колата не пали
- zdravkomg
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
колата не пали
Здравейте колеги,имам следния проблем с паленето на пасат(всъщност не мога да го запаля въобще)давам на контакт-бензиновата помпа се чува,в бензиновата дюза обаче не отива гориво!колата е пасат б4 1,8mi 90коня 1994 година!ходих на два елкона и нищо.колата е на газ но в момента е изолирана газовата система докато не си оправя бензина!днес даже един майстор ме зарадва да си купувам нов компютър!а компютъра дава импулси към дюзата!като му дам на дюзата директен ток към акумулатора-отваря като го махна-затваря!някакви съвети?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: колата не пали
zdravkomg написа:Здравейте колеги,имам следния проблем с паленето на пасат(всъщност не мога да го запаля въобще)давам на контакт-бензиновата помпа се чува,в бензиновата дюза обаче не отива гориво!колата е пасат б4 1,8mi 90коня 1994 година!ходих на два елкона и нищо.колата е на газ но в момента е изолирана газовата система докато не си оправя бензина!днес даже един майстор ме зарадва да си купувам нов компютър!а компютъра дава импулси към дюзата!като му дам на дюзата директен ток към акумулатора-отваря като го махна-затваря!някакви съвети?
Това,че чуваш Помпата нищо не означава!Откачи входящия маркуч към Моното и виж при подаване на Контакт дали ще хвърля силно гориво!
Re: колата не пали
е изолирана газовата система
Дюзата е била прекъсната с реле.Там проверихте ли връзката?
- zdravkomg
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
Re: колата не пали
в момента колата е все едно без газово!
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: Нед 07 дек 2008 19:47
- Автомобил: Vokswagen Pasat B3
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Русе
Re: колата не пали
След като знаеш кои са изводите на дюзата, с мултицет провери по веригата къде има прекъсване. Възможно е да е от буксата,при издърпването да се е извадил кабела от клемата .
Re: колата не пали
slavi7575 написа:След като знаеш кои са изводите на дюзата, с мултицет провери по веригата къде има прекъсване. Възможно е да е от буксата,при издърпването да се е извадил кабела от клемата .
Провери си налягането на бензина от помпата,измери съпротивлението на дюзата трябва да е около 1.6 ома виж бобина комутатор датчик на хол.При ниско налягане няма как да запали!
- zdravkomg
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
Re: колата не пали
rado_lv написа:slavi7575 написа:След като знаеш кои са изводите на дюзата, с мултицет провери по веригата къде има прекъсване. Възможно е да е от буксата,при издърпването да се е извадил кабела от клемата .
Провери си налягането на бензина от помпата,измери съпротивлението на дюзата трябва да е около 1.6 ома виж бобина комутатор датчик на хол.При ниско налягане няма как да запали!
всичко е проверено и е на шест без датчика на хол!как да го замеря него?знам къде се намира иначе
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: колата не пали
Пробата правиш със свето-диод!Има писано по въпроса!
П.П Ако не намериш инфо:Светодиода се свързва през резистор(около 1кОм) м/у маса и изхода на датчика на Хол!Светодиода има посока(катода на маса,а анода през резистора към изхода на датчика)!

П.П Ако не намериш инфо:Светодиода се свързва през резистор(около 1кОм) м/у маса и изхода на датчика на Хол!Светодиода има посока(катода на маса,а анода през резистора към изхода на датчика)!
- zdravkomg
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
Re: колата не пали



-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Божурище
Re: колата не пали
а как разбраха? компютър се прецаква трудно. направи и диагностика, ако е компа ще си покаже без проблеми.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: колата не пали
Какво е от Компютъра?Ако се е скапал драйвера за дюзата,ще ти пали на газ поне!При въртене на стартер имаш ли искра на делкото?
- zdravkomg
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
Re: колата не пали
на газ пали и искра имам от делкото!но просто явно не дава сигнал към дюзата!всичко си работи по колата-има ток,помпата работи и хвърля бензин,слагах дуга бобина комутатор,сменяха ми инжектора с друг(и пак не отвори дюзата),тази вечер ще сменям двете релета да видя-номер 30 и номер 80 или 167
- zdravkomg
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
Re: колата не пали
по принцип колата е направена така че и при двете положения на ключа за газта да пали на бензин-когато колата мине 2000 оборота и си минава на газ-сега я паля на газ чрез ключето(мисля че знаете как)или чрез клапана на газта с плюса на акумулатора!просто не виждам какво може да е а и както споменах в петък ходих на два елкона а в събота на газаджия!ако не е компа(за което искренно се надявам)остава да има вече някаква оттечка от към тока(например от помпата)и да отива по малко ток към дюзата!но помпата се намира под една 90 литрова бутилка от газ която стои напречно на багажника и ще ми е малко зор да я махна-но в крайна сметка и това ще направя преди да посегна на компютъра
Re: колата не пали
преди имах астра и имах същия проблем, палеше само на газ, а на бензин не. Оказа се че е някаква платка в дистрибуторната капачка.И не искаше да отваря дюзата за бензина, астрата беше 1,6 моно
Re: колата не пали
zdravkomg написа:на газ пали и искра имам от делкото!но просто явно не дава сигнал към дюзата!всичко си работи по колата-има ток,помпата работи и хвърля бензин,слагах дуга бобина комутатор,сменяха ми инжектора с друг(и пак не отвори дюзата),тази вечер ще сменям двете релета да видя-номер 30 и номер 80 или 167
Щом колата пали и работи на газ отпадат комутатор датчик на хол,бобина това всичко се управлява от ECU,щом си на газ и палиш на бензин провериси ключа който управлява газовата да не би да прекъсва дюзата и да не може да я пусне когато си на бензин, по принцип както колегата каза когато си на газ дюзата не работи тоес пекъсва се със реле поне при мен е така иначе на бензин се управлява от ECU и работи в импулсен режим!Това че помпата работи не значи че е добре провери както ти казах налягането и дали хвърля яко както колегата е писал. Имах случей на 20 дена нова помпа да се повреди и колата спря да пали поради ниско налягане вътре в моното имаш регулатор на налягането който го прави постояно и ако е по-малко от допустимото дюзата не пръска както трябва.Провери всичко може и ECU да нея управлява правилно.Дюзата нее клапан който само отваря и затваря!Той участва във смесообразуването взависимост от факторите темп. и т.н.!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта