Колеги днес какво забелязах - пре загрят двигател ( ABS 1,8 Mi )подадох няколко пъти рязко газ и винаги двигателят като се задавя за момент докато вдигне обороти . Ако подавам постепенно , но не много бавно газ няма такова давене . Бях забелязъл същото преди време но си мислех че е защото двигателя е студен ,но днес със сигурност беше загрял поне над 70 градуса . А пробвах Пасата на един друг колега -при студен двигател веднага си вдигаше обороти.Колата я карам само на бензин , гледам че ауспуха сивее , разхода на бензин под 6,5 извънградско ( наливам само в ЛУКОИЛ ), двигателя работи много равномерно , само това давене ме притеснява много , че колата я ползвам само за дълги пътувания да не ме остави някъде . А и това припушване при запалване няма топъл няма студен двигател , загасвам за 4-5 минути и при запалване - дим за 2-3 секунди и веднага изчиства . Майка му и прасе преди седмица смених гумичките на клапаните и започвам да си мисля дали пък този дим не е от конденз и недоизгоряло гориво защото го няма този лютив мирис от изгоряло масло.
Дайте някакви идеи .
Като за начало мисля да я закарам на диагностика.
Благодаря предварително.
Давене на двигател ABS
Давене
ivo123 написа:антифриза да не ти намаля, да влиза в цилиндрите по малко
Ако "дърпа " антифриз ,то то е много малко щото не забелязвам да намалява
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
елементарно
Първо провери елементарните неща. (Стига с тези ламбда сонди)Проверил ли си си свещи, делко, бензинов филтър?Имах нещо такова и след смяна на бензиновия филтър всичко е 6.
Трябваше да дам 20лева за стенд за да ми кажат за филтъра
Трябваше да дам 20лева за стенд за да ми кажат за филтъра

Re: елементарно
kaloyan22 написа:Първо провери елементарните неща. (Стига с тези ламбда сонди)Проверил ли си си свещи, делко, бензинов филтър?Имах нещо такова и след смяна на бензиновия филтър всичко е 6.
Трябваше да дам 20лева за стенд за да ми кажат за филтъра
Мисля че се прав , бензиновият филтър не съм го сменял и е възможно да има недостиг да гориво при рязко форсиране. Ще го сменя и ще пиша за резултата.
Би ли ми казал къде се намира този филтър , има ли достъп до него от багажника ( седан ).
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: елементарно
niviat написа:Би ли ми казал къде се намира този филтър , има ли достъп до него от багажника ( седан ).
Отдолу под колата до задна дясна гума (метален цилиндър от двете страни влизат бензинови маркучи)

- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
смяна
Филтъра се сменя за 10 минути.Развиват се 6 болтчета за да се завърти кората и после с отвертка (кръст) се развиват двата винта на маркучетата и болт стягащ шината която държи филтъра към планка.
Приготви си съд за 200гр бензин който изтича.Вадиш и сменяш.Внимаваш с посоката на филтъра-стрелката е от резервоара къв двигателя!!
Въпрос?Когато поставих новия филтър ми направи впечатление че шината не може да се стегне плътно около филтъра???Нарочно ли е за поемане на линейни разширения, или трябва да го уплътня с нещо меко като изолирбант?
Приготви си съд за 200гр бензин който изтича.Вадиш и сменяш.Внимаваш с посоката на филтъра-стрелката е от резервоара къв двигателя!!
Въпрос?Когато поставих новия филтър ми направи впечатление че шината не може да се стегне плътно около филтъра???Нарочно ли е за поемане на линейни разширения, или трябва да го уплътня с нещо меко като изолирбант?
Давене
Благодаря на всички за отделеното внимание .
След смяната на филтъра ще пиша дали има промяна .
След смяната на филтъра ще пиша дали има промяна .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 131 госта