Здравейте,
Преди ден-два се наложи да притягам винтовете на кората, че беше провиснала от едната страна и забелязах, че на едно две места отдолу купето е oжулено до боя. Някой поправял ли е това покритие, по мои наблюдения би трябвало да е някакъв вид битумно антикорозионно покритие. Подходящо ли е да се ползва изолационна хартия или би могло да се ползва някакъв друг материал? Има ли някой, който вече е поправял тази изолация? Нужна ли е някаква подготовка на мястото преди да се затвори?



поправка на антикорозионното покритие на купето (B5)
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: поправка на антикорозионното покритие на купето (B5)
има такава боя на доста производители(на всички е най-добрата)ама се довери на "боди" остъргваш с телена четка мястото с нарушено покритие и около него и наплескваш по-дебеличко с въпросната боя.преди мазането може да избършеш с по-сочно напоен парцал бензин (не 95,че нещо напоследък понамирисва на нафта и стои мазен,при 98 и 100 не забелязвам такива аномалии)като изчакаш да изсъхне хубаво преди мазането.
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: поправка на антикорозионното покритие на купето (B5)
Благодаря колега,
а иначе къде мога да търся тази боя "боди"
а иначе къде мога да търся тази боя "боди"
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: поправка на антикорозионното покритие на купето (B5)
засега няма да се налага да купувам, ще ми дадат да ползвам малко от това:
NIGRIN Langzeit Unterbodenschutz

Силно устойчиво, бързосъхнещо, антивибрационно и шумоизолиращо битумно покритие, предпазващо от корозия, пътна сол както и удари от камъчета.
Като имам време ще дам впечатления от полагането, и евентуално снимки.
NIGRIN Langzeit Unterbodenschutz

Силно устойчиво, бързосъхнещо, антивибрационно и шумоизолиращо битумно покритие, предпазващо от корозия, пътна сол както и удари от камъчета.
Като имам време ще дам впечатления от полагането, и евентуално снимки.
- vladobg78
- Мнения: 409
- Регистриран на: Пон 19 окт 2009 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: поправка на антикорозионното покритие на купето (B5)
На Нигрин нещата са много добри, знам ги от Германия, но в БГ не съм ги виждал. Знаеш ли къде се продават? Колко пари е тази кутия?
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: поправка на антикорозионното покритие на купето (B5)
доколкото разбрах е купено от Практикер на Цариградско, но колко е струва ...
По немските сайтове виждам 7,98 € (0,32 € / 100g) ... предполагам и тук трябва да е толкова.
Знае ли някой къде мога да открия сребърен спрей/сребърен феролит.
Пишат, че е подходящ за третиране на изходящата генерация. Под форма на спрей ли е и къде може да се намери.
Изобщо какво е подходящо за антикорозионна защита на детайли, които непрекъснато се загряват и охлаждат.
http://www.orgachim.bg/pdf/bg/Emaillak_ ... lit-to.pdf
само че не пише нищо за термоустойчивост
По немските сайтове виждам 7,98 € (0,32 € / 100g) ... предполагам и тук трябва да е толкова.
Знае ли някой къде мога да открия сребърен спрей/сребърен феролит.
Пишат, че е подходящ за третиране на изходящата генерация. Под форма на спрей ли е и къде може да се намери.
Изобщо какво е подходящо за антикорозионна защита на детайли, които непрекъснато се загряват и охлаждат.
http://www.orgachim.bg/pdf/bg/Emaillak_ ... lit-to.pdf
само че не пише нищо за термоустойчивост
Последна промяна от fichtenweg на Съб 16 апр 2011 17:37, променено общо 1 път.
- vladobg78
- Мнения: 409
- Регистриран на: Пон 19 окт 2009 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: поправка на антикорозионното покритие на купето (B5)
Аха ще погледна в Практикер, лошото е че ще ми трябва канал за да я намажа. Има специална боя за високи температури, ако става дума за ауспуха има високотемпературна боя/спрей.
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: поправка на антикорозионното покритие на купето (B5)
Точно за ауспуха става дума, каква е марката на този високотемпературен спрей/боя. Дай някакъв линк или снимки ако имаш.
- dmcdjveli
- Мнения: 253
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 16:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: поправка на антикорозионното покритие на купето (B5)
Само не си боядисвайте гърнета/ауспуси със сребърен феролит !!! Казвам го от личен опит. На старата кола го правих и като се нагреят тръбите, започва да пуши и да мерише силно. Може да съм попаднал на кофти феролит ли и аз не знам. За печките на времето вършеше идеална работа, но за търнетата не знам.
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: поправка на антикорозионното покритие на купето (B5)
Имаш право, аз точно по този повод се зачудих защо в горния линк никъде не се споменава термоустойчивост/огнеупорност, и то не само не се споменава, ами и пише следното //Емайллак сребърен феролит се класифицира като вреден и пожароопасен продукт...далече от пряка слънчева светлина и нагревателни уреди!//. Продукт с такова техн. описание просто няма как да е термоустойчив.
Допускам, че все пак може да има различни видове феролитни продукти (обикновен-декоративен и огнеупорен). Отделно съм сигурен че онзи от едно време няма много общо със сегашния. Аз например знам, че сребърен феролит се ползва на корабите за обработка на димоходните тръби (където се развива доста висока температура), само че тази информация е от едно време, сега идея нямам какво се ползва.
Допускам, че все пак може да има различни видове феролитни продукти (обикновен-декоративен и огнеупорен). Отделно съм сигурен че онзи от едно време няма много общо със сегашния. Аз например знам, че сребърен феролит се ползва на корабите за обработка на димоходните тръби (където се развива доста висока температура), само че тази информация е от едно време, сега идея нямам какво се ползва.
Re: поправка на антикорозионното покритие на купето (B5)
Колега сребриста термо устоичива боя ако ти трябва няма ли да ти свърши работа бронза в малките шишенца които се продава за боядисване на печки за дърва 

- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: поправка на антикорозионното покритие на купето (B5)
Макар че никога не ми се е налагало да боядисвам печка за дърва или бурии за такива и нямам никакви впечатления колко дълго трае защитата на бронза от малките шишенца, признавам че звучи съвсем логично.
Обаче според това което ми казаха и прочетох в нета, от обработката на гърнетата и тръбите би имало предимно декоративен ефект, понеже корозията на изходящата генерация е в посока отвътре навън (особено силно изразена при автомобили на газ) - така че засега не възнамерявам да правя нищо по ауспуха.
Иначе на колегата dmcdjveli отговорих чисто теоретично.
Обаче според това което ми казаха и прочетох в нета, от обработката на гърнетата и тръбите би имало предимно декоративен ефект, понеже корозията на изходящата генерация е в посока отвътре навън (особено силно изразена при автомобили на газ) - така че засега не възнамерявам да правя нищо по ауспуха.
Иначе на колегата dmcdjveli отговорих чисто теоретично.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта