нова (стара) кола

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
marine
Мнения: 201
Регистриран на: Сря 01 дек 2004 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

нова (стара) кола

Мнениеот marine » Пет 10 дек 2004 17:34


Значи сигурно аз съм най новия член на клуба с най новата си придобивка пассат 1.8Mi GL 1994.Ура много се кефя.Значи много благодарности на vaskoto1 и на golfer за напътствията и помоща, от които маи тепърва ще се нуждая, доколкото разбрах за няколко дни.Пасатчето е седан сребрист металик ама нямам още снимка за да го видите.Иначе има фаца, ама ме дразнят някои неща.
1.Вратите-едната задна не се отваря от вън, от вътре няма проблем обаче отвън ръчката не иска да дръпне достатъчно лостчето...-дали има някаква регулировка на жилото или от смазка ли се нуждае...иначе не е увиснала вратата.
2.В десния фар има конденз и малко черно май щото е близо до възд. филтър, не знам от къде може да влиза...
3.Между 2600 и 3100 оборота или на 5 -та тва е някъде между 95 и 115 започват вибрации които ме дразнят, след това двигателя заспива ама не знам дали опира нещо някъде по купето или...
4.Ходих в AUTOTRADE сервиза да ми сменят ангр. ремък, ама ми казаха, че е със записване и аз им поисках цени и те ми дадоха:
- ангр. ремък - 50.76лв
- ролка - 69.22лв
- горив. филтър - 26.98лв
- възд.филтър - 31.66лв
- маслен филтър - 10.75лв
За всичко това труда за смяна е 50лв.
5.Иначе днес ми смениха нещо дето и аз не можах да го разбера точно- някои път като завъртя ключа и не завърта стартера, не са четки ами някакви клеми ли или клемореди не знами мигачите се губеха от време на време и тях оправиха, абе за цялата работа 95 лв.
6.Парното-не знам как духа на пасата вентилатора, ама бащата има едно фордче транзит и без вентилатор направо стоим по тениски, с маздата беше същото, а тук вентилатора на 4 , а топлото... топло ама не колкото трябва, а също и разпределителните клапи на парното нещо се ебават щото духа само на прозорците или отпред до шофьора и до него, а за краката въобще не отива топъл въздух, въртя го ама...
Има и още кусури ама тва е на първо време като за нова кола :-)))
Ако може да ме посъветвате за тези цени на консумативи как са и за другите работи да дадете акъл.
И пак да кажа за ваското1 и за голфера мом4ета много благодаря.




Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пет 10 дек 2004 17:40


всички коли купени от Италия са така........от въздуха е :dontknow:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 10 дек 2004 17:43


Всичко ОК, ама за клемореда са ти откъснали главата.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: нова (стара) кола

Мнениеот Vento » Пет 10 дек 2004 17:54


marine написа:- ангр. ремък - 50.76лв
- ролка - 69.22лв
- горив. филтър - 26.98лв
- възд.филтър - 31.66лв
- маслен филтър - 10.75лв
За всичко това труда за смяна е 50лв.


Тия цени са УЖАСНО високи! :shock:
Ето как ги виждам аз, след многократни смени на същите детайли:
- ангр. ремък BOSCH - 16лв. (PowerGrip, Pirelli и разни други - на същата цена)
- ролка INA - 25лв.
- горив. филтър BOSCH - 16лв. (FILTRON, MAHLE - 10-12лв.)
- възд.филтър BOSCH - 17лв. (FILTRON, MAHLE - 11-12лв.)
- маслен филтър BOSCH - 7,50лв. (FILTRON, MAHLE - 5-6лв.)
За всичко това труда за смяна е 30-40лв.

Поне при мен така стоят нещата и ако беше в Пловдив можех и на още по-ниски цени да ти ги издействам! Неслучайно няколко мои приятели идват ТУК да си правят колите чак от София, защото дори с бензина и изгубеното време им е по-евтино! :roll:


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Пет 10 дек 2004 18:10


Първо честита продобивка,да я караш със здраве и да не ти създава главоболия :wink: А иначе за да не ти духа на краката най-вероятно се е откачило някое от жилата дето въртят клапите.Ако се върти съвсем лесно врътката значи е жило :!: Имах същият проблем преди година.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Пет 10 дек 2004 18:12


Малеее, недей ме плаши бе човек. Моя Пасат (същия като твоя, ама черен), идва след 2 дни. Дано да не е от въздуха на Италия :-), че ако требе такива смени да му правя... ще ги правя. Кво да правя. Аре успех и много безаварийни километри!


