Пасат Б4 2E-Голяма мъка и проблем за морето HELP!!!!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Пасат Б4 2E-Голяма мъка и проблем за морето HELP!!!!

Мнениеот MITKO_DVD » Нед 20 авг 2006 20:39


Колеги направо ми се разказа играта с мойта машинка на път за морето.Миналата неделя както си карах за морето на 40 км. след В.Търново при скорост 120км/h ми се скъса болта на коляновия вал :horror: :maaad: :060: еб. ми се мамата.Излупа и изгърмя яко , гледам на огледалото върчат ремъци-ужас,спирам веднага и отварям капака гледам трите шайби на коляновия вал излезли и се закрепили на една страна,направо унемях :rocketwhore :woooow: :stumm . Пет часа чакане и ходене по мъката,никой ебати колегите шофьори нейска да спре,направо съм потресен.С хиляди разговори оредих платформа до Варна с идеята да я направят там, но уви нищо нестана и се прибрах с автобуса.Започвам да търся начин да я придвижвам до София да я правя.Та изкарах незабравима лятна почивка :talk: :insane :weep:
Та това е колеги с така се случи моя красавчо,аз поне спициално за такъв проблем не бях чувал и виждал.Какви може да са последствията и за какво време и пари ще се управи колата?
Ако някой е имал подобен проблем или е чул ще се радвам да го споделите с мен.

Последна промяна от MITKO_DVD на Сря 17 окт 2012 9:21, променено общо 2 пъти.




AMIGO
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AMIGO » Нед 20 авг 2006 20:57


Съчувствам ти за тази гадост, която ти се е случила с количката и то пък точно на почивка:? :( За съжаление технически съм доста неграмотен и не мога да ти дам съвет :? :( :?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 20 авг 2006 21:34


ако се е скъсал централния болт на вала-това означава че и ангренажа е превъртял и може да има таратор в мотора... ако са обаче само 4те болта които държат шайбите-тогава почти нямаш грижи!
сваля се цантралния болт и дори да се наложи замяна на колелото на ангренажа-не е болка чак такава.
кажи кое точно е скъсано!?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 20 авг 2006 21:39


сори колега ,слу4вало се е и друг път -това е за твое успокоение;ако имаш късмет да извадиш пар4ето от болта си супер ако не си е е...ло ма.....та.!само да знаеш 4е до тук се е стигнало от хлабави шаиби успех и късмет


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Нед 20 авг 2006 21:53


vaskoto1 написа:ако се е скъсал централния болт на вала-това означава че и ангренажа е превъртял и може да има таратор в мотора... ако са обаче само 4те болта които държат шайбите-тогава почти нямаш грижи!
сваля се цантралния болт и дори да се наложи замяна на колелото на ангренажа-не е болка чак такава.
кажи кое точно е скъсано!?

Васко централния болт се е скъсал и половината е вътре.Не са четрите болчета на фланеца които се хваща за коляновия вал.Баш гадурийка си е и май найстина ше отиде на доста зле.Защото е изхвръкнало и колелото на ангренажа,абе целия пакет.Един майстор във Варна пък се изцепи че това бил проблема на Пасатите,защото проблема идвал от демферната шайба.Незнам аз за пръв път виждам и чувам за такова нещо ,а се занимавам от доста време с коли,части и ремонти.


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Пон 21 авг 2006 1:02


Климатика беше ли пуснат по време на аварията?
Преди години имах проблеми с една Астра 1.6. Беше мръднала шпонката на коляновия вал. Говорих с един познат(живее в Канада и има собствен сервиз) и той каза, че малките мотори имат този проблем когато имат повече "екстри" :? Под екстри визирам хидравлика и климатик. На тази Астра не се стигна то такава авария, но компютъра се побъркваше защото оптически датчик четеше по едни резки на шаиба на коляновия вал, а луфта беше голям. За капак беше и автоматик :(

п.п. MITKO_DVD ти си спомни, все пак сменял ли си ангренаж къде,как,кой,кога.... :idea: Може и там да се крие истината!
Тя количката ти го е "казвала"...само дето не си я разбрал :?

Пуснато на: Авг 10, 2006 MITKO_DVD написа:Имам следния проблем който се появи от вчера (и мама му стара едно опрайш друго тръгне,еб.... ми се мамата ,а трябва да пътувам събота за морето ПОМОГНЕТЕ,кой с каквото може :horror: :wavecry :don't worry ),като тръгвам на първа и втора при подаване на газ,колата невърви-не ускорява и изведнъж дръпва.Иначе си има мощнос и колата я карах на бензин ей това ми направи впечатление.Мотора е 2Е пълна инжекция '94г. има газова Ловато която превключва на 2500оборота и достигнала тем..ПОМАГАЙТЕ ЧЕ ТАКА СЕ ПРИТЕСНЯВАМ ДА ТРЪГНА ЗА МОРЕТО. :cry:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 21 авг 2006 8:18


вероятни повреди според мен:
клапани
колянов вал (95% ще ти трябва нов...)
дано не са отишли още работи.

