Леко чукане в мотора.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 27 фев 2011 14:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново
Леко чукане в мотора.
Здравейте,фенове имам 1? става дума за В5 Като загрее мотора се чува леко чукане от към задната част,и на моменти се губи ,някой сблъсквал ли се с този проблем.Някой ми каза че е некакав маслен обтегач.Ако някой и ма отговор нека ми шарне.Благодаря предварително.Мотора ми е 1.8 20v бензинка.
Последна промяна от dulgiq70 на Чет 03 мар 2011 10:37, променено общо 1 път.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Леко чукане в мотора.
А двигателя ти е някой от тези с вътрешното горене,нали! 

- kretenia
- Мнения: 111
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 8:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Леко чукане в мотора.
Има вероятност шума да идва от маховика,ако се с демпферен такъв,но все пак конкретизирай двигателя и тогава знаещите в този форум ще дадат компетентно мнение.
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Леко чукане в мотора.
Хидравличен повдигач на 4-ти цилиндър.
Има процедура за установяване.
Сваляш капака на главата.
Завърташ валовете, така че да не натискат повдигачите (за всеки цилиндър поотделно) с гърбиците.
С нещо неметално и не много твърдо, но все пак здраво, започваш да натискаш пуловете.
Луфта не трябва да бъде повече от 1мм (ако не се лъжа, но в руските описания за ремонт имаше точно колко е)
Ако има луфт трябва да го смениш. За предпочитане е да смениш всичките от страната, където има луфт (входящи или изходящи).
Процедурата отнема около 15-на минути.
Има процедура за установяване.
Сваляш капака на главата.
Завърташ валовете, така че да не натискат повдигачите (за всеки цилиндър поотделно) с гърбиците.
С нещо неметално и не много твърдо, но все пак здраво, започваш да натискаш пуловете.
Луфта не трябва да бъде повече от 1мм (ако не се лъжа, но в руските описания за ремонт имаше точно колко е)
Ако има луфт трябва да го смениш. За предпочитане е да смениш всичките от страната, където има луфт (входящи или изходящи).
Процедурата отнема около 15-на минути.
Последна промяна от kirhadj на Пет 04 мар 2011 9:46, променено общо 1 път.
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Леко чукане в мотора.
И аз за маховика си мисля.. пробваи като натиснеш съединителя из4езва ли 4укането
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 27 фев 2011 14:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново
Re: Леко чукане в мотора.
Но както чука в следващиа момент се губи,и после пак се обажда.
Ако е повдигач ша чука постоянно.
Ако е повдигач ша чука постоянно.
- kretenia
- Мнения: 111
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 8:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Леко чукане в мотора.
Човеко,няма ли най-накрая да споделиш аджаба за какъв двигател става въпрос? 

-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 27 фев 2011 14:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново
Re: Леко чукане в мотора.
Излезе обтегач на веригата. 

- group®
- Темерут
- Мнения: 10093
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Леко чукане в мотора.
Така и не вдена да си кажеш мотора 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта