Значи проблема е такъв- пасата има газ и всичко му е наред.
Предварението е -10 градуса
Синия и червения датчик на водата са сменени
Свещите са нови
Кабелите също
Двигателя е в отлично състояние и е 1.8 моно 90 коня
Проблема е като запаля когато е мн студен ( <15 градуса)
пали без газ и на бензи и на газ но като е на бензин към 1400-1500 работи на 2-3 цилиндъра а след 2000 няма проблеми.
Дори на скорост го пробвах как ще е при тези обороти пак се чува че са 2 или 3 цилиндъра.
Когато е на газ ги няма тези проблеми но на студено не рискувам да го паля на газ.
Ламбда няма...
Какво може да бъде че ми писна да го чакам 5 минути да отработи всяка сутрин...



Проблем с PASSAT B3
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: Нед 07 дек 2008 19:47
- Автомобил: Vokswagen Pasat B3
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с PASSAT B3
Мисля че предварението ти е голямо, на бензин трябва да е 6 градуса, и за да работи добре на газ се слага емулатор. А и липсата на ламбда също е от значение.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с PASSAT B3
Според мен просто имаш грешки в компютъра,заради работата на газ.И двете ми моно-та имат идентичен проблем на описания от теб и се оправят с "ресет" на компютъра.
Причината е,че компютъра динамично си променя доста параметри,от които зависи правилната работа на бензин с течение на времето,съответно като караш на газ,данните ,които той записва от ламбда сондата и изменението на количеството гориво не са коректни и като я пуснеш на бензин работи така,защото и трябва време,за да може да промени на ново параметрите.Ако я покараш 100-200км на бензин,ще се поправи до следващия път.

Причината е,че компютъра динамично си променя доста параметри,от които зависи правилната работа на бензин с течение на времето,съответно като караш на газ,данните ,които той записва от ламбда сондата и изменението на количеството гориво не са коректни и като я пуснеш на бензин работи така,защото и трябва време,за да може да промени на ново параметрите.Ако я покараш 100-200км на бензин,ще се поправи до следващия път.

- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
Re: Проблем с PASSAT B3
Ламбда нямам, а като загрее няма проблем
E аз вече я карам на бензин кажи-речи почти 1000 км... Подобрение няма, Оправя се само когато двигателя е повече от 30 градуса...
E аз вече я карам на бензин кажи-речи почти 1000 км... Подобрение няма, Оправя се само когато двигателя е повече от 30 градуса...
- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
Re: Проблем с PASSAT B3
А да също имам реле което при гасене на двигателя трие грешките ако има такива. 

Re: Проблем с PASSAT B3
Това реле прекъсва захранването към компа след като изключиш от контакт, все едно откачаш клема на акумулатора.
- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
Re: Проблем с PASSAT B3
E да де знам за релето, свечите са 3ки по каталог и ги смених преди 3 месеца (старите нямаха нищо по тях и пак карах, но др история...)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта