Смяна на гумички на клапани.

Техническа и сервизна информация за Passat
aifos
Мнения: 118
Регистриран на: Сря 03 авг 2005 18:35
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Видин

Смяна на гумички на клапани.

Мнениеот aifos » Пон 21 авг 2006 13:30


Моля, кажете майстор ,който може да смени гумичките качествено и на добра цена.Без сваляне на главата.
За София




Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пон 21 авг 2006 13:55




aifos
Мнения: 118
Регистриран на: Сря 03 авг 2005 18:35
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Видин

Мнениеот aifos » Пон 21 авг 2006 15:32




Каза , че няма обурудване такаче ...


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 21 авг 2006 15:38




barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Пон 21 авг 2006 16:20


След като ме прецакаха много здраво - един "майстор" ми направи уж ремонт - уж смени гумички, сегменти, гарнитури, шлайфане и пасване на клапани и си прибра 370лв колата беше по зле от преди и освен че продължи да си харчи 1л масло на 1000км почна и водата да намалява та се оказа че е сменил само гарнитура на главата и то не я беше сложил както трябва. Та сега я карах колата в Ботевград при един мой стар познат майстор който много време беше по чужбина и сега наскоро се върна та той ми я направи и сега вече 1000км карам и маслото не е мръднало от мах. И ми взе 300лв обаче сложи сегменти kolbenschmidt (немски - най-скъпите които имаше в магазина по скъпи даже от mahle(82лв) които бяха кам 95лв) и гарнитури и гумички victor reinz. Та общо взето към 150лв части и 150лв за работа.
Та ако случайно не намериш къде да си я направиш и не те бърка че е в Ботвград ще ти дам телефон. За 1 ден ще я направи ако сменя само гумички ако сменя и сегменти за 2дни.
kolbenschmidt се казват обаче...mod edit: vaskoto1

Добре че каза че се чудех точно как се пишеха а пак кутииката е чак в колата :)

Последна промяна от barbushev на Пон 21 авг 2006 21:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 21 авг 2006 17:57


Гумички на клапани може да се сменят и без да се сваля главата.Само трябва въже :)


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 21 авг 2006 18:24


bobcho написа:Гумички на клапани може да се сменят и без да се сваля главата.Само трябва въже :)

:gruebel :dontknow:


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Пон 21 авг 2006 18:29


да, и моя майстор каза че може да ги смени без да сваля главата ама пък не може да пасне клапаните пък и аз исках и сегментите да смени така че не става без да свали главата :)


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 21 авг 2006 19:34


MITKO_DVD окачва се нагренажния ремък, отвиват се свещите и се пъха въжето в цилиндрите като същевременно се превърта коляновия вал за да може буталото да притисне въжето към клапаните и те да не могат да изпаднат при смяната на гумичките:)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 21 авг 2006 20:07


само смяна на тия неща е толкова половинчата работа че няма накъде!
за мене ако си допрял до нещо по главата-това си е половин основен ремонт! сваляй и прави главата отвсякъде! дори и нищо друго да не пипнеш-колата се преобразява!


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Пон 21 авг 2006 20:26


на мен ми сменяха гумичките без да ми махат главата,и досега за 5000 км не е пипнала грам масло :!:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 21 авг 2006 20:37


bobcho написа:MITKO_DVD окачва се нагренажния ремък, отвиват се свещите и се пъха въжето в цилиндрите като същевременно се превърта коляновия вал за да може буталото да притисне въжето към клапаните и те да не могат да изпаднат при смяната на гумичките:)

Бобчо извинявай братле ама това за пръв път го чувам.Този метод незнам каде е известен но аз съм също от Монтана и честно казано не съм чувал за такова нещо.На мен съми сменя ли гумички, а и съм виждал на доста коли да се сменят ама такова чудо с въжето за пръв път чувам.Колкото до ангренажа знам че се сваля ,за да се свали раз.вал,но въже :shock :gruebel :???


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 21 авг 2006 20:50


Скоро сменях гумички "отгоре". Изчанчих се, един ден ми изяде, но просто бях обещал на колегата и нямаше как.
Може да се направи приспособление с което да се държат клапаните горе, но е много неудобно. Това с въжето е не лоша идея също.
Тия дни ще пусна тема с цени за части за полуосновен ремонт на Пасат /онзи ден го затворих и сега чакам да видя как ще е/
Всичко излезе около 600 лв. частите са KS и VictorReintz


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Пон 21 авг 2006 23:38


С необходимите инструменти(и при условие че нещо не спъне работата) гумичките на клапаните се сменят за максимум 1,30-2 часа.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 22 авг 2006 0:12


поддържам мнението за 4ас-два работа заштото е така и не съм много съгласен 4е ако се стигне до гуми4ки е по добре да продължаваш и надолу с главата,на фв с година производство до 1995 г това е нормален проблем когато мотора е около 200000км и след една смяна на гуми4ки тоя съштия мотор за "основен"ремонт не пуши ништо и спира горенето на масло така 4е доста пъти няма смисъл да се отваря и главата



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта