съвет за смяна на водна помпа

Техническа и сервизна информация за Passat
mitni
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 24 юни 2006 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

съвет за смяна на водна помпа

Мнениеот mitni » Пон 11 апр 2011 13:04


Реших да сменя водната помпа на пасата -комплект.Свалих генератора и стигнах до четирте болта на помпата.Три са нормални на 13 ,но четвъртия е с вътрешен шестограм на 5.Е него не мога да го мръдна scare .Може ли някак да се навари гайка и после може ли да се сложи обикновен болт.Защо само той е с шестограм?




Потребителски аватар
VWzaxariGo
Мнения: 41
Регистриран на: Вто 23 ное 2010 1:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gorna Orqhovica

Re: съвет за смяна на водна помпа

Мнениеот VWzaxariGo » Пон 11 апр 2011 13:33


пробвай преди да заваряш или нз какво друго с по болям шестограм(или еврейска звезда) и чук поне примен като заобля някой шестограм така успявам да го развия :)


mitni
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 24 юни 2006 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: съвет за смяна на водна помпа

Мнениеот mitni » Пон 11 апр 2011 20:32


С нагряване успях да го отвия :lol: .След смяна на помпата Колбеншмит,термостат Бехр-87гр,и фланец-тройник резултатът беше нулев.Колата загря до 100 градуса ,долният маркуч на радиатора леко се затопли-почти никак.Температурата падна до 92 и не мръдна повече,макар че колата работи на място почти час.Долния маркуч изстина.Парното духа средно топло,изпарителя загря нормално.Перката на радиатора се включва.а радиатора долу при датчика е студен.Утре ще сменя и датчика на радиатора ,но мисля ,че проблема е в него.Стария термостат го сварих и си отвори нормално.Какво може да е?Помагайте ,че вече не знам какво да правя :banghead:


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: съвет за смяна на водна помпа

Мнениеот drago_tr » Пон 11 апр 2011 20:36


Да не е направила въздушна възглавница някъде? :roll: Колко вода събра?


mitni
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 24 юни 2006 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: съвет за смяна на водна помпа

Мнениеот mitni » Пон 11 апр 2011 20:58


Пълних с маркуч така че не знам колко литра сипах.През цялото време колата работи с вирната муцуна ,би трябвало да се е обезвъздушила.Как да разбера дали има въздушна възглавница?


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: съвет за смяна на водна помпа

Мнениеот Гергин » Пон 11 апр 2011 21:04


Таблото показва ли точно температурата. Има теми за него.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: съвет за смяна на водна помпа

Мнениеот drago_tr » Пон 11 апр 2011 21:08


Ами такива симптоми даваш.....точно все едно имаш въздушна възглавница. Виж колко ти събира по спецификация мотора охладителна течност и наливай докато я събере...ако не я побере, след като загрее така че да отвори термостата,значи не е обезвъздушена както трябва. Хвърля ли ти вода от малкото маркуче което отива към разширителното казанче като работи мотора? Тряба да не излиза от там течност с мехурчета.


mitni
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 24 юни 2006 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: съвет за смяна на водна помпа

Мнениеот mitni » Пон 11 апр 2011 21:10


Мерих с термото на мултицета -горе долу е вярно +- няколко градуса.А когато загря до 100 и малко водата в разширителния съд закипя.Как да разбера дали е запушен радиатора/ Миналата есен го смених с чисто нов


Потребителски аватар
tasosss3
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: съвет за смяна на водна помпа

Мнениеот tasosss3 » Пон 11 апр 2011 21:11


колега да не надува от гарнитурата на главата някаде


mitni
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 24 юни 2006 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: съвет за смяна на водна помпа

Мнениеот mitni » Пон 11 апр 2011 21:13


Не съм го погледнал,но преди да сложа фланеца духах в дучицата и в маркуча -не е запушено никъде


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: съвет за смяна на водна помпа

Мнениеот drago_tr » Пон 11 апр 2011 21:15


tasosss3 написа:колега да не надува от гарнитурата на главата някаде


Много е възможно и от това да е :roll:


mitni
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 24 юни 2006 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: съвет за смяна на водна помпа

Мнениеот mitni » Пон 11 апр 2011 21:21


Ако е от гарнитура ще има загуба на антифриз,но защо маркуча ще е студен?


Потребителски аватар
tasosss3
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: съвет за смяна на водна помпа

Мнениеот tasosss3 » Пон 11 апр 2011 21:24


ами при мен малкото маркучле кадето отиваше към разширителя беше запушено и от там надуваше и колата загряваше до 110 градуса


Потребителски аватар
tasosss3
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: съвет за смяна на водна помпа

Мнениеот tasosss3 » Пон 11 апр 2011 21:26


mitni написа:Ако е от гарнитура ще има загуба на антифриз,но защо маркуча ще е студен?

защото има въздушна възглавница демек запушено някаде по инсталацията я клапан на капачката я маркучлето и дуго гарнитурата на главата


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: съвет за смяна на водна помпа

Мнениеот drago_tr » Пон 11 апр 2011 21:32


mitni написа:Ако е от гарнитура ще има загуба на антифриз,но защо маркуча ще е студен?


Ами точно за това колега ти е студен маркуча....помпата ти върти на сухо и няма кои да върти водата. Имаш въздух в системата.А въздуха може да ти идва от избилата гарнитура. Значи направи така: Виж колко ти събира системата ,премери си го в една туба, и почваш да наливаш. Докато наливаш стискай и отпускаи маркучите на радиатора за да изгониш въздуха,докато събере всичката вода.Тогава затваряш капачката на казанчето и палиш. Следиш температурата по уреда .Ако пак вдигне 100 градуса...може да мислиш за гарнитура.
Колега...да не си объркал нещо като си слагал термостата?...Да не си го сложил на обратно....въпреки че е малко вероятно да си го направил? :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: evg_eni и 52 госта