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Re: нова (стара) кола

Мнениеот Dan4ote » Пет 10 дек 2004 18:58


marine написа:- ангр. ремък - 50.76лв
- ролка - 69.22лв
- горив. филтър - 26.98лв
- възд.филтър - 31.66лв
- маслен филтър - 10.75лв
За всичко това труда за смяна е 50лв.


Пич, на моя пасат само смяна на ангренажен ремък ми искат 1000 лв. :)

А това с въздуха от Италия направо ме разби :lol:


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vento » Пет 10 дек 2004 19:16


Ако Пасат-ът ти е TDi след 2000г. са ти малко даже 1000лв. Сменя се водната помпа (около 500лв.) има няколко обтяжни ролки (2-3-4 - зависи) по 200-250лв...... Така че... А за AUDI A8 3,3TDi в Юнито ми обявиха цена от 3,500лв. за смяна на ангренажен ремък с консумативите..... :shock: :shock: :shock: Казах им, че за толкова ще карам идеален Голф 2... :wink: Това е положението!
Все пак говорим за стар Пасат тук!


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 10 дек 2004 19:19


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Пет 10 дек 2004 20:51


Честито и от мен и да дойдеш да се покажеш на следващата среща :)


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Пет 10 дек 2004 22:34


Честита придобивка и мнго безаварийни километри.
Като всяка кола втора ръка и ти изглежда си наследил някой болести :)
Та на въпроса.

2.В десния фар има конденз и малко черно май щото е близо до възд. филтър, не знам от къде може да влиза...


Уплътнението на фаровете е много кофти на ФВ-тата около тази година. Причината е, че това уплътнение не е гума ами просто паста която полимеризира след нанасяне. Ако не е нанесена хубаво, с времето и стареенето порпуска влага. Решението: ( мисля че са на същия принцип като на голфа ако не се лъжа ) Стълклото се държи на 4 метални скоби. Внимавай при свалянето. Вземи си някой да ти асистира. Обираш влагата вътре, по стъклото и внимателно по рефлектора. Взмиаш една тубичка силикон ( 3,5-4 кинта ) и нанасяш културно и от двете страни. ( аз даже използвах и старото "уплътнение" ).

3.Между 2600 и 3100 оборота или на 5 -та тва е някъде между 95 и 115 започват вибрации които ме дразнят, след това двигателя заспива ама не знам дали опира нещо някъде по купето или...


Виж как в при тези оборити и при другите скорости. Ако прави проблема не при обороти а при скорост тогава мнго е вероятно да е от джанти/гуми. Отиди при някой гумаджия да ти ги провери. Ако са криви - то поне оправи предните. Околко 15 лв. на джанта е изправяне баланс и мотаж. Не се скъпи, защото в последстие може да си имаш по големи неприятноси по ходовата част.

По точка 6. скоро имаше една тема ( мисля в Голф секция ) за парното. Там се коментираше за жилата вътре.

Успех.


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Съб 11 дек 2004 0:15


Честито и от мен !!!! Мноооого безавариини километри !!!
Няма да съжаляваш !!! За мен това са най-добрите автомобили !!!!
Ето това е от ден на ден ставаме все повече и по-силни!!! :wink: Ще изпревариме колегите с голфчетата !!!
Отбеляза ли се вече в преброяването ???


Anonymous

Re: нова (стара) кола

Мнениеот Anonymous » Сря 15 дек 2004 11:22


Dan4ote написа: Пич, на моя пасат само смяна на ангренажен ремък ми искат 1000 лв. :) А това с въздуха от Италия направо ме разби :lol:

никога нова кола НИКОГААА :shock: И от тотото да спечеля предпочитам да си реставрирам някоя 15-20 годишна като нова отколкото да ръся ненормални пари за глупости :x


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: нова (стара) кола

Мнениеот WDW » Сря 15 дек 2004 13:08


Boxster написа: .......





ЕЕЕЕЕЕЕЕЕееееееее това не го казвай!!!Няма по-добра кола от новата кола !!!


Anonymous

Re: нова (стара) кола

Мнениеот Anonymous » Сря 15 дек 2004 13:27


WDW написа:........

да бе! какво прави новата кола? вози те! а една стара бегачка направена като нова за 3 пъти по-малко пари? пак същото само дето ти е много по-гот 8) Всъщност преди 2-3 седмици карах една 98' А4-ка 1.8 20V и никак не ме удовлетвори затова ми минаха и подобни мисли :twisted:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта