решавам да мина от газ на бензин,че не можах да вдигна повече от 170. ...
Баф маа му, винаги съм се чудел от к'ъф зор човек ще си рискува живота на 10-15 годишна кошница в период на полуразпад да вдига такива скорости? Колегата да не ми се обижда, не визирам конкретно неговата кола - говоря по принцип. Да не говорим и за "прекрасните" ни пътища. Моя Пасатор е стегнат отвсякъде (това е принцип при мене, защото не искам неприятни изненади на път) и пак не смея да се правя на Шумахер. За уточнение на аудиторията - книжка имам от 1982-ра година и оттогава карам непрекъснато. Имам се за много добър шофьор и когато ми се е налагало мога да карам като състезател, но принципно избягвам да го правя, защото нямам вяра на желязото. Та след това лирично отклонение питам аз защо ти трябваше на баир лозе? Ще стигнеш половин час по-бързо и какво от това?
WDW написа:.... но после започна да се дави и повече от 3000 оборота не ме пуска! Загасна си, след което едвам успях да запаля и да мина на газ! .... направи ми впечатление,че помпата започна да вие странно,но после изчезна това виене! ...
Това би ме навело на мисълта, че помпата нещо е взела да сдава багажа.
WDW написа:... На връщане обаче ми свърши газта...
След по-горното никога не бих допуснал да остана без газ!
WDW написа:.... Загасна и неще палене ! Криво - ляво стигнах до газстанцията ....
WDW написа:... За съжаление поработи 2-3 минути и загасна ! От тук нататък никакво палене ! ...
WDW написа:...(Няма да разказвам как съм се прибирал 70 км през едни разбити селски пътчета !)
Я обясни пак по-подробно, че не схванах - как така хем не е искала да запали, хем си се придвижвал? На собствен ход ли?
Предполагам си я задавил колата. На мен ми се е случвало да го направя тоя номер на старата кола - смесиш ли газ и бензин и след това посмъртно няма палене. Теглили са ме с въже и неще и неще. Единствено като отвия свещите и почакам известно време работата се оправя. Бушончето на газовата сети ли се да го погледнеш дали е здраво?

- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
До газстанцията ме тегли на въже някаква пътна помощ!
Аз също не си падам Шумахер и съм много спокоен на пътя! Но тогава на магистралата исках да видя колко мога максимална скорост да вдигна! Нищо повече !!
Сега си мисля да се ориентирам към помпата, но мога ли да проверя към дюзите дали пуска нещо ! Защото разглобявах разпределителя и там има едно палче дето доста трудно се движеше !
Всъщност тия дюзи как работят? Едновременно ли подават горивото и кога? Ами пусковата дюза ?
Аз също не си падам Шумахер и съм много спокоен на пътя! Но тогава на магистралата исках да видя колко мога максимална скорост да вдигна! Нищо повече !!
Сега си мисля да се ориентирам към помпата, но мога ли да проверя към дюзите дали пуска нещо ! Защото разглобявах разпределителя и там има едно палче дето доста трудно се движеше !
Всъщност тия дюзи как работят? Едновременно ли подават горивото и кога? Ами пусковата дюза ?
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Баф маа му, винаги съм се чудел от к'ъф зор човек ще си рискува живота на 10-15 годишна кошница в период на полуразпад да вдига такива скорости? Колегата да не ми се обижда, не визирам конкретно неговата кола - говоря по принцип. Да не говорим и за "прекрасните" ни пътища. Моя Пасатор е стегнат отвсякъде (това е принцип при мене, защото не искам неприятни изненади на път) и пак не смея да се правя на Шумахер. За уточнение на аудиторията - книжка имам от 1982-ра година и оттогава карам непрекъснато. Имам се за много добър шофьор и когато ми се е налагало мога да карам като състезател, но принципно избягвам да го правя, защото нямам вяра на желязото. Та след това лирично отклонение питам аз защо ти трябваше на баир лозе? Ще стигнеш половин час по-бързо и какво от това?
Откъде разбра,че колата му е кошница,а не е по стегната от твоита,с едно приятелче с KR му минахме почти цялата магистрала с 200км/ч+++ като на места стигахме 230км/ч(прекъсвач на 5та в 7200оборота) и грам не съм се чуствал застрашен,колата разбира се е с перфектно(спортно окачване) нови гуми с индекс W и стои като залепнала на пътя дори и с 230

- OzzY
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)
Главата на инжекциона не трябваше да я пипаш.Това "палче" което се движи нагоре-надолу ти е разпределителния плунжер - когато е вдигнат,пуска повече гориво,когато е долу-по-малко.В какво положение е плунжера,зависи от управляващото налягане,което го натиска отгоре.А управляващото налягане зависи от една джаджа - регулатор на управляващо налягане - намира се отдясно на блока и в него влизат 2 тръби идващи от инжекциона.Там работата става дълга и широка.За да си я спестиш,провери първо налягането от бензиновата помпа и чак тогава търси други проблеми.От това,което си писал,си мисля,че помпата си е тръгнала и сега дава по-ниско налягане от нормалното.
- cerosina
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
negodnika написа:
Откъде разбра,че колата му е кошница,а не е по стегната от твоита,с едно приятелче с KR му минахме почти цялата магистрала с 200км/ч+++ като на места стигахме 230км/ч(прекъсвач на 5та в 7200оборота) и грам не съм се чуствал застрашен,колата разбира се е с перфектно(спортно окачване) нови гуми с индекс W и стои като залепнала на пътя дори и с 230
Браво бе батка! Браво. И светкаш къси-дълги някой като ти се изпречи на пътя, нали ? И сега да ръкопляскаме ли ?
После - що имало война по пътищата, що 9 човека загинали в БГ за 1 ден?
Внимавайте поне малко!
По темата - залагам на помпата, сдала е багажа и не може да ти пали на бензин.
Виж ако имаш бензинов филтър може да се е задръстил.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта