Ето ги как изглеждат задните и как са захваните:


Днес смених този на първата снимка. Доста трудно се намират свестни марки за този тампон. Няма нито лемфьордер, нито боже, мапко и т.н. Само топрани, сваг и други бози. Успях да намеря Febi:


Последователността за смяната и тънките моменти са следните:
1. Сваля се гофрираната тръба за въздушния филтър и капака на моноинжекцията.
2. Отгоре се бърка и се развиват трите болта (Болтове А). На снимката са показани два. Заедно със тях се отвива и една гайка, която държи някакъв конектор. Май за ламбда сондата беше.
3. На канал, отдолу се отвива Болт B. Страшно неприятен момент. Хода на въртене на тресчотката е много малък, понеже е тясно, а болта накрая е корозирал. Със стандартен камък не става, защото идва късо. Трябва удължен камък. Имам едно каре, пробвах стандартен камък + каре + тресчотката, обаче пък идва малко дълго и пак опира. Стана само с удължен камък 17 номер + тресчотката. По едно време ползвах водопроводна тръба за да удължа рамото на тресчотката, понеже непомръдваше. След като се развие болта, пак с една отвертка го заклинвах спрямо корпуса на самия тампон и повдигах, за да успея да извадя напълно болта.
Понеже нямах флашка да му нарежа резбата, ползвах ръждопреобразувател и топнах болта вътре за 10-15 минути:

На етикета на ръждопреобразувателя, пишише '82 година

4. След това се отвиват болтове D.
5. Вади ди се планката, след нея се вади и тампона:

Вляво е скъсания, вдясно е новия. Като свалих стария тампон, има два гумени капака, към него, които го покриват. На новия тампон е сложена гумената шайба.
Още един фотос:

След това процедурата е в обратен ред. Да спомена, че трябва и един крик! Понеже двигателя увисва на двата тампона и пропада. Пък и като се постави новия тампон, стойката (планката) идва доста по-нагоре, понеже тампона не е улегнал и трябва да се повдигне доста с крика. Аз ползвах една дъска да разпределя натиска върху картера и повдигах с крика.
Като цяло резултата е меко казано невероятен. Няма вибрации в таблото, волана и той се успокои, че преди ми масажираше пръстите.

Утре ще сменям другия тампон. Неприятния момент е, че бях поръчал лемфьордер от магазин ДАСКАЛОВ! За миг да се заблее човек и ме метнаха на върбата. Тампона нямаше нито един надпис. Там където е имало някакви надписи, всичко е протрито и изпилено. Няма кутийки няма нищо. Просто един хвърчащ тампом с етикетче надписано с химикал - lemforder. Това се случи, понеже не ходих, лично да взема тампона, който преди това капарирах. Интересно какво целят с тези похвати? Аз лично повече няма да стъпя в магазини ДАСКАЛОВ и най-малкото ще ги черня всеки път когато видя някой да търси части за колата. Май ще вземя утре още едно febi, че този ментак, който ми пробутаха, не ми се ще да го слагам.