Има ли логика?
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Има ли логика?
Като е студен кошника и го пална бачка като дизелче. Има нещо дето почуква на някой от цилиндрите и то само един щото е с малка честота и най се чува на средни обороти докато мина два три километра, после изчезва. С един познат уж голям спец "откачахме" цилиндрите един по един и се оказва че звука го няма като откачим 2 ри цилиндър. Той е убеден че е виновен повдигача на 2 ри цилиндър. Ама аз не виждам логика като е изключен цилиндъра и бачка без натоварване да спре да му тропа и повдигача. По скоро нещо по буталната група би следвало да е та дори и някаква хлабина по бутален болт та дори и лагер. Макар че я карам вече 100 хиляди така. Та мисълта ми е каква е връзката ако действително е повдигач.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ОТВАРЯЙ МОТОРА ВЕДНАГА! щото после да не ревеш... ако не си вече изревал...
може да е биелен лагер (най доброто) а може и да е бутален болт! на една мазда навремето единия се беше охлабил и биелата крива малко и се беше надрал 3мм в стената на цилиндъра! отиваш на нов болк и сите салтанати и чудеса...
има вариант ако е биелен лагер да е прекълцал вала ама тва е по малката беля от блок...
недей повече я кара а веднага я отвори!
може да е биелен лагер (най доброто) а може и да е бутален болт! на една мазда навремето единия се беше охлабил и биелата крива малко и се беше надрал 3мм в стената на цилиндъра! отиваш на нов болк и сите салтанати и чудеса...
има вариант ако е биелен лагер да е прекълцал вала ама тва е по малката беля от блок...
недей повече я кара а веднага я отвори!
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ще подиагностицирам още малко пък тогава ще решавам. След 100хиляди км. каране с тоя шум. Ако е имало нещо за засиране да се е засрало вече. Така че няма да бързам да отварям. пък то ще се чуе. Мерси Васко за съвета. Интереснто е че шума го има само на студена кола и то само няколко километра в началото.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
След като прочетох написаното след безсънна нощ рано сутринта палнах колата и със замах отворих капака . Почнах да дърпам кабелите на свещите един след друг ... и се оказа че тропането си го има при всички положения. Не знам защо съм се заблудил че при изключен втори цилиндър няма почукване но факта си е факт. Това което видях е че всички цилиндри работят сравнително равномерно. Да се надявам че действително може да е повдигач. Ако всичко е наред след 20хиляди км ще сменям ангренаж и тогава ще ги сменя повдигачите. Междувпрочем досега не ми е светвала лампата на маслото и свирил зумера.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Teberov и 159 госта