
съвет за смяна на водна помпа
съвет за смяна на водна помпа
Реших да сменя водната помпа на пасата -комплект.Свалих генератора и стигнах до четирте болта на помпата.Три са нормални на 13 ,но четвъртия е с вътрешен шестограм на 5.Е него не мога да го мръдна
.Може ли някак да се навари гайка и после може ли да се сложи обикновен болт.Защо само той е с шестограм?

- VWzaxariGo
- Мнения: 41
- Регистриран на: Вто 23 ное 2010 1:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gorna Orqhovica
Re: съвет за смяна на водна помпа
пробвай преди да заваряш или нз какво друго с по болям шестограм(или еврейска звезда) и чук поне примен като заобля някой шестограм така успявам да го развия 

Re: съвет за смяна на водна помпа
С нагряване успях да го отвия
.След смяна на помпата Колбеншмит,термостат Бехр-87гр,и фланец-тройник резултатът беше нулев.Колата загря до 100 градуса ,долният маркуч на радиатора леко се затопли-почти никак.Температурата падна до 92 и не мръдна повече,макар че колата работи на място почти час.Долния маркуч изстина.Парното духа средно топло,изпарителя загря нормално.Перката на радиатора се включва.а радиатора долу при датчика е студен.Утре ще сменя и датчика на радиатора ,но мисля ,че проблема е в него.Стария термостат го сварих и си отвори нормално.Какво може да е?Помагайте ,че вече не знам какво да правя 


- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: съвет за смяна на водна помпа
Да не е направила въздушна възглавница някъде?
Колко вода събра?

Re: съвет за смяна на водна помпа
Пълних с маркуч така че не знам колко литра сипах.През цялото време колата работи с вирната муцуна ,би трябвало да се е обезвъздушила.Как да разбера дали има въздушна възглавница?
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: съвет за смяна на водна помпа
Таблото показва ли точно температурата. Има теми за него.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: съвет за смяна на водна помпа
Ами такива симптоми даваш.....точно все едно имаш въздушна възглавница. Виж колко ти събира по спецификация мотора охладителна течност и наливай докато я събере...ако не я побере, след като загрее така че да отвори термостата,значи не е обезвъздушена както трябва. Хвърля ли ти вода от малкото маркуче което отива към разширителното казанче като работи мотора? Тряба да не излиза от там течност с мехурчета.
Re: съвет за смяна на водна помпа
Мерих с термото на мултицета -горе долу е вярно +- няколко градуса.А когато загря до 100 и малко водата в разширителния съд закипя.Как да разбера дали е запушен радиатора/ Миналата есен го смених с чисто нов
- tasosss3
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: съвет за смяна на водна помпа
колега да не надува от гарнитурата на главата някаде
Re: съвет за смяна на водна помпа
Не съм го погледнал,но преди да сложа фланеца духах в дучицата и в маркуча -не е запушено никъде
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: съвет за смяна на водна помпа
tasosss3 написа:колега да не надува от гарнитурата на главата някаде
Много е възможно и от това да е

Re: съвет за смяна на водна помпа
Ако е от гарнитура ще има загуба на антифриз,но защо маркуча ще е студен?
- tasosss3
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: съвет за смяна на водна помпа
ами при мен малкото маркучле кадето отиваше към разширителя беше запушено и от там надуваше и колата загряваше до 110 градуса
- tasosss3
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: съвет за смяна на водна помпа
mitni написа:Ако е от гарнитура ще има загуба на антифриз,но защо маркуча ще е студен?
защото има въздушна възглавница демек запушено някаде по инсталацията я клапан на капачката я маркучлето и дуго гарнитурата на главата
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: съвет за смяна на водна помпа
mitni написа:Ако е от гарнитура ще има загуба на антифриз,но защо маркуча ще е студен?
Ами точно за това колега ти е студен маркуча....помпата ти върти на сухо и няма кои да върти водата. Имаш въздух в системата.А въздуха може да ти идва от избилата гарнитура. Значи направи така: Виж колко ти събира системата ,премери си го в една туба, и почваш да наливаш. Докато наливаш стискай и отпускаи маркучите на радиатора за да изгониш въздуха,докато събере всичката вода.Тогава затваряш капачката на казанчето и палиш. Следиш температурата по уреда .Ако пак вдигне 100 градуса...може да мислиш за гарнитура.
Колега...да не си объркал нещо като си слагал термостата?...Да не си го сложил на обратно....въпреки че е малко вероятно да си го направил?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: evg_eni и 52 госта