абе-мотора на двора... :cry:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 21 авг 2006 10:01


Съболезнования, колега! :(
Лично испитах подобна гадост преди няколко години с Трабантчето ми, така, че...
Дано белята не е толкова голяма и успееш да се оправиш лесно!
Късмет!


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 21 авг 2006 10:30


tyo написа:Климатика беше ли пуснат по време на аварията?
Преди години имах проблеми с една Астра 1.6. Беше мръднала шпонката на коляновия вал. Говорих с един познат(живее в Канада и има собствен сервиз) и той каза, че малките мотори имат този проблем когато имат повече "екстри" :? Под екстри визирам хидравлика и климатик. На тази Астра не се стигна то такава авария, но компютъра се побъркваше защото оптически датчик четеше по едни резки на шаиба на коляновия вал, а луфта беше голям. За капак беше и автоматик :(

п.п. MITKO_DVD ти си спомни, все пак сменял ли си ангренаж къде,как,кой,кога.... :idea: Може и там да се крие истината!
Тя количката ти го е "казвала"...само дето не си я разбрал :?

Пуснато на: Авг 10, 2006 MITKO_DVD написа:Имам следния проблем който се появи от вчера (и мама му стара едно опрайш друго тръгне,еб.... ми се мамата ,а трябва да пътувам събота за морето ПОМОГНЕТЕ,кой с каквото може :horror: :wavecry :don't worry ),като тръгвам на първа и втора при подаване на газ,колата невърви-не ускорява и изведнъж дръпва.Иначе си има мощнос и колата я карах на бензин ей това ми направи впечатление.Мотора е 2Е пълна инжекция '94г. има газова Ловато която превключва на 2500оборота и достигнала тем..ПОМАГАЙТЕ ЧЕ ТАКА СЕ ПРИТЕСНЯВАМ ДА ТРЪГНА ЗА МОРЕТО. :cry:


Колега колата има всички други екстри само без климатик.Колкото до ангренажа го сменявах преди 7 хил.километра,но майстора несваля болта на коляновия вал ,а само4 болтчета на фланеца.А колкото до предчувствията,мама му стара от едно известно време имах странен шум,като според мен на спукана леко мека връзка или дупчица по генерацията,май това ще да се окаже проблема.Но най гадното че ходих при едни СПЕЦИАЛИСТИ и викат"карай не се бой няма нищо страшно",а аз им викам ей хора требва да тръгвам за морето притеснявам се,те ми викат"Ти щом се притесняваш по добре нетръгвай никаде" и така .


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 21 авг 2006 10:33


vaskoto1 написа:вероятни повреди според мен:
клапани
колянов вал (95% ще ти трябва нов...)
дано не са отишли още работи.

абе-мотора на двора... :cry:

Добре бе Васко за клапаните и да речем бутало ок , но защо и колянов вал,ако успеят както ме убеждават да извадят парчето от болта,няма ли да може да стане същия


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пон 21 авг 2006 10:37


Сори колега и от мен.Да ти кажа премеждията на един мой приятел с голф 3.Абсолютно същия проблем но за късмет във Варна му се случваше.Казвам случваше защото 3 пъти се тюхкаше.За негов късмет нито единия път нямаше мармалад в мотора а и няма как да има нали има защита .Първия път смени ангренажна шайба и извади малко с мъка откъснатото парче,незнам как,2-я път прави нов болт от по яка стомана,пак се скъса,3-я път с едни майстор пилваха вала на място без да го свалят с някакъв странен ъглошлаив които се захваща за мотора стационарно и върти на стартер мотора и се оказа ,че е крив вала.С този метод отнеха няколко стотни от вала .Майстора каза ,че се е получило от първия път заради хлабав болт и по този начин вала е потдал стотни и от там къса следващите болтове колкото и да са яки.След тази процедура авера ми продаде колата защото му беше писнало.Прави ми впечатление ,че мяркам голфа във Варна ,явно всичко е наред и човека си го кара.Така че ако успееш да извади скъсания болт провери дали не е крив вала с въртне на стартер освен ако твоя мотор няма защита и има мармалад.ДАНО ДА НЕ СЕ Е СИГНАЛО ДО ТАМ.УСПЕХ


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 21 авг 2006 11:36


защита няма! и толкова! има само късмет...
иначе-ако успеят да измъкнат парчето от вала-си най добре. обаче всякак ще трябва да се свали вала-поне за проверка...


abcd
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 22 юли 2006 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот abcd » Пон 21 авг 2006 13:42


Прочети внимателно това което е написал 'tyo', особенно втората част от написаното.
Майстора, който последен е затягал централния винт на шайбите само е чувал за динамометричен ключ и в резултат остатъка на винта се е държал на магия. Затова и не си чул тракане или друг шум преди да гръмне всичко. Или удължитела на ключа на този майстор е най-малко половин метър или, още по-лошо, ползва пневматичен гаиковерт.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пон 21 авг 2006 16:02


това което се слу4ило с колегата същото ли е което се случва на прословутия 1.9ТД - шпонката на шайбата на коляновия вал се чупи и вътре става мармалад????


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 21 авг 2006 21:17


Тоя проблем с шпонката го има ина ABS мотора май. Едно момче от форума с Голф изпища заради тази щпонка.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 115 госта