добър вечер на всички имам пасат б3 1.8 92 г. и имам следните проблеми
1.като се пусне климатроника духа само от страната на шофьора и на прозореца никаде другаде.
2.имам ел. прзорци свалят се и се дигат трудно смазах машинките и пак си е същата работа.
3.и само за инфо какво масло сипвате.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!
пасат б3 1.8 92 г.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б3 1.8 92 г.
по точка 1.
За следващите услуги, можете да се обръщате към мен, Стефан ( zfa159 ) : :
mobile: 0895 428 161 , skype : stefan.gorchev или на ЛС -> Изображение
-> Автомобилни климатици,климатроници,охладителни системи,автопарно,перки и т.н. - вече 2 години усилено се занимаваме с профилактика и ремонт на охладителни и климатични системи, основно на Volkswagen, Audi, Seat и Skoda, както и на всички други автомобили.Имаме възможността да предложим ремонт на различни части по системите,както и доставка на голям набор нови резервни части - охладителни перки,водни и климатични радиатори,термостати,водни помпи,компресори,филтър-дехидртатори,вентилатори за парно,стъпкови моторчета за управление на клапите при системи с електронно управление (климатроник,термотроник),доставка на нови оригинални тръби и маркучи за фреон R134a, както и ремонт и изработка на такива според нуждите на конкретната климатична система.
Този човек би могъл да ти помогне.
По точка 2:
има реална опасност ел стъклата да са ти с неоригинална инсталация/силови/без контролера и инсталацията до него/намира се под задната седалка като я вдигнеш една черна кутия закрепена към ламарината за пода влизат 3 букси с кабели в нея ако я нямаш..../който ги управляява и затова да е така-често срещана интервенция в Италия.
По точка 3.Сипвай каквото си искаш масло стига да отговафря на спецификациите на производителя :
IV. Одобрения на производителите
Ще говорим само за нормите на VW.
“VW- Norm 500.00” – е одобрение за пестящи енергия масла
“VW- Norm 501.01”, “Norm 502.00”, “Norm 502.02”, “Norm 503.00”, – е одобрение за масла за бензинови двигатели
“VW- Norm 505.00”, “Norm 505.01”, “Norm 506.00”, – е одобрение за масла за дизелови двигатели
И тук е най-важното:
1. Масла отговарящи на нормите “VW- Norm 503.00” и “VW- Norm 506.00” не трябва да се използват при двигатели производство преди 2000г.те са от типа “Longlife- Service” и са за модели след 1999г.
2. Според VW – трябва да се знаят още две важни неща:
- Масла от вискозитетен клас 15W-40/50, 20W-40/50 са за отрицателни температури не по-ниски от минус 150С- за положителните нямат ограничение!
- Масла от вискозитетен клас 5W-30/40, 10W-30/40, които не отговарят на изискванията на “VW- Norm 500.00” , трябва да се употребяват при температури до плюс 150С!
- За всички останали вискозитетни класове няма ограничения нито по положителни, нито по отрицателни температури!
И НАЙ-ВАЖНОТО:
НЕ КУПУВАЙТЕ МАСЛА НЕОДОБРЕНИ ОТ VW!
За следващите услуги, можете да се обръщате към мен, Стефан ( zfa159 ) : :
mobile: 0895 428 161 , skype : stefan.gorchev или на ЛС -> Изображение
-> Автомобилни климатици,климатроници,охладителни системи,автопарно,перки и т.н. - вече 2 години усилено се занимаваме с профилактика и ремонт на охладителни и климатични системи, основно на Volkswagen, Audi, Seat и Skoda, както и на всички други автомобили.Имаме възможността да предложим ремонт на различни части по системите,както и доставка на голям набор нови резервни части - охладителни перки,водни и климатични радиатори,термостати,водни помпи,компресори,филтър-дехидртатори,вентилатори за парно,стъпкови моторчета за управление на клапите при системи с електронно управление (климатроник,термотроник),доставка на нови оригинални тръби и маркучи за фреон R134a, както и ремонт и изработка на такива според нуждите на конкретната климатична система.
Този човек би могъл да ти помогне.
По точка 2:
има реална опасност ел стъклата да са ти с неоригинална инсталация/силови/без контролера и инсталацията до него/намира се под задната седалка като я вдигнеш една черна кутия закрепена към ламарината за пода влизат 3 букси с кабели в нея ако я нямаш..../който ги управляява и затова да е така-често срещана интервенция в Италия.
По точка 3.Сипвай каквото си искаш масло стига да отговафря на спецификациите на производителя :
IV. Одобрения на производителите
Ще говорим само за нормите на VW.
“VW- Norm 500.00” – е одобрение за пестящи енергия масла
“VW- Norm 501.01”, “Norm 502.00”, “Norm 502.02”, “Norm 503.00”, – е одобрение за масла за бензинови двигатели
“VW- Norm 505.00”, “Norm 505.01”, “Norm 506.00”, – е одобрение за масла за дизелови двигатели
И тук е най-важното:
1. Масла отговарящи на нормите “VW- Norm 503.00” и “VW- Norm 506.00” не трябва да се използват при двигатели производство преди 2000г.те са от типа “Longlife- Service” и са за модели след 1999г.
2. Според VW – трябва да се знаят още две важни неща:
- Масла от вискозитетен клас 15W-40/50, 20W-40/50 са за отрицателни температури не по-ниски от минус 150С- за положителните нямат ограничение!
- Масла от вискозитетен клас 5W-30/40, 10W-30/40, които не отговарят на изискванията на “VW- Norm 500.00” , трябва да се употребяват при температури до плюс 150С!
- За всички останали вискозитетни класове няма ограничения нито по положителни, нито по отрицателни температури!
И НАЙ-ВАЖНОТО:
НЕ КУПУВАЙТЕ МАСЛА НЕОДОБРЕНИ ОТ VW!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта