Има ли логика?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Има ли логика?

Мнениеот silent » Сря 23 авг 2006 17:00


Като е студен кошника и го пална бачка като дизелче. Има нещо дето почуква на някой от цилиндрите и то само един щото е с малка честота и най се чува на средни обороти докато мина два три километра, после изчезва. С един познат уж голям спец "откачахме" цилиндрите един по един и се оказва че звука го няма като откачим 2 ри цилиндър. Той е убеден че е виновен повдигача на 2 ри цилиндър. Ама аз не виждам логика като е изключен цилиндъра и бачка без натоварване да спре да му тропа и повдигача. По скоро нещо по буталната група би следвало да е та дори и някаква хлабина по бутален болт та дори и лагер. Макар че я карам вече 100 хиляди така. Та мисълта ми е каква е връзката ако действително е повдигач.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 23 авг 2006 17:08


ОТВАРЯЙ МОТОРА ВЕДНАГА! щото после да не ревеш... ако не си вече изревал...
може да е биелен лагер (най доброто) а може и да е бутален болт! на една мазда навремето единия се беше охлабил и биелата крива малко и се беше надрал 3мм в стената на цилиндъра! отиваш на нов болк и сите салтанати и чудеса...
има вариант ако е биелен лагер да е прекълцал вала ама тва е по малката беля от блок...
недей повече я кара а веднага я отвори!


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 23 авг 2006 19:54


Ще подиагностицирам още малко пък тогава ще решавам. След 100хиляди км. каране с тоя шум. Ако е имало нещо за засиране да се е засрало вече. Така че няма да бързам да отварям. пък то ще се чуе. Мерси Васко за съвета. Интереснто е че шума го има само на студена кола и то само няколко километра в началото.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 23 авг 2006 20:21


Колега най-вероятно става въпрос за охлабен бутален болт,имал съм подобен случей и се оказа бутален болт.Такаче моя съвет не чакай ,а действай.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 23 авг 2006 20:48


бутален болт


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Сря 23 авг 2006 20:53


А може ли да е искра прескачаща от лулата?Как се чува?


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Сря 23 авг 2006 21:16


silent написа: Ако е имало нещо за засиране да се е засрало вече. Така че няма да бързам да отварям. пък то ще се чуе.

Ох,как ми трябва твоето спокойствие сега :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 23 авг 2006 22:45


щом изчезва на загряла кола-има шанс да е биелен лагер... свали поне картера и виж! а да не те мързи!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 23 авг 2006 23:22


колега от такъв мързел на времето сменях блок на КР, биелата се показа да си види стопанина ,буталото легна да спи на пар4ета в картера а 4овека се 4удеше какво да прави;приятен размисъл


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Чет 24 авг 2006 20:52


След като прочетох написаното след безсънна нощ рано сутринта палнах колата и със замах отворих капака . Почнах да дърпам кабелите на свещите един след друг ... и се оказа че тропането си го има при всички положения. Не знам защо съм се заблудил че при изключен втори цилиндър няма почукване но факта си е факт. Това което видях е че всички цилиндри работят сравнително равномерно. Да се надявам че действително може да е повдигач. Ако всичко е наред след 20хиляди км ще сменям ангренаж и тогава ще ги сменя повдигачите. Междувпрочем досега не ми е светвала лампата на маслото и свирил зумера.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Teberov и 159 госта