Stoqn90 написа:Здр.колеги искам някои от вас които са по компетентни да ми дадат съвет или предложение:
решил съм на пасата който го карам да присадя двигател doch 2.0 16V 136коня но се двуомя тъй като имам оферта да земa или него или G60 според вас кой от двата мотора е подобър смисъл G60-то предполагам ще върви много повече ;със 4ип 136-те коня ще отидат на 150 ама пак G60-то ще отиде на 200 , и една шайба за дигане оборотите на турбото каква ще е разликата ако се пуснат две коли напално еднакви ,но едната да е с двигателят на doch а другата да е с двигателят на G60-то каква ще е разликата според вас? се едно пасат 90коня да се пусне с ABF

като се има и напредвид че колата със сигурност ще има и газ сложена от мен или по точно газов инжекцион !!!
1. Какво е doch? Double overhead camshaft?
http://en.wikipedia.org/wiki/Overhead_camshaft2.
Stoqn90 написа:със 4ип 136-те коня ще отидат на 150
тоя филм къде го гледа? Дай насам няколко такива чипа! Къде точно се слагат?
3.
Stoqn90 написа:по точно газов инжекцион !!!
тук не съм спец, но мисля, че газовите инжекциони не са много съвместими с механична инжекция. Някой да ме поправи, ако греша.
Сега и лично мнение - двата мотора имат разлика във вървенето в ниските обороти- там G60 е муден доста. За сметка на това успява добре да засили Пасата като му дойде силата във високите. Много е приятно, че колкото повече натискаш, толкова повече върви и няма лаг като при турбина. Сравнително скъпо е обслужването на компресора, по-малката шайба предполага и по-къси интервали за обслужване ... изобщо това е по-скъпия вариант.
9A би трябвало да е по-надеждния мотор и също върви приятно. Там с газта е по-трудно - обикновената газова на механичка може да е "забавление", но може и да нямаш грижи. Инжекцион вече писах, че не става, според мен. За чип мисля, че може да забравиш